poniedziałek, 12 czerwca 2017

Zoeva CARAMEL MELANGE - pierwsze wrażenie i makijaż

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cieni

W dzień dziecka, który zalewał internet promocjami nie mogłam przejść obojętnie obok niektórych okazji.  Mintishop ogłosił, że tym razem obniżka dotyczy również marki Zoeva. Był to wystarczający powód, aby zrealizować małą zachciankę, chodzącą za mną od miesięcy. Jednym razem wzdychałam do palety Caramel melange, innym razem myślałam, że jest mi zbędna. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ją na żywo wiedziałam, że jest to moja nowa, kosmetyczna miłość.

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien

Oprócz palety, do koszyka wpadła moja ulubiona baza również marki Zoeva. Miałam na tyle szczęścia, że w sklepie była dostępna wersja matowa, która zazwyczaj jest wykupiona. Bazy Zoeva kosztują ok. 35 zł (są tańsze niż bazy z Inglot), dobrze sprawdzają się przy opadniętych, tłustych powiekach, są niezwykle wydajne. Ich gęsta, ale jednocześnie kremowa konsystencja pozwala na szybkie i dokładne rozprowadzenie na powiece. Nie tworzą grudek i smug. Wersja matowa dodatkowo wyrównuje koloryt, więc dla mnie jest to baza idealna.

Wracając do palety - odkąd jest w sprzedaży obejrzałam milion jej zdjęc, jednak na żadnym nie wyglądała tak pięknie jak w rzeczywistości. Niektóre swatche nawet w 10% nie odwzorowują rzeczywistych kolorów cieni, dlatego postaram się je opisać. Design opakowania wygląda oszałamiająco, jest niezwykle elegancki. W mojej kolekcji goszczą już dwie inne palety Zoevy, jednak złote akcenty Caramel melange sprawiają, że serce paletomaniaczki zalewa się ciepłem. 

Kompozycja kolorów jest idealna i żałuję, ze tak długo zwlekałam z jej zakupem. Nie będę rozpisywać się na temat jakości, ponieważ na ten temat powiedziano w internecie już wszystko - cienie są dobrze napigmentowane, pięknie się blendują a osypywanie jest minimalne (w zależności od cienia). Odcienie są na tyle uniwersalne a jednocześnie trzymające się obecnych, ciepłych trendów, że obok tej palety nie można przejść obojętnie. 

Znajdziemy w niej 6 matów, 2 cienie perłowe, cień matowy z dodatkiem drobinek oraz folię. Same maty są wystarczające, aby stworzyć subtelny, ciepły, makijaż dzienny. Obowiązkowy, jasny odcień, który nie jest do końca tak biały, jak wydaje się w opakowaniu. Najchłodniejszy brąz m.in do podkreślenia załamania, 3 ciepłe brązy oraz lekko przygaszony rudy pomarańcz. Tuż obok matów goszczą perły. Pierwsza, której zamiennik wśród cieni innych marek najprawdopodobniej nie istnieje - rudo/złoto/pomarańczowa, niesamowicie podbijająca niebieską tęczówkę; druga prezentuje się jako jasne, szampańskie złoto. Jedyna folia w całym zestawieniu utrzymuje się w ciepłych tonach i ma odcień przepięknego złota, które wykorzystałam w makijażu. Najciemniejszy cień w palecie pomimo obecności drobinek, po roztarciu przypomina czysty mat. Przez ten dodatek, cień najmocniej się osypuje, jednak jest to do opanowania. 

Paleta idealna dla niebieskookich...

Nie będę ukrywać, że jestem nią tak zafascynowana, ponieważ w jednym miejscu mam kompozycję, która idealnie podkreśla moją niebieską tęczówkę. 6 matowych cieni to wystarczająca ilość, aby tworzyć ciepłe makijaże dzienne. Pozostałe propozycje umożliwiają eksperymentować z makijażem i nadawać im blasku. Zostawiam was z naszą dzisiejszą bohaterką, swatchami oraz makijażem wykonanym w 100% paletą Caramel melange.

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien swatche

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien swatche

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien


Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien, zoeva caramel melange swatche


Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien

Caramel melange zoeva, najlepsze cienie, paleta cieni, caramel melange makijaż, paleta ciepłych cien, ciepły makijaż, makijaż dla niebieskich oczu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz