wtorek, 6 grudnia 2016

Blogowe mikołajki u Terii


W tym roku miałam przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w zabawie mikołajkowej, których organizatorką była Terii. 
Moją blogowo - mikołajkową koleżanką została Agnieszka z bloga Lifestyle by Agnieszka. Bezapelacyjnie stwierdziłyśmy, że w tym roku byłyśmy grzeczne i podwyższymy kwotę za którą skomponujemy paczuszki. Chociaż wiele par wysłało swojego mikołaja w zeszłym tygodniu, my zrobiłyśmy to dopiero wczoraj a w dzisiejszy poranek sprawił nam wiele radości (paczki dotarły prawie w tym samym czasie).


Serce zabiło mi szybciej, kiedy po rozerwaniu "zabezpieczeń" ujrzałam na pierwszym planie eyeliner od NYX. Ślinię się na nie odkąd są dostępne w Polsce, więc Agnieszka sprawiła mi niemałą radość:)

Pianka od Holika Holika, która szczyci się zawartością ekstraktu ze śluzu ślimaka. Jest to jeden z azjatyckich kosmetyków do oczyszczania twarzy, który koniecznie chciałam wypróbować, więc Agnieszka trafiła idealnie:)


Tonik hibiskusowy od Sylveco to kosmetyk, który kupiłyśmy sobie nawzajem. Jakimś cudem, ten wychwalany przez wszystkich hit Sylcevo dotychczas u mnie jeszcze nie zagościł. Oby sprawdził się w naszych pielęgnacjach:)


Mikołaj postarał się, abym znalazła kosmetyk ZUPEŁNIE mi nieznany. Nawilżający peeling z filtratem ze śluzu ślimaka od Vis Plantis (Elfa-pharm). Brzmi naprawdę zachęcająco i intrygująco, w peelingach do ciała mam największe braki, więc wypróbuję go jeszcze dziś!


Serum z witaminą C było na mojej zakupowej liście jesieni, ale wciąż ten zakup odwlekałam. W ankiecie wspomniałam, że z pewnością przydałby mi się pogromca przebarwień. Chwilę później kupiłam identyczny (Perfecta booster 10%,) akurat wtedy wpadł mi do koczyka. Mój błąd, mogłam się wstrzymać, ale mimo wszystko jestem oczywiście zadowolona, bo przez całą zimę zdążę zużyć dwie buteleczki:)


Słodkości mikołajkowe to podstawa, więc i mój mikołaj nie zapomniał o czekoladowej rozpuście:)
Znalazłam również 3 maseczki do twarzy, które od dawna chciałam wypróbować, jednak nigdy nie spotkałam ich stacjonarnie. Wszystkim zapewne znana, maseczka węglowa od Bielendy, która dzisiaj pójdzie w obroty. Awokado i ogórek od Mariona, zapakowany w oryginalną saszetkę na pewno znajdzie też swoje miejsce w pielęgnacji.


Palenie wosków to idealny sposób na stworzenie ciepłej atmosfery w domu. Agnieszka trafiła w zapachy, których nie miałam okazji poznać - Cosy by the Fire oraz Autumn night. Oba trafione w moje gusta, ale ta czarna niepozorna tarta pewnie zostanie moim ulubieńcem! 


Muszę przyznać, że nigdy nie zwróciłam uwagi na róże od Makeup Revloution. Seria Vivid Baked blush z pewnością nie da matowego wykończenia na skórze, ale po pierwszej próbie na dłoni jestem mile zaskoczona. Ten wypiekany, niepozorny róż może okazać dobrą opcją do nadania zdrowego rumieńca:)


Wisienka na torcie, czyli eyeliner VIVIDBRIGHTS od NYX w odcieniu ciemnego fioletu (02). Jakikolwiek komentarz jest zbędny, jestem zakochana. Wiecie, mam słabość do kolorówki i kolorów.





Agnieszka -  jeszcze raz dziękuję, że udało Ci się tak trafić w moje gusta. A was zachęcam do odwiedzenia mojej mikołajkowej koleżanki. Przygodę z blogowaniem zaczęła niedawno, więc z pewnością się nie obrazi jeśli do niej zajrzycie:)

Blogowe mikołajki to fantastyczna sprawa, możemy obdarować się nawzajem i sprawić radość nie tylko sobie, ale i drugiej osobie!


Teraz przyznajcie, co wpadło wam w oko najbardziej:)

21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ta akcja to świetna sprawa -ja też jestem mega zadowolona ze swojej paczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję jedynie, że nie wzięłam udziału w zeszłym roku:)

      Usuń
  2. Świetna zawartość :) Najbardziej podoba mi się oczywiście eyeliner oraz pianka Holika Holika ;) Tonik Sylveco miałam i bardzo polubiłam :) Też brałam w tym roku udział w blogowych mikołajkach, ale moja paczuszka niestety jeszcze nie dotarła, więc cierpliwie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W eyelinerze jestem zakochana, w piance również:)Obyś była równie zadowolona:)

      Usuń
  3. Świetna paczka, z każdego kosmetyku bardzo bym się ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ile wspaniałości! :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła jest taka wymiana upominków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa akcja :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania zestawy kosmetyków:)
    www.womanfromforest.blogspot.com lub na www.facebook.com/WomanFromForest/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jakie cudowne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń