niedziela, 14 maja 2017

Wiosenne wyzwanie makijażowe #2 Makijaż boho



makijaż, makijaż boho, ideal lilac, cut crease, jak namalować piegi


Lada moment zakończy się kolejny tydzień naszej makijażowej zabawy, tym razem hasłem przewodnim jest makijaż boho. Jeśli nadal nie zdecydowałyście dołączyć do wyzwania, odsyłam was do głównego posta organizatorki tutaj.

Moja interpretacja jak i pozostała oprawa makijażu boho opiera się przede wszystkim na kolorze, lokach, kwiatach i piegach!:) Jeśli na poniższych zdjęciach tego koloru jest zbyt wiele, nawet mi tego nie wytykajcie - przecież mnie znacie, w poprzednim wcieleniu byłam czarownicą papug:)




Użyte kosmetyki:

Oczy: baza pod cienie Zoeva fix pearl, paleta Zoeva Retro future, Paleta Sleek Vintage Romance, Glamshadows musztardówka, Maybelline Master precise liquid eyeliner, Eveline Wondershow volume, Max Factor Kohl pencil 090.

Brwi: Wibo 2in1 eyebrow system, Catrice flamaster do brwi 020.

Twarz: Lirene no pores, Revlon Colorstay 150 + Catrice HD Liquid Coverage Foundation 010, Catrice Liquid camouflage 010, Ecocera puder ryżowy, Kobo puder brązujący 311 nubian desert, Freedom blush lethal weapon, theBalm Mary-Lou Manizer.

Usta: Avon, true color, ideal lilac





W każdym tygodniu możecie oddawać swoje głosy na makijaże, które najbardziej wpadły wam w oko:) Cotygodniowy post pojawia się u Pauliny.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz