poniedziałek, 8 maja 2017

Wiosenne wyzwanie makijażowe. #1 Makijaż francuski


Hej!
W zeszłym tygodniu ruszyła kolejna blogowa zabawa, tym razem o tematyce makijażowej, co bardzo mnie cieszy! Organizatorką wiosennego wyzwania makijażowego jest Paulina z bloga zakochana w kolorkach. Pod podlinkowanym postem możecie dowiedzieć się więcej informacji i kto wie? Może dołączysz do naszej kilkutygodniowej zabawy?:)




Jak możecie dostrzec w ilustracji powyżej, tydzień pierwszy dotyczy klasyki, czyli makijażu francuskiego!
Nieskazitelna skóra, wyraźna kreska z ustami na pierwszym planie. 
Chciałam, aby skóra była mocno rozświetlona, czego przy niesprzyjającym świetle dziennym nie uchwyciłam w 100% na zdjęciach. Kompanem bazy rozświetlającej Golden Rose, którą nałożyłam poza strefą T (dodatkowo jedna kropla została zmieszana z podkładem) został mineralny puder rozświetlający Earthnicity. Przyznam, że użyłam go po raz pierwszy i jestem oczarowana efektem jakim daje na skórze - zdrowej, promiennej, rozświetlonej. Spodziewałam się, że będzie na skórze tworzył delikatną taflę imitującą rozświetlacz, ale jestem miło zaskoczona:) Pozostałe użyte kosmetyki zobaczycie na zdjęciach, więc dziś post zasypany fotografiami:) 






Kto dołącza do zabawy?:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz