środa, 1 lutego 2017

Selfie project, żel do mycia twarzy & bibułki matujące


Jesteś w wieku dojrzewania, czy masz ten okres za sobą? Wracając do kilku lat wstecz, drogeryjne półki były ubogie w kosmetyki do problematycznej, młodej skóry a dostępne preparaty jedynie zaostrzały problem i nadmiernie ją przesuszały. Do artylerii zadań specjalnych dołączyła marka Selfie Project, która oferuje profesjonalną pielęgnacje skórze z niedoskonałościami a przy tym jest dla niej łaskawa i odchodzi się z nią delikatnie!

Moje, uporczywe lata z trądzikiem wspominam z ciarkami na plecach. Na szczęście ten okres mam już za sobą, więc na dzisiejszych bohaterów spojrzałam wyłącznie przez pryzmat mieszanej cery, skłonnej do przesuszania (czyli problemu, z którym zmagają się osoby leczące problemy skórne).

W asortymencie Selfie project znajdziemy podstawowe kosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji skóry a także produkty niwelujące sebum (puder oraz bibułki matujące).


żródło: http://www.rossmann.pl/Produkt/Selfie-Project-zel-do-mycia-twarzy-250-ml,397226,7114



Selfie project, żel do mycia twarzy

Żel do mycia twarzy dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i sebum, niweluje bakterie odpowiedzialne za trądzik. Odblokowuje pory, pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Bez SLS i SLES! Te surfaktanty dobrze się pienią, ale mogą przesuszać skórę i prowadzić do nadmiernego wydzielania sebum. Żel do mycia twarzy Selfie Project opiera się na kombinacji delikatnych dla skóry surfaktantów, które skutecznie oczyszczają cerę bez jej przesuszania! Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery. Wyciąg z Białej Wierzby jest źródłem naturalnego kwasu salicylowego, który działa antybakteryjne, oczyszcza i wygładza skórę. Zwęża pory, działa przeciwzapalnie i pobudza krążenie w skórze, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i ma zdrowszy koloryt. Wyciąg z Black Quinoa delikatnie oczyszcza, nawilża i odżywia. Łagodzi i koi zaczerwienienia, uspokaja skórę.

Skład:  Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Salix Alba (White Willow) Bark Extract, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Betaine, Capryloyl Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Tetrasodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Parfum, Limonene. 

Moja opinia:

Żel nie jest produktem z naturalnym składem, jednak jego zaletą jest brak obecności SLS-u i SLES-u, na której bazuje większość drogeryjnych środków myjących. Ekstrakt z białej wierzby oraz komosy ryżowej to składniki, które szczególnie są skierowane do cery trądzikowej i problematycznej - ich wpływ na skórę dokładnie wyszczególniono na etykiecie.
Cała seria ma prostą, przejrzystą szatę graficzną. Konsystencja żelu jest wręcz idealna - średnio gęsta. Dodatkowo pieni się na tyle dobrze, że niewielka ilość pozwala oczyścić twarz. Używając go 2 razy dziennie, przez 1,5 miesiąca doszłam dopiero do półmetku - wydajność to jego kolejna zaleta! Zapach świeży, delikatny, intrygujący.  
Po niezbyt przyjemnych wspomnieniach z kosmetykami skierowanymi do skóry z niedoskonałościami miałam obawy, czy żel nie przyczyni się do przesuszenia. Na szczęście, nic takiego mnie nie spotkało. Obeszło się również bez zaczerwienień, alergii i zapychania. Żel bardzo dobrze radzi z oczyszczeniem sebum, pozostałościami po makijażu. Nie powoduje efektu "skrzypienia skóry", ale również nie wpłynął na zmniejszenie porów. Obchodzi się delikatnie ze skórą, wystarczająco ją oczyszczając i uspokajając nie robiąc jej przy tym krzywdy, więc może okazać się odpowiednim dodatkiem w pielęgnacji cery nie tylko trądzikowej . Jestem nim mile zaskoczona i jeszcze nie raz do niego wrócę!

Cena: 13,99 zł/250 ml
Dostępność: Rossmann


Bibułki matujące to niezwykle przydatny "gadżet" przy uporczywym świeceniu się cery - największa zmora cery mieszanej, tłustej. Przyznam, że od lat ich nie używałam, ale włożone do torebki potrafią uratować sytuację. Skóra z niedoskonałościami, nadmiernie przesuszona wyjątkowo lubi się błyszczeć. Od razu nasuwa mi się obraz mojego problemu sprzed lat i wyglądałam dosłownie niczym "shine bright like a diamond". Dopiero nałożony makijaż, świeżynki perfekcyjnie zakryte i zbyt szybka produkcja sebum, która nakręca błędne koło i zlewa twarz w jeden placek. Też to znacie?  

Bibułki działają niezwykle prosto. Przyłożone delikatnie do skóry, wsiąkają nadmierną ilość sebum, praktycznie nie naruszając makijażu. Oczywiście są jednorazowe, jednak 100 sztuk wystarczy spokojnie na dłuższy czas. Jest to najszybsza forma poprawienia i odświeżenia skóry w ciągu dnia. 

Cena: 11,99 zł/100 sztuk
Dostępność: Rossmann




Miałyście już styczność z produktami od Selfie Project?:)
 

22 komentarze:

  1. Seria Selfie Project jest skierowana zdecydowanie do młodszych dziewczyn, więc mnie za bardzo nie kusi, ale na bibułki może się zdecyduję. Warto mieć je w kosmetyczce na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej bibułki skierowane do osób w każdym wieku:)

      Usuń
  2. Myślę, że przy następnej wizycie w rossmannie coś z tej firmy wpadnie do mojego koszyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś również była zadowolona ich kosmetykami:)

      Usuń
  3. super zdjęcia! :) ja mam płyn micelarny i bibułki matujące z selfie project

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn też muszę wypróbować, jesteś zadowolona?:)

      Usuń
  4. chyba muszę w końcu zacząć bardziej zwracać uwagę na etykiety i spróbować zrezygnować z slsów. mam ochotę na ten żel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można popadać ze skrajności w skrajność, ale jednak warto ograniczyć SLS'y, skóra na pewno się odwdzięczy:)

      Usuń
  5. Nie znałam marki - miło, że pojawiają się tak skuteczne i łagodne produkty, żeby jeszcze świadomość konsumentów wzrosła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z tą świadomością już coraz lepiej:)

      Usuń
  6. bibułek nie używam kompletnie ;) Ale chętnie żel wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że producenci robią coś fajnego dla takich młodych cer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki tej marki mam płyn micelarny i jest świetny .Tego żelu jestem też ciekawa ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn planuję niebawem kupić, tylko muszę zminimalizować zapasy:)

      Usuń
  9. żel jest świetny! łagony i wydajny :) A dobry skład to bardzo ważna kwestia

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty tej firmy intrygują mnie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale na bibułki na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń