poniedziałek, 22 maja 2017

Ziaja, Antyoksydacja | Jagody acai, ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco ujędrniające & odżywczy krem na twarz i szyję


Hej!
Jak można  było zauważyć, w blogosferze przez weekend było dosyć spokojnie a to wszystko za sprawą konferencji Meet Beuaty 2017, w której miałam przyjemność uczestniczyć:) Dopiero dzisiaj dotarłam do swojego miasta, na szczęście cała i zdrowa, emocje powoli spływają (na pełną relacje zapraszam za kilka dni). Tymczasem przyjrzymy się bliżej kosmetykom, które znalazły się w boxie only you i doczekały się mojej opinii. 

pielęgnacja twarzy, ziaja, antyoksydacja, nawilżające kremy do twarzy

Seria antyoksydacyjna została stworzona z myślą o skórze zmęczonej, wrażliwej i pozbawionej wigoru. Przeciwutleniacze zawarte w powyższych kosmetykach mają na celu usunąć wolne rodniki, które przyczyniają się do starzenia skóry. Źródłem wolnych rodników w naszym organizmie są przede wszystkim toksyny, zanieczyszczone powietrze czy niezdrowe jedzenie. 

Do kosmetyków pielęgnacyjnych twarzy tejże marki podchodzę z rezerwą. Wiem, że wiele dziewczyn od lat używa i poleca takie kremy jak oliwkowe czy kozie mleko, jednak moja kapryśna skóra nigdy nie była zachwycona mazidłami Ziaja. Nie da się ukryć, że najnowsza seria z jagodami acai jest zachęcająca, między innymi dlatego, że ma zapobiegać powstawaniu pierwszych zmarszczek.


Ziaja JAGODY ACAI Ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco-ujędrniające 

Kosmetyki Ziaja na tle innych drogeryjnych produktów wyróżniają się bezapelacyjnie przyjemnym zapachem! Serum jak i krem mają wyczuwalny, lekko kwaskowaty zapach. Producent zapewnia, iż serum wygładzi skórę, intensywnie nawilży, złagodzi zaczerwienienia oraz ujednolici jej koloryt, przywróci promienny wygląd. Ma lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Musze przyznać, że serum faktycznie delikatnie wygładza skórę, przez co nałożony makijaż prezentuje się korzystniej. Niestety, testując go z różnymi kremami, zauważyłam, że zupełnie nie wpływa na intensywność nawilżenia. Sądziłam, że stosowany z kremami nawilżającymi czy odżywczymi dodatkowo wzmocni natężenie nawilżenia. Jednak się nie oszukujmy - sięgając po sera, oczekujemy od nich konkretnego, widocznego działania. Wiąże się to z bogatym składem, przez co cena automatycznie jest kilkukrotnie większa niż zadowalający nas krem. W tym przypadku skład jest ubogi a serum kosztuje niecałe 11 zł.


Ziaja JAGODY ACAI Krem na twarz i szyję odżywczo-regenerujący redukujący suchość 

Pomimo, iż serum okazało się stratą czasu, zostałam pozytywnie zaskoczona działaniem kremu odżywczo - regenerującego! Wygląda niepozornie - prosta, niebieska tuba szybko została przeze mnie doceniona. Jego głównym zadaniem jest solidne nawilżenie, odżywienia i zredukowania suchości skóry. Krem trafił w sedno, ponieważ jest to mój coraz częściej powracający problem, a ostatnie tygodnie wyjątkowo nie były dla mojej skóry zbyt wyrozumiałe. Gęsta konsystencja sprawdziła się nie tylko wieczorem, ale również rano - świetnie sprawdzał się pod makijaż, kiedy obawiałam się, że skóra za chwilę zejdzie mi płatem. W dni, kiedy nie miałam problemów skórnych pozostawiał ją idealnie nawilżoną, promienną i nieświecącą. Serum jak i krem nie wywołały nieprzyjemności skórnych (wysyp, podrażnienie). Moja tubka dobija już dna i podejrzewam, że ponownie po niego sięgnę (tym bardziej, że jego cena wynosi 10,65 zł).


\
Stosowałyście kosmetyki z tej serii? Jak wrażenia?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz