czwartek, 29 grudnia 2016

Świąteczna edycja Prettybox grudzień 2016


Świątecznego Prettyboxa wyczekiwałyśmy przez długi czas. Chociaż osobiście nie zostałam pokrzywdzona, wiele osób mocno rozczarowało się zamówieniem pudełka - zostały nadane kilka dni przed Wigilią i nie każdy był w stanie odebrać boxowy prezent. Ja jestem miło zaskoczona zachowaniem Pretty. Poprosiłam o formę paczkomatów i moja paczka została wysłana dzień wcześniej:) Niestety, mimo dobrych chęci dotarła do mnie w piątek (kurier dostarczał grudniowego boxa w czwartek). Doceniam ten miły gest.

A jak prezentuje się pudełeczko? 

W podpowiedziach dowiedziałyśmy się o obecności balsamu od Ekoa.pl (w 4 wariantach zapachowych), kosmetyku marki Organique oraz zimowego produktu z Bathing.pl. Dla mnie to było drugie pudełko z pakietu, więc podpowiedzi nie miały znaczenia:)




Ekoa balsam do ciała, żurawinowa odbudowa

Balsam Ekoa Żurawinowa Odbudowa został stworzony na bazie Masła Shea i Masła Kakaowego oraz ekstraktu z owoców żurawiny. Skład wzbogacono również kompleksem ProvislimTM o działaniu wyszczuplającym i antycellulitowym oraz HydromanilTM - intensywnie nawilżającym. Doskonale nawilża, natłuszcza i chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych.
Bogaty w witaminy, minerały i flawonoidy wyciąg z owoców żurawiny spowalnia proces starzenia się skóry, wzmacnia ją i dodaje blasku. Kofeina stymuluje mikrokrążenie nadając skórze elastyczności. Masło Shea chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Masło kakaowe z witaminą E i polifenolami hamuje procesy zapalne i wykazuje właściwości antyoksydacyjne, dzięki czemu zmniejsza ilość uszkodzeń i wzmacnia procesy regeneracji komórek skóry.

Moje zapasy balsamów i masełek zmusiły mnie do ich regularnego użytkowania. Powoli wykształcam w sobie nawyk codziennego smarowania ciała mazidłami, więc balsam się nie zmarnuje. Pretty prosił o wypełnienie ankiety, jeśli zależało nam na konkretnym zapachu. Miałam jedynie nadzieję, że nie trafi mi się czekolada. Nie wypełniałam więc ankiety, bo większości osób zabiegało o owy zapach:) W swoim pudełku znalazłam żurawinę. Specyficzna, pozostawia na ciele ciekawy aromat.

Cena: 31,99/200 ml

 Verana cosmetics Dandelion, peeling do rąk 

Peeling do rąk Dandelion firmy VERANA to doskonały sposób na uzyskanie pięknych dłoni. Skład tego ekologicznego preparatu opiera się bowiem, przede wszystkim na naturalnych substancjach, stanowiąc najlepsze uzupełnienie codziennej pielęgnacji. Co więcej, może być stosowany bez obaw, również przez alergików i osoby żyjące w świadomie ekologiczny sposób.

Dla mnie najmocniejsza pozycja z edycji. Naturalny peeling do rąk, idealny dla osób, które borykają się z nieznośną skórą dłoni i muszą wkładać więcej serca w ich pielęgnację. Niestety, ten problem dotyczy mnie, szczególnie zimą. Każdy kontakt z chemią to dla moich dłoni katorga, więc biegam w gumowych rękawiczkach. Nałogowo myję je po 100 razy dziennie a to im wcale nie pomaga. Nigdy nie pomyślałabym o zakupie takiego peelingu, więc jego obecność sprawiła mi wiele radości. Wczoraj użyłam go po raz pierwszy i jestem zachwyconą gładkością dłoni.

Cena: 50 zł/100g


Dresdner Essenz - Wellness, sól do kąpieli WINTER BERRIES

Sól do kąpieli WINTER BERRIES to zmysłowe chwile pełne relaksu. Owocowy słodki zapach jagód sprawi, że z niecierpliwością będziesz czekać na kolejną kąpiel. Odpowiednio dobrane składniki pielęgnacyjne: olejek migdałowy, miód i panthenol zapewnią Twojej skórze intensywne nawilżenie, chroniąc ją przed przesuszeniem.Poczuj, jak Twoja skóra po kąpieli staje się miękka i jedwabiście gładka, ciało odpręża się, a emocje ulegają wyciszeniu.

Z podpowiedzi wiedziałyśmy, że w pudełku znajdziemy produkt ze sklepu bathing.pl, w którym znajdziemy niemieckie kosmetyki marki Dresdner Essenz. Zagadkowym produktem okazała się sól do kąpieli o zapachu zimowych jagód. Okazał się niezwykle wiarygodny i przyjemny, bardziej intensywny niż w solach używanych przeze mnie dotychczas. Możliwe, że kiedyś zrobię zakupy w tym sklepie i poczynię małe zapasy soli.

Cena: 7,99 zł/60g


 Balea, szampon do włosów Mix rodzajów

Szampon z Frangipani i ekstraktem perłowym
- nadaje promienny wygląd, wspaniałą miękkość, lekkość i jedwabisty połysk dla włosów
- Odżywcza formuła z kompleksem witamin B3 i prowitaminy B5 wzmacnia strukturę włosów.
- Włosy łatwiej się rozczesują, są pełne sprężystości i bardziej podatne na układanie. 

W moim pudełku znalazła się wersja do włosów suchych i zniszczonych. Szampony Balea nie są u mnie nowością, zużyłam już kilka buteleczek. Możliwe, że zostawię go do kolejnego rozdania i ktoś inny będzie miał okazję przetestowania (zachęcam do wzięcia udziału w obecnym).

Cena: 7,50/300 ml
W DM 0,50 Euro


Kolejny produkt z karty to podgrzewacze, które nie znalazły się w żadnym pudełku i były głównym źródłem opóźnienia wysyłki. Pretty zadeklarowało rekompensatę w postaci innego produktu dołączonego do styczniowego pudełka - niestety, nie każdy zamawia noworocznego boxa. Dodatkowo od nowego roku wzrasta jego cena. Styczniowym Pretty zakończy się mój 3-miesięczny pakiet.

Organique, mydło glicerynowe PIERNIKOWE CIASTKO

Pachnące piernikami świąteczne mydło w kształcie ciastka na bazie najwyższej jakości gliceryny wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur.  

Z początku byłam zawiedziona mydłem, spodziewałam się czegoś bardziej świątecznego. Ciastko jednak szybko mnie zauroczyło, wygląda przesłodko. Co jakiś czas używam mydełek glicerynowych, więc przyjdzie i czas na pierniczek.

Cena: 12,50/70g


Świąteczny lampion

Drewniany lampion do samodzielnego złożenia, nada Twojemu wnętrzu wyjątkowy klimat, jednocześnie daje Ci możliwość samodzielnego udekorowania go według własnego uznania.

Lampion znajdował się w 5 częściach, które należało ze sobą połączyć, aby uzyskać tak uroczy dodatek w okresie świątecznym. Towarzyszył mi przez cały ten okres, podsycał przyjemną atmosferę. Jestem uzależniona od lampionów, świeczek i innych głupotek, więc obecność tego świątecznego dodatku bardzo mnie ucieszyła.

Cena: 10 zł


W grudniowej edycji nie znalazłam żadnych próbek, kodów rabatowych, czego Pretty nigdy nam nie żałowało. Mimo to, pudełko uważam za udane, na pewno nic się nie zmarnuje:)

A wam jak się podoba?


 

37 komentarzy:

  1. Jeżeli o mnie chodzi to bardzo mi się podoba :) niezły zestaw :)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie oprócz peelingu nic ciekawego - same podstawy: szampon, balsam, sól do kąpieli :)
    Ciastek uroczy :) Ale zawsze mi szkoda używać tych pięknych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością urokliwy wygląd jest "wadą" takich mydełek, żal używać:)

      Usuń
  3. Kurde, nawet nie wiedziałąm o tym boxie ;)
    A jak już o nim czytałam to zupełnie wypadł mi z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko wygląda genialnie. Zestaw naprawdę fajny. Niby same podstawowe rzeczy, ale takie zużywają się najszybciej i zawsze są potrzebne :) Przynajmniej w moim przypadku :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio mi się podoba. W tym świeczniku bałabym się palić świeczki, bo to jednak drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny box. Uwielbiam kosmetyki Ekoa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny boxik, nie wiem, jak ja się uchowałam, ale nie miałam nic z Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zawartość, powiem szczerze że u mnie też by nic się nie zmarnowało ! :D Wszystko bym wypróbowała z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie pierniczek przykuł moją uwagę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość bardzo fajna, aczkolwiek trochę kiepsko z tą dostawą i z tymi podgrzewaczami...

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zawartość, a mydełko całkowicie mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zawartość, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o tym boxie ale zawartość świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pudełeczko. Super zawartość:) najlepsze jest mydełko:D cudownie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tym pudełku, ale przyznam że zachęca mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem przyjemne, choć też bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty, nie znam żadnej z nich. Lampion jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ponoc ta wersja balsamu smierdzi czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  20. O Prettyboxie jeszcze nie słyszałam. Bardzo fajna zawartość, większość kosmetyków z przyjemnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajna zawartość :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no dla mnie tak 9/10 byla bym mocno zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Również zamówiłam pudełko grudniowe i muszę przyznać, że raczej byłam zadowolona, z jednym ale.. Prosiłam, żeby nie dostać imbirowego balsamu a właśnie taki dostałam..
    Szczerze mówiąc moimi faworytami był lampion, mydełko i sól ;)
    Szamponu nigdy nie miałam okazji używać, a mam mnóstwo przeróżnych, więc mnie ucieszyła nowość - w moim pudełku był 2w1 (szampon i odżywka).

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawartość bardzo mi się podoba:)
    Mam z tej serii balea odżywkę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię aromatyczne kosmetyki, więc pudełko bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie no to mydełko to skradło moje serce :) Super zawartość <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mydełko piernikowe wygląda cudnie :) Pudełko fajne :) Ale jakoś nie pasuje mi ta odżywka z Baeli :P Nie wiem czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Balea testuję szampon i odżywkę - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy box, chyba najbardziej ucieszyłabym się z peelingu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciastek wygrał wszystko - od razu kojarzy mi się ze Shrekiem ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szampon mam i naprawdę lubie, sól też miałam pachnie pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń