poniedziałek, 20 lutego 2017

Monasi - top coat no wipe i lakiery hybrydowe z Aliexpress

lakiery hybrydowe z aliexpress monasi

Hej!
Przyznajcie się, która z was jest uzależniona od zakupów na Aliexpress?:) Gdyby nie blogosfera, pewnie nadal nie miałabym pojęcia o istnieniu tego magicznego miejsca. Moją największą uwagę przykuła oczywiście sfera paznokciowa - cebulowe lakiery hybrydowe (których ceny zaczynają się nawet od dolara), pyłki, naklejki, stemple i inne gadżety do manicure.


lakiery hybrydowe z aliexpress monasi

Przyznaję, z początku obawiałam się kontaktu z chińską hybrydą, ale częściej czytam o nieprzyjemnościach po stosowaniu Semilac'ów, niż jakiejkolwiek chińskiej "marki". Dołączyłam do paznokciowego aliexpressowego forum na facebooku i przepadłam! Czytałam, czytałam, oglądałam i zamówiłam Blingi (był to błąd, są kiepskie). Kolejna przedwigilijna przesyłka z 4 lakierami Monasi - zyskują więcej pozytywnych opinii, więc nie miałam aż tylu obaw, że wylądują w koszu.  

Porównując do wszystkim znanych Semilaców - te lakiery są znacznie mniejsze (ich pojemność to 5 ml). Szerokość pędzelka jest niemalże identyczna, różnią się jedynie długością. Dla jednych wada, u innych zaleta - jak na hybrydę, są dosyć gęste, ALE w przypadku kiedy ktoś jest posiadaczem drobnych dłoni (jak ja) a co za tym idzie - paznokci, gęste lakiery można bardziej kontrolować na małej powierzchni płytki. Ściąganie chińskiej hybrydy nie sprawia mi żadnych problemów, odmaczają się bez problemu.

lakiery hybrydowe z aliexpress monasi


Pierwsze wrażenie po otworzeniu? 
Nie wiem czy wszystkie chińskie hybrydy mają tak psikuśną wadę, ale Monasi śmierdzą (przynajmniej w moim odczuciu). Ich główną i najważniejszą (!) zaletą to przepiękne kolory i pigmentacja. Najbardziej oczarował mnie wrzosowy odcień o numerze 127, który idealnie kryje po jednej warstwie. Pastelowe 017 i 008 to prawdziwy test Monasi, w końcu jasne odcienie są najtrudniejsze. Jasny fiolet wypada w tym zestawieniu lepiej (idealne krycie osiągniemy nakładając 2-3 warstwy). W przypadku brzoskwini zadowalające krycie zaczyna się od 3 warstw. Chabrowy 135, jeden z najpopularniejszych kolorów Monasi to wyzwolony odcień z charakterem! Wystarczą 2 warstwy, aby uzyskać idealne krycie.  
DB004 brokat zatopiony w intensywnej fuksji - można kontrolować jego intensywność. Efekt jaki widzicie poniżej to 2 warstwy. Na koniec złota ozdoba o numerze 061.

Poza kolorami, może zauważyliście pasażera na gapę? Znalazł się tam Top Coat No Wipe Monasi, czyli niewymagający przemywania. Wcześniej towarzyszył mi standardowy Top Semilac i wiecie co? Monasi dodaje znacznie więcej błysku! Poniżej możecie zobaczyć odcienie, które uchwyciłam na paznokciach. W przypadku połączenia wrzosu z fioletem - pokryłam je Topem Semilac, natomiast róż muśnięty Topem No Wipe Monasi. Widzicie różnice? 

PS. wciąż się uczę:) 

Ceny lakierów Monasi wahają się pomiędzy 1$-1,6$. Top No Wipe to wydatek ok. 1,4$.

lakiery hybrydowe z aliexpress monasi

Monasi 127,008/ Top Semilac 


Monasi DB004, Top No Wipe Monasi





Robicie zakupy na Aliexpress?:) Miałyście styczność z chińską hybrydą?

40 komentarzy:

  1. Ja w hybrydzie zaufałam przede wszystkim firmie Semilac i Neonail, ale posiadam też jeden kolorek z Neess. Kiedy po raz pierwszy zakupiłam zestaw hybrydowy, wybrałam chińskie lakiery z firmy Color It. Ich cena jest o wiele mniejsza niż te standardowe po 30 zł, ale niestety jakość tez jest gorsza. Z tymi chińskim lakierami ciężko się pracuje, mają dziwną konsystencję, kurczą się i przede wszystkim krótko trzymają. Mimo wszystko lepiej jest zapłacić więcej i cieszyć się z działania.
    Firma Monasi ma rzeczywiście piękną gamę kolorystyczną. Ciekawe jakby u mnie sprawdziły się te lakiery.
    Mam pytanko, to Twoja naturalna płytka paznokcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku tez używałam tylko Semilacow, ale nie widzę różnicy pomiedzy nimi a Monasi, więc po co przepłacać:) Bardzo zawiodłam się na bazie witaminowej Semilac, która jest jakimś żartem (obecnie nakladam Monasi na baze Neonail i hybryda trzyma się do kolejnego ściągnięcia). Może po prostu Color it same w sobie są kiepskie jak np Blingi:) Płytka bez zmian, nie spodziewałam się, że nic złego nie będzie się z nią działo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, baza witaminowa trzyma nieco krócej niż zwykła baza, ale posiada inne właściwości - zawiera kompleks witamin E oraz B5, do tego dwukrotnie zwiększa ochronę płytki. Polecana jest do łamliwych paznokci, ponieważ wpływa na ich regenerację.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  3. Ale tanioszki! Nadal mam trochę obaw przed chińskimi hybrydami, ale myślę że jeszcze trochę recenzji i się przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie może Ci zagwarantować, że nie zrobią Ci krzywdy, ale może warto spróbować:) W każdym razie u mnie spisały się jak widać w porządku:)

      Usuń
  4. Złotko mi wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten błyszczący róż i złoto są po prostu obłędne. Widziałabym je na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja lubię takie pstrokate paznokcie:)

      Usuń
  6. Przepiękne kolory. Kuszą mnie hybrydy i kusi mnie Ali. Dobrze wiedzieć, że są tam dobre i tanie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zakupy niestety strasznie wciągają i zaczyna toczyć się koło:)

      Usuń
  7. Dużo o nich słyszałam dobrego :) to że z Chin nie oznacza, że zła jakość czasami mają lepsze produkty niż w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki :) Może sama się kiedyś skuszę na kupno jakichś lakierów z Ali.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zamówić te lakiery, kusisz oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają pięknie :) Szczególnie ten złoty... *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne kolorki:D nie znałam tej marki. Piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są cudne, ja nie mam obaw przed chińskimi hybrydami, miałam kiedyś z Born Pretty Store i krzywdy mi nie zrobiła. Jak tylko wrócę do żywych to zabieram się za testy i pochwalę się na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam i jestem ciekawa jak Twoje kolory będą wyglądać na paznokciach:)))*

      Usuń
  13. Jeszcze nigdy nie zamówiłam nic na aliexpress, ale kuszą mnie przede wszystkim gadżety wnętrzarskie :) Kosmetyki wolę ze sprawdzonych źródeł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam aliexpress! zwłaszcza koronkowe, miękkie staniki które są takie ładne, koronka milusia w dotyku, a do tego cena to max 20 zł a nie około 50 czy nawet 100 jak w niektórych przypadkach... :D Przepadłam!
    Nie miałam jeszcze styczności z chińską hybrydą, ale na wszystko przyjdzie czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że staników nie oglądałam:)

      Usuń
  15. Przyznaję, jestem uzależniona. Staram się to kontrolować, ale jakoś nie wychodzi:P
    Moje Monasi też śmierdzą, ale inne już nie tak bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie kolorki piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już nie raz miałam ochotę żeby zakupić jakieś lakiery na Ali, ale szczerze mówiąc trochę się boję, że mi jakieś uczulenie wylezie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam ogółem hybryd, ale jestem cała i zdrowa:)

      Usuń
  18. Przepiękne odcienie! Ja cały czas nie przekonałam się do hybryd i pozostaję przy klasycznych lakierach. Fajnie, że nawet na Ali można upolować takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu i Ciebie dopadnie, też długo się wahałam:)

      Usuń
  19. u mnie ten z semilaca jednak lepiej się trzyma :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe te kolorki, złoto i róż mnie zachwyca, bo uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdę powiedziawszy ani razu nie zamawiałam nic na Aliexpress :D. Ale oczywiście nie raz o nim słyszałam. Hybryd nie stosuję, wciąż maluję pazurki klasycznymi lakierami. Linka podeślę kumpeli, ona zamawia właśnie na Ali hybrydy, może jej jakoś pomogę :).

    OdpowiedzUsuń
  22. kończy mi sie top i cieszę się, że trafiłam na Twój post bo już wiem jaki będzie kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam trzy lakiery z alli i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poznajcie ofertę sklepu kosmetykizameryki.pl, gdzie znajdziecie bardzo szeroką gamę lakierów hybrydowych Semilac z serii Unique.

    OdpowiedzUsuń