środa, 2 listopada 2016

Eveline, Hydra impact energetyzujący lekki krem nawilżający na dzień & normalizujący bogaty krem nawilżający na noc

 Hej!

Przez ostatni rok szukałam idealnego kremu nawilżającego. Przewinęło się u mnie kilka, różniących się od siebie pod względem  składów, półek cenowych i działania propozycji. 

Między innymi:





Z chęcią wróciłabym do odżywiającego kremu od Yves Rocher, ale muszę się wstrzymać póki nie zużyje zapasów i ponownie będę mogła obkupić się online. Często można liczyć na kod rabatowy  +100 zł i solidnie zastawić magazyn kosmetykowy (czyt. łazienkę). 
W Rossmannie trafiłam na ciekawą promocję - do wybranego kremu na dzień można było dobrać tańszy krem na noc. Nie miałam  czasu na dumanie przy półce a moją uwagę zwróciła seria hydra impact 360* od Eveline




Opis producenta:

HYDRA IMPACT 360° NAWILŻANIE 24H
ENERGETYZUJĄCY LEKKI KREM NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ

"1.NAWILŻA
2.MATUJE
3.ROZŚWIETLA

Innowacyjna linia preparatów do kompleksowej pielęgnacji twarzy, która precyzyjnie odpowiada na indywidualne potrzeby skóry.
HYDRA IMPACT FORMULA™ - nowoczesna technologia, dzięki której  krem intensywnie nawilża i skutecznie powstrzymuje utratę wody z naskórka. Eliminuje widoczne oznaki stresu i uelastycznia skórę, przywracając jej promienny wygląd.
MATT SKIN CONTROL™   to innowacyjny kompleks o potrójnym działaniem:

1. Widocznie matuje skórę
2.Odblokowuje  i zwęża pory.
3. Zmniejsza ślady po niedoskonałościach. 

SKŁADNIKI AKTYWNE 360°:

KWAS HIALURONOWY – najsilniejsza naturalna substancja nawilżająca, zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie  z powierzchni skóry. Wyrównuje niedoskonałości, wygładza i zmiękcza skórę.
KOENZYM Q10  działa silnie antyoksydacyjnie, chroni komórki przed niedotlenieniem i zanieczyszczeniami środowiska. Naturalnie pobudza regenerację skóry, dzięki czemu staje się ona miękka i zyskuje świeży wygląd.
MASŁO KARITÉ - zapobiega przesuszaniu i utracie wody z naskórka. Wzmacnia, odżywia i regeneruje skórę oraz chroni ją przed wysuszeniem.
KOKTAJL WITAMIN A + E + F – witaminy A i E zapobiegają powstawaniu niedoskonałości. Witamina F łagodzi podrażnienia, likwiduje uczucie ściągnięcia i przynosi ulgę suchej skórze.
0% PARABENÓW
0% SZTUCZNYCH BARWNIKÓW

Lekki krem, oparty na technologii HYDRA IMPACT FORMULA™, wzbogacony koenzymem Q10 idealnie nawilża i przywraca skórze świeży, promienny wygląd. Normalizuje wydzielanie sebum i przywraca równowagę między przesuszonymi i przetłuszczającymi się partiami twarzy. Skutecznie likwiduje niedoskonałości i zaczerwienienia, dzięki czemu ujednolica koloryt skóry.


Skład: aqua, glycerin, cetearyl alcohol, sodium hyaluronate, ceteareth - 20, butyrospermum parkii butter, ethylhexyl methoxycinnamate, betaine, coco - caprylate, polymethyl methacrylate, silica, acrylates, alkyl acrylate crosspollymer, triethanolamine, lecithin, carnitine, ubiquinone, panthenol, polysorbate 20, peg - 20 glyceryl laureate, tocopherol, linoleic acid, retinyl palmitate, allantoin, benzoic acid, sorbic acid, phenoxyethanol, DMDM hydantoin, parfum, Disodium EDTA, Limonene, Citral, Lianool, Geraniol,  Hexyl Cinnamal"



Moja opinia:

Krem o pojemności 50 ml otrzymujemy w plastikowym słoiczku w subtelnej, biało niebieskiej szacie graficznej. Producent składa sporo obietnic - zmatowienie mieszanej cery, zminimalizowanie rozszerzonych porów, niwelowanie śladów po wypryskach i mocne nawilżenie to nie lada wyzwanie dla kosmetyku z niskiej, drogeryjnej półki. Prawdę mówiąc, czy można mieć spore oczekiwania wobec takiego kremu

Rzućmy szybko okiem na skład - pierwsze pozycje to nawilżająca gliceryna, nieszkodliwy alkohol tłuszczowy a także KWAS HIALURONOWY. Przejdźmy dalej - emulgator, masło Karite (znane szerzej jako masło shea), filtr UV oraz związek hydrofilowy silnie nawilżający (betaline).

Czołówka jest naprawdę obiecująca i w tym momencie można liczyć na widoczne efekty! 

Działanie, działanie....

Poza delikatnym disign'em, zapach również odzwierciedla jego wygląd. Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, co za tym idzie - świetnie sprawdza się pod makijaż.  Na tak przygotowaną skórę podkład się nie roluje a nawilżona powłoka wręcz trzyma go na swoim miejscu. Przy dłuższym stosowaniu duetu skóra jest wystarczająco nawilżona a przy obecnej pogodzie narażona jest na podrażnienia z każdej strony świata. Nie wyrządził niepożądanych szkód typu uczulenie czy zapychanie itd. 
Jego jedyną wadą w moim odczuciu to wydajność - a raczej jej brak. Zbyt szybko znika z pojemniczka, jednak niska cena pozwala na częste uzupełnienia zapasów:)

Cena: 13-14 zł/ 50 ml




HYDRA IMPACT 360° NAWILŻANIE 24H

NORMALIZUJĄCY BOGATY KREM NAWILŻAJĄCY NA NOC

"1.REGENERUJE
2.NAWILŻA
3.WYGŁADZA

CERA NORMALNA I MIESZANA
Innowacyjna linia preparatów do kompleksowej pielęgnacji twarzy, która precyzyjnie odpowiada na indywidualne potrzeby skóry.
HYDRA IMPACT FORMULA™ - nowoczesna technologia, dzięki której  krem intensywnie nawilża i skutecznie powstrzymuje utratę wody z naskórka. Eliminuje widoczne oznaki stresu i uelastycznia skórę, przywracając jej promienny wygląd.
MATT SKIN CONTROL™   to innowacyjny kompleks o potrójnym działaniu:


1. Widocznie matuje skórę.
2.Odblokowuje  i zwęża pory.
3. Zmniejsza ślady po niedoskonałościach. 


SKŁADNIKI AKTYWNE 360°:

KWAS HIALURONOWY – najsilniejsza naturalna substancja nawilżająca, zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie  z powierzchni skóry. Wyrównuje niedoskonałości, wygładza i zmiękcza skórę.
AKWAPORYNY - niezbędne białka transportujące wodę w głąb komórek skóry. Odgrywają kluczową rolę w procesie nawilżania skóry. Ich odkrycie zostało uhonorowane Nagrodą Nobla.
KOLAGEN - proteina, która dzięki strukturze potrójnej spirali skutecznie dociera do wszystkich warstw skóry i biologicznie odbudowuje w niej włókna kolagenowe. Wpływa na likwidację niedoskonałości skórnych i zwężenie porów.
OLEJEK ARGANOWY  intensywnie odżywia, nawilża i stymuluje wewnątrzkomórkowe procesy regeneracji skóry.
PROTEINY JEDWABIU  skutecznie zapobiegają przesuszaniu oraz tworzą na powierzchni skóry delikatny film ochronny wspomagający nocną regenerację.


Moja opinia: 

Pod względem wizualnym kremy nie różnią się zbyt mocno, jednak warto zwrócić uwagę na rożnice w składzie. Już na drugiej pozycji ulokowała się parafina pod rzadziej stosowaną nazwą "mineral oil". Składniki aktywne znajdują się znacznie dalej niż u naszego poprzednika. Kwas hialuronowy znalazł swoje lokum dopiero na dziewiątej pozycji. 

Konsystencja jest bardziej zbita, budyniowa, typowa dla kremów na dobranoc. Niestety, krem zużyłam tylko w połowie, drugą część podkradał mi chłopak i jego paluch zabrał ostatnią porcję - to zjawisko mówi samo za siebie:) Pomimo parafiny, której wiele z was z wiadomych przyczyn unika jak ognia (u mnie nie wywołuje szkód) krem wykazuje się aktywnym działaniem! Moja skóra należy do kapryśnych a serię hydra impact 360* przyjęła z otwartymi rękami. Rano, skóra jest mocno nawilżona, gładka, miękka a zaczerwienione miejsca znacznie mniej podrażnione. 

Tak jak w przypadku kremu na dzień nie zauważyłam negatywnych działań podczas stosowanie a krem skończył się zbyt szybko. Lada dzień biegnę do drogerii po kolejne opakowanie.

Cena: 13-14 zł/ 50 ml






A jak u was sprawdzają się kremy Eveline? Miałyście z nimi styczność?

25 komentarzy:

  1. Ja raczej unikam kemów z prfiną, więc ten drugi kem jest nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, parafina jest nie dla każdego:)

      Usuń
  2. z tego programu 360 i z firmy Eveline używałam żelu do mycia twarzy... całkiem fajny i przyzwyczaiłam się do "aptecznego" zapachu więc w sumie ciekawa jestem jak u mnie sprawdził by się ten krem - szczególnie, że preferuję kremy z lekką formułą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w stanie dać wiarę Twoim słowom co do skuteczności tych kremów, ponieważ z doświadczenia wiem, że Eveline robi świetne maski do twarzy to może za krem także warto się złapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kremik tej marki i był ok 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie bym sprawdziła te kremy na swojej buzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę markę znam głównie z produktów do pielęgnacji ciała. Lubię je, więc pewnie i jakiś krem mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wczoraj tak coś uczuliło i wysypało,że skóra jest w totalnej rozsypce:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy nie miałam żadnego kremu od Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to były moje pierwsze, więc nigdy nie jest za późno:)

      Usuń
  9. Na ten pierwszy krem bym się chętnie skusiła, żeby mi polikwidował niedoskonałości, jednak coś czuję, że nie dałby sobie z nimi rady. Miałam kiedyś eveline na zaczerwienienia, zeszło mi całe pudełeczko a efektów jak na lekarstwo. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do etapu niszczenia niedoskonałości jeszcze mu brakuje;/

      Usuń
  10. z eveline bardzo lubię balsamy do ciała, kremu do twarzy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz o nich czytam :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam problemu z parafiną w składzie, mojej skórze nie przeszkadza, byle tylko reszta jej nie zapychała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam doskonale, ale kremu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tych kremach, ale przyznam zainteresowały mnie i to bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam że Eveline ma w swojej ofercie kremy .

    OdpowiedzUsuń