wtorek, 20 czerwca 2017

La Roche Posay, Hydraphase krem intensywnie nawilżający o długotrwałym działaniu


Nawilżanie skóry to nieodłączny punkt mojej codziennej pielęgnacji. Pomimo cery mieszanej, dostałam od losu dodatkowy pstryczek w nos i na domiar tego moja skóra jest skłonna do przesuszania, mocnego przesuszania. Wyobraźcie sobie, jak trudno zaspokoić jej zapotrzebowania, jednocześnie nie obciążając i nie zapychając. Przez moje ręce przewinęło się mnóstwo kremów nawilżających (w zasadzie powinnam zrobić odrębny post o największych pomyłkach pielęgnacyjnych, które w żadnym stopniu nie działają). W ostatnim miesiącu miałam przyjemność testować produkt, który szczerze mnie zaskoczył i nawet moja kapryśna skóra jest niezwykle zadowolona z jego obecności.

La Roche-Posay Hydraphase Intense Legre, krem instensywnie nawilżający o długotrwałym działaniu

Seria stworzona z myślą o skórze potrzebującej dogłębnego nawilżenia, skórze wrażliwej ze skłonnością do atopii. Preparaty La Roche - Posay zawierają wysokie stężenia składników aktywnych, jednocześnie są łagodne dla skóry, dlatego pozwalają w sposób specjalistyczny i bezpieczny zadbać o naszą skórę.


Skład:  Aqua/water, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone, Glycerin, Alcohol denat, Polyethylene, PEG-20 stearate, PEG - 100 stearate, Carbomer, Zinc gluconate, Glyceryl stearate, Isohexadecane, Sodium hydroxide, Disodium edta, Copper sulfate, Hydrolyzed hyaluronic acid, Xhantan gum, Pentylene glycol, Polysorbate 80, Acrylamide/sodiumacryloyldimethyltraurate copolymer, Cetyl alcohol, Capryl glicol, Parfum.

Jednym z najbardziej intrygujących kosmetyków z powyższej serii jest  krem La Roche-Posay Hydraphase Intense Legere. Jego głównym zadaniem jest kompleksowa opieka skóry odwodnionej i doprowadzenie jej do optymalnego poziomu nawilżenia. Nawilża, redukuje suchość oraz szorstkość, wykazuje działanie zmiękczające. Ponadto, formuła  z kwasem hialuronowym została opracowana w sposób, który będzie zapobiegał nawracającemu odwodnianiu. Producent obiecuje, że skóra będzie nawilżona przez 24 godziny. Krem dedykowany jest przede wszystkim do skóry wrażliwej, normalnej, mieszanej oraz tej, która potrzebuje intensywnego nawilżenia.
Wszystkie obietnice są naprawdę zachęcające, więc zapewne jesteście ciekawi, czy krem ma wyjątkowe działanie. Ze swojej strony dodam jeszcze, że jest to preparat apteczny, jednak nie jest to dla mnie wadą. Przestałam wierzyć z naturalne składy, ponieważ kosmetyk ma działać a nie pachnieć ziołami. Czas zweryfikował trend na pielęgnacje naturalną i dotychczas żaden świetny skład nie sprostał wymaganiom mojej skóry.
Krem intensywnie nawilżający o długotrwałym działaniu ozdobi naszą toaletkę niebanalnym kształtem. Higieniczne pompki są zawsze dobrym rozwiązaniem w przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy. Ma bardzo przyjemny zapach, kojarzący mi się z kosmetykami typowo aptecznymi. Ponieważ krem zalecany jest do stosowania rano jak i wieczorem byłam niezwykle zdziwiona jego wyjątkowo lekką konsystencją. Co za tym idzie - szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Okazał się dobrym kompanem pod makijaż, ponieważ po wchłonięciu nie obciąża skóry, a jednocześnie utrzymuje jej nawilżenie przez cały dzień. Najważniejszą cechą naszego dzisiejszego bohatera jest działanie. Niewiarygodne, że tak lekka formuła jest w stanie wyleczyć suchość skóry. Wystarczy niewielka ilość, aby ukoić domagającą się nawilżenia twarz.

Z każdym dniem efekt nawilżenia utrwala się i pozostaje ono na odpowiednim poziomie, można więc zapomnieć jak wyglądają suche skórki. Krem nie zapycha, nie powoduje pieczenia czy zaczerwienień. Jedyną cechą, do której można się przyczepić jest brak możliwości kontrolowania zużycia - przez lazurowe opakowanie nie widać ile kosmetyku nam pozostało.

Cena: 70,90 zł/50 ml.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz