wtorek, 2 maja 2017

Moje akcesoria do włosów z Aliexpress



jak kupować na aliexpress, co kupwać na aliexpress, gadżety z aliexpress

 Hej!

Dzisiaj mam dla was luźny post z  drobiazgami do włosów, zakupionymi na stronie Aliexpress. Nie będą to rzeczy, które znalazłam w tymże sklepie i wam "polecam", a akcesoria, które są u mnie od pewnego czasu i w mniejszym lub większym stopniu jestem z nich zadowolona:) Być może, akcesoria zaciekawią osoby, które nie zaglądają na Aliexpress z obawy przed szkodliwymi substancjami dla skóry i znajdą coś dla siebie w kategorii włosowej:) Na wszystkie zakupione "gadżety" czekałam nie dłużej niż 3-4 tygodnie, a najwyższą ceną było przewrotne $1,85.

  • Opaska do włosów z różyczkami ($1,84) kupiona tutaj.
Na opaskę czekałam ok. 2-3 tygodni. Tak jak wszystkie dzisiejsze akcesoria była dobrze zabezpieczona, więc szanse na zniszczenie delikatnych zdobień były nikłe. Solidnie utrzymuje włosy, nie uciska. Oczywiście, w opasce nie przekraczam progu mieszkania, ale mogę choć na chwilę poczuć się jak Pani wiosna!:)



  •  Spinka/klamerka ($0,95 - obecnie drożej) kupiona tutaj.
Na klamrę czekałam ok. 2 tygodni, według mnie jest ciekawą alternatywą na związane włosy zwykłą gumką. Na Aliexpress możemy znaleźć mnóstwo podobnych wzorów, przez trójkąty, po podobizny kotów!

  •  Spinka do włosów w kształcie ust ($0,48) kupiona tutaj.
Podobnie jak klamry, spinki są dostępne w przeróżnych kształtach (kółka, trójkąty, księżyce). Czas oczekiwania wyniósł ok. 2-3 tygodni. USTA często zbierają moje krótkie włosy, które nie zmieściły się w koczku:) 


  • Gumka do włosów w kropki ($0,23) kupiona tutaj.
List z gumką przyszedł po ok. 3-4 tygodniach. Na stronie możecie zobaczyć, jak ogromny wybór wzorów i kolorów jest dostępnych! Nie ciągnie włosów, wystarczająco mocno ściska, jest dla nich delikatna i co ważne - nie zauważam, aby się rozciągała (używam jej od miesiąca). 


(na zdjęciu klamra oraz ozdoba "ślubna")
  • Ozdoba ślubna ($1,75) kupiona tutaj.
Na aukcji do wyboru mamy kilka kolorów, w moim przypadku to raczej ozdoba czarnej wdowy. Kupiłam ją z myślą o makijażach, zdjęciach. Zawsze intrygowały mnie tego typu siatki, chociaż dla niektórych mogą wydawać się tandetne. Oczywiście, że nie przekroczę w niej progu mieszkania:)


  • Wianek ze sztucznych kwiatów z kokardą ($1,85) kupiony tutaj.
Dotarł stosunkowo szybko, bo aż po 2 tygodniach. Zamówiłam go z myślą o letnich makijażach, ale niestety prezentuje się wyjątkowo tandetnie. Kwiatki niczym ściągnięte z wieńca, zupełnie nieuformowane. 

  • "Wypełniacz imitujący tapirowanie" ($0,62) trio kupione tutaj.
Komplet otrzymałam po ok. 3 tygodniach. Wypełniacze mają na celu pominięcia kroku tapirowania np. przy tworzeniu koka lub innych upięć. Przy długich włosach tworzenie koka w domowych warunkach to sporo pracy (chociaż ja mam osobistego fryzjera, który uczył się z youtube'a - narzeczonego), więc taki gadżet wydawał się bardzo pomocny. Niestety ząbki, które mają przyczepiać do siebie włosy wplątują je zbyt mocno i wypełniacze z trudem wyjmowane są z włosów. 


Na tym kończą się moje aliexpressowe akcesoria do włosów. Jesteście zainteresowane serią z  ALI gadżetami, które dotarły do Polski i można zobrazować ich wygląd w rzeczywistości?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz