czwartek, 29 czerwca 2017

Bell Secret Garden - lakiery do paznokci z edycji limitowanej

bell lakiery do paznokci secret garden


Oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych w II edycji boxa portalu Only You znalazła się również saszetka lakierów, które swoją różnorodnością kolorystyczną dodały pudełkowi wiosennego charakteru. Kolekcja Secret Garden została skomponowana z typowo letnich odcieni, które podkreślą opaleniznę lub dodadzą uroku zwiewnej sukience.

 Przyznam, że przez ostatni rok nie miałam styczności z lakierami tradycyjnymi, więc byłam ciekawa czy lakierowe nowości na rynku poszły o krok dalej i są w stanie przetrwać na paznokciach dłużej niż 2-3 dni. Testując lakiery Bell nie dałam im taryfy ulowej i zrezygnowałam z gumowych rękawiczek przy pracach domowych. Przez pierwsze 3 dni lakier był w stanie nienaruszonym, więc byłam zaskoczona jego trwałością. Wystarczą 2 warstwy, aby kolor prezentował się zadowalająco. Niestety, jak w przypadku większości - pędzelki są dla mnie zbyt szerokie, przez co sama aplikacja bywa irytująca (moje dłonie jak i paznokcie są drobnej budowy). Gama kolorystyczna prezentuje się przepięknie (przynajmniej w moim odczuciu). Oprócz czerwieni i pomarańczy, wszystkie odcienie zawierają drobinki, które w żadnym stopniu nie przypominają tandetnych lat 90tych. Najjaśniejszy błękit oraz nude imitują efekt syrenki, więc mogą być ciekawą propozycją dla kobiet, które nie noszą hybryd. Nie mam swojego faworyta, większość kolorów zasługuje na uwagę:)





Jakie kolory  preferujecie na paznokciach latem?
Preferujecie manicure hybrydowy, czy jesteście wierne lakierom tradycyjnym?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz