niedziela, 4 grudnia 2016

Dookoła włosów: Ziaja, kuracja olejkami arganowym i tsubaki. Szampon wygładzajacy & skoncentrowana maska wygładzająca


Przyznajcie, nie można zarzucić boxowi Only You braku rozgłosu! Te włosowe nowości weszły na blogowe salony w takiej ilości, że możemy spokojnie zrobić statystyczne podsumowanie, które produkty okazały się hitami:) Bez obaw, temat włosów właśnie się kończy i na jakiś czas ich pielęgnację odstawimy w kąt. Dzisiaj kilka słów o duecie od Ziaji - w moim pudełku znalazła się seria wygładzająca z olejkiem arganowym oraz tsabuki.



Ziaja, kuracja olejkami arganowymi i tsubaki, szampon wygładzający

Opis producenta:

DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH ORAZ PO ZABIEGACH FRYZJERSKICH


DZIAŁANIE:
-Myje włosy i oczyszcza skórę głowy,
-Pozostawia włosy miękkie i gładkie w  dotyku,
-Zwiększa ich objętość oraz podatność na modelowanie.
-Zapewnia efekt zadbanych włosów.




 Ziaja, kuracja olejkami arganowymi i tsubaki, skoncentrowana maska wygładzająca

 Opis producenta:

AKTYWNA REGENERACJA WŁOSÓW I OCHRONA TERMICZNA
DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH ORAZ PO ZABIEGACH FRYZJERSKICH

DZIAŁANIE:
-Intensywne regeneruje uszkodzone włókna włosów.
-Chroni przed skutkami wysuszenia.
-Nadaje włosom odczuwalną gładkość.
-Przywraca naturalny, zdrowy wygląd.


Moja opinia:

Każda z serii wyróżnia się swoją indywidualną szatą graficzną. Linię wygładzającą ozdobiono złotem, cały design wygląda estetycznie i schludnie. Sama forma szamponu i maski nie różni się niczym od poznanych mi wcześniej. Każdy Ziaj'owski szampon zamknięty jest w 300 mililitrowej, plastikowej buteleczce otwieranym na klik. Opakowanie maseczek jest bardzo wygodne, dostajemy je w 200 mililitrowym słoiczkach.

Przyznam szczerze, że do szamponu miałam sporo obaw (jakiś czas temu dostałam mocnego wysuszenia i swędzenia skalpu przez inny szampon tej marki). Zostałam miło zaskoczona!

Jak podpowiada nam sama nazwa linii, maska została wzbogacona o olejek arganowy a także olej tłoczony z nasion kamelii japońskiej, czyli powszechnie znany tsubaki. W Azji, olej tsubaki stosowany jest od wieków w pielęgnacji włosów i ciała. Nic dziwnego, że jego działanie doceniono w Europie.
W szamponie, wśród składników aktywnych znajdziemy jedynie olej tsubaki. Jest on typowym SLS'iakiem, jednak nie oszukujmy się - każda z nas potrzebuje co kilka dni mocniejszego oczyszczenia skóry głowy, szczególnie jeśli olejujemy włosy. Podczas testowania odstawiłam inne szampon.

Wiem, że nie każda z was przepada za mocnymi zapachami w kosmetykach, ale ja zostałam nim najbardziej oczarowana. Szampon, jak i maska mają z pewnością charakterystyczny, perfumowany zapach, który okazał się dla mnie niezwykle przyjemny. Za każdym razem z przyjemnością sięgałam po szampon - ten pachnie intensywniej. 



Działanie...
Testy kosmetyków z pudełeczka Only Yoy zaczęłam od poznania szamponu, w ciągu miesiąca zużyłam całą buteleczkę. Poza zapachem wyróżnia się również wizualnie - przypomina miód. Bardzo dobrze się pienił, w końcu zawiera mocne środki oczyszczające. Do jego kolejnych zalet można zaliczyć zmywanie olei - radzi sobie z nimi doskonale. Używając go kilka razy w tygodniu nie spowodował podrażnienia skalpu, nie przesuszył go. Czy wpłynął na wygląd włosów? Nie łudźmy się, że typowo oczyszczający szampon ze składnikiem pielęgnującym usytuowanym na szarym końcu wpłynie na kondycję włosów. Dobrze myje, nie podrażnia, dostaniemy go za kilka złotych, nie mam podstaw, aby się przyczepić.

Maska ma gęstą konsystencję, więc nakładana nie przelewa się przez palce. Zapach jest równie przyjemny, jednak tak jak wspominałam, mniej wyczuwalny. Wystarczy niewielka ilość, aby rozprowadzić ją na długości włosów. Chcąc nie chcąc, przy mojej długości włosów maski zużywam szybko. Obecnie jestem w połowie pojemniczka, więc wydajność oceniam na bardzo dobrą. Samym działaniem przypomina maskę nawilżającą Ziaji. Wpływa na wygląd włosów, jednak jest to efekt delikatny i krótkotrwały. Na zniszczonych włosach miała spore pole do popisu, jednak spisała się przeciętnie. Maska będzie idealna do codziennego stosowania, dla kobiet, które nie farbują włosów lub są one niskoporowate i nie potrzebują mocnego odżywienia, nawilżenia. 

Cena szamponu: 6-8 zł
Cena maski: 8-9 zł




A u was jak się sprawdził nasz dzisiejszy duet?A  Może macie ochotę dopiero go poznać?:)

13 komentarzy:

  1. Mam zamiar wypróbować maskę na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;)

    Te kosmetyki bardzo ładnie się prezentują .Maska będzie dla moich włosów za słaba z tego co czytam ,ale szampon może przetestuje ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia :) Całe wieki nie miałam nic do włosów z Ziai :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ten duet polubiłam ;) Może i nie jest cudowny, ale u mnie spisuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi trafiła się seria wzmacniająca i całkiem nieźle się u mnie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. we włosowych kosmetykach lubię mocne zapachy ;)

    maski mimo wszystko chętnie bym spróbowała, szamponu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często ostatnio widuje te produkty, ale sama nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc po lekturze składu raczej nie zdecydowałabym się na zakup. moje włosy lubią, kiedy w odżywkach/maskach jest więcej olejów :) szampon raczej byłby ok

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego duetu, dużo dobrego o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej maski ani szamponu, ale jestem bardzo ciekawa ich działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o tym duecie i czuję się przekonana do kosmetyków Ziaji do włosów :)
    Zostanę jednak przy maskach, z szamponami boję się kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej serii z Ziaji nie stosowałam. Maskę tej marki mam jedynie czekoladową, ładnie pachnie przy nakładaniu, jednak potem praktycznie jej nie wyczuwam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie nią :) Poszukam, jak będę na zakupach i wypróbuję :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń