środa, 21 grudnia 2016

Cienie Glam Shadows (pralina, kosmiczna pieczarka, patyna), ŚWIĄTECZNY MAKIJAŻ



Dzisiaj wyjątkowo święcący post, o przepięknym trio, w którym za chwilę się zakochacie!
Moje zboczenie na punkcie cieni nie mogło przejść obojętnie obok kolekcji Glam Shop'u (nie tylko przez sympatię do Pani Hani). Pierwsze kolory zostały wypuszczone kilka miesięcy temu, obecnie wybór stwarza niemały problem - trudno wybrać konkretne odcienie, większość z nich jest wyjątkowa. Przez ten czas oglądałam poszczególne cienie u innych dziewczyn, śliniłam się, wzdychałam i zastanawiałam, czy są mi potrzebne. Przed świętami na gwałt potrzebowałam błyszczących nowości, wiec przespałam się kilka dni z myślą, które kolory wybrać na próbę i tak oto są - przepiękne Glam Shadows.


Co ciekawe, każdy cień ma unikatową, polską nazwę. Możecie zobaczyć wszystkie w sklepie, niektóre są przezabawne. Do mnie trafiła (od lewej) pralina, kosmiczna pieczarka oraz patyna. Cienie zadomowiły się u mnie we wtorek, więc nie mogę wam zbyt wiele powiedzieć na temat ich trwałości, ale pokaże wam swatche i pierwszy makijaż z użyciem pieczary z dodatkiem patyny:)




Pralina jak i kosmiczna pieczarka mają niesamowitą pigmentacje, co możecie zobaczyć powyżej. Nie można przejść obojętnie obok takiego błysku (na instagramie mogłyście zobaczyć filmy jak wyglądają podczas ruchu dłonią). Patyna odbiega od dwóch poprzednich, ale daje na skórze nieoczywisty efekt. Pomimo słabszej intensywności podczas każdego ruchu ukazuje inne kolory. 



Użyte kosmetyki:

Twarz: Bielenda, pearl base - korygująca, podkład Catrice HD Liquid Coverage 010, Catrice Liquid Camouflage 010, Kobo kółeczko do konturowania, Kobo puder brązujący, Wibo fixing powder, Wibo smooth & wear blusher nr 3, Wibo Diamond illuminator;

Oczy: baza pod cienie Zoeva pearl eyeshadow fix, Glam Shop patyna, kosmiczna pieczarka, Zoeva - Smoky, FM make up liquid eyeliner, Lovely pump up mascara, Sumita czarna kredka, sztuczne rzęsy Ardell (nie pamiętam modelu);

Brwi: Catrice Longlasting Browdefiner 020;

Usta: Konturówka essence nr 14, Golden Rose Longstay Liquid Matte 06


 Jak podobają wam się moje nowości i wykonany nimi makijaż?:)










31 komentarzy:

  1. Prezentujesz się po prostu zjawiskowo o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też korci kilka sztuk :) może w przyszłym roku na jakieś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prezentują się te cienie, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cienie, a makijaż jeszcze piękniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Szukałam przez długi czas tak intensywnie napigmentowanych cieni. Na pewno je sobie sprezentuję, gdyż rozkładają na łopatki wyjątkowym look'iem. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne kolory, ale te mają idealna pigmentacje:)

      Usuń
  6. Wspaniale wyglądają te cienie :) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te cienie, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmiczna pieczarka - najlepsza nazwa ever :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kolorki zimą. Makijaż prześliczny ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż cudowny kochana, a o cieniach słyszałam wiele dobrego więc z pewnością po nie sięgnę, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to u Ciebie wygląda. Ja się boję takiego błysku na oku, ale gdybym miała Twoje umiejętności to pewnie korzystałabym z nich bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepiękny makijaż ♥ Jak patrze na takie piękne oczka to żałuję że ja nie mam ręki do makijażu ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, 3 lata temu nie wiedziałam co to jest blendowanie:)

      Usuń
  13. O Matko Kochana jak Ty ślicznie wyglądasz, a makijaż przepiękny. Narobiłaś mi na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegałam, że można się w nich zakochać:)

      Usuń
  14. Odcienie są absolutnie przepiękne! Muszę wreszcie zainwestować w kilka cieni!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladne ale mam juz podobne z innych firm;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mają cudowną pigmentację i i pięknie się prezentują na oku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe kolorki :D Cudowny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż i piękne kolorki cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny makijaż! Kusi mnie kilka odcieni z tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż <3 Cienie Hani są na mojej wishliście na 2017 rok :) Myślałam o całej paletce neutralnej, ale jednak kilka cieni mi nie pasuje, więc pewnie zamówię sobie takie wkłady, narazie mam ochotę na 4 odcienie :)

    OdpowiedzUsuń