poniedziałek, 14 listopada 2016

DOOKOŁA WŁOSÓW: Cece of Sweden, Hello Nature, odżywka olejek kokosowy (nawilżenie i odbudowa) - naturalna pielęnacja włosów

Hej!

O akcji "Dookoła włosów" zapewne słyszała już większość z was, albo tak jak ja - bierzecie w niej udział:) Kolorowe pudełeczko ozdobione granatową kokardą, od razu wywołuje uśmiech na twarzy, a wnętrze kryje siedem kosmetyków przeznaczonych do włosów. Zwróciłam uwagę, że paczki w dalszym ciągu docierają do dziewczyn, moja trafiła do mnie jeszcze w październiku. Przez prawie trzy tygodnie, nowości zdążyły wywrzeć na mnie pierwsze wrażenie - testy powoli dobiegają końca, więc powoli przedstawię wam moje spostrzeżenia. Dzisiaj zacznę od naturalnego kosmetyku marki CECE of Sweden, który został doskonałym kompanem w mojej obecnej pielęgnacji.



Poznajcie Cece of Sweden i nową linię kosmetyków HELLO NATURE

Marka oferuje profesjonalne kosmetyki do włosów, które znajdziemy nie tylko w salonach fryzjerskich, ale również w niektórych drogeriach w całej Polsce. Pomimo, że firma krąży po polskim rynku już od 21 lat, dotychczas była mi zupełnie nieznana - pewnie dlatego, że Cece od Sweden specjalizuje się w kosmetykach do koloryzacji włosów bez amoniaku.
Jesień obfituje w nowości, również marka Cece of Sweden wyszła do nas ze swoją propozycją pielęgnacji naturalnej i wypuściła serię kosmetyków HELLO NATURE.

źródło: ineternet

Powyższe kosmetyki, przeznaczone do profesjonalnej pielęgnacji, z bogatym składem - znajdziemy w nich nawet do 93% składników pochodzenia naturalnego. Każdy z trzech duetów składa się z szamponu oraz odżywki:
  • Seria z kawiorem - wzmocnienie i odżywienie;
  • Seria z olejkiem marula - miękkość i połysk;
  • Seria z olejkiem kokosowym - ochrona i odbudowa;
W ramach testów, każda z dziewczyn otrzymała odżywkę z linii z olejkiem kokosowym. Przypuszczam, że obecność tego oleju nie każdym włosom przypadnie do gustu. Osobiście, miałam spore nadzieje do tego produktu - olej kokosowy pozytywnie wpływa na moje włosy.


 Opis producenta:

"Linia Hello Nature to pielęgnacja włosów inspirowana naturą. Pozyskaliśmy z przyrody to co najcenniejsze, aby zadbać o Twoje włosy w codziennym rytuale delikatnej pielęgnacji. Testowane dermatologicznie, do 93% składników pochodzenia naturalnego.

Skład: 
 
Aqua - woda
Cetearyl Alcohol - emolient, z grupy "dubrych alkoholi", który chroni włosy przed utratą wody;
Glycerin - gliceryna;
Dimethicone - silikon wygładzający i nabłyszczający włosy. (W kosmetykach do twarzy może okazać się zapychaczem);
Stearmidopropyl dimethylamine - zastępuje silikon w kosmetykach naturalnych. Pozyskiwany z oleju rzepakowego;
Behentrimonium chloride - substancja aktywnie myjąca, ułatwia rozczesywanie, wygładza włosy;
Quaternium-87 - składnik pozyskiwany z warzyw. Do jego głównych zadań należy nadanie włosom blasku i objętości. Ułatwia rozczesywanie.
Cocos nucifera - olej kokosowy
Prunus amygdalus dulcis (sweet almond oil) - olej ze słodkich migdałów;
Argania spinosa kernel oil - olej arganowy;
Simmonosia chinesis (jojoba) seed oil - olej jojoba
Macadamia ternifolia seed oil - olej makadamia;
Tocopheryl acetate - estrowa forma witaminy E, antyoksydant;
Panthenol - prowitamina B5, humektant. Działa przeciwzapalnie, nawilżająco;
Ceteareth-20 - emulgator;
Isopropyl alcohol - zaliczany do "złych" alkoholi. Mało szkodliwy na na końcach składu.
Propylene glycol - humektant,
Phenoxyethanol - substancja konserwująca;
Ethylhexylglycerin - konserwant pochodzenia naturalnego;
Citric acid - kwas cytrynowy;
Parfum - zapach;
Benzyl alcohol -zaliczany do "złych alkoholi" (pamiętajmy jednak, że za zapachem pozostałe składniki są w śladowych ilościach)
Hydroxycitronellal - składniki kompozycji zapachowej."


 Moja opinia:

Odżywkę otrzymujemy w 300 mililitrowej, plastikowej buteleczce, z bezproblemowym zamknięciem. Etykieta jest prosta, zawiera najpotrzebniejsze informacje.

To co ją wyróżnia, to z pewnością zapach! Intensywny, słodki - przypominający nadzienie z czekoladowych cukierków. Konsystencja jest bardzo gęsta, przypominająca mocno zbity olej kokosowy w formie stałej. Kolejny atut, to bezapelacyjnie skład! Zawiera aż 5 olei - kokosowy, olej ze słodkich migdałów, arganowy, jojoba oraz, makadamia. Substancje, które niechętnie widujemy w kosmetykach znajdują się na szarym końcu.
Odżywkę nakładam w sporej ilości, wmasowuję ją we włosy i pozostawiam na ok 20 minut. Dlaczego? Tak jak wspominałam wyżej, olej kokosowy służy moim włosom, więc pozwalam im wchłonąć jak najwięcej dobroci przez dłuższy czas. Już podczas zmywania, włosy są rewelacyjnie wygładzone, lejące, miękkie. Z każdym użyciem, coraz łatwiej się rozczesują (na mokro), co dotychczas było w moim przypadku nierealne. Zawsze sięgałam po szczotkę przed myciem, oraz po całkowitym wysuszeniu. Przez 2,5 tygodnia włosy zdyscyplinowały się do tego stopnia, że spryskiwanie sprayem ułatwiającym rozczesywaniem stało się zbędne.  Jestem pod wielkim wrażeniem, że "zwykłą" odżywką można osiągnąć tak zadowalający efekt. Wykorzystywanie sporej dawki olejów podczas codziennego mycia, stał się świetnym dodatkiem w pielęgnacji włosów, głównie ze faktu, że jesienią wróciłam do rytuału olejowania włosów.

Odżywka zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, mam nadzieję, że uda mi się znaleźć ją stacjonarnie. 
Cena regularna całej serii to niecałe 20 zł.




Zapraszam również na stronę Only You, która zorganizowała akcję "Dookoła włosów". 



A wam skradłaby serce? A może już to zrobiła?:)

24 komentarze:

  1. mi ta wersja z uwagi na kokos pewnie by się nie sprawdziła, ale jak znajdę gdzieś inne wersje stacjonarnie to być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze akurat ta odżywka czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem ciekawa, jak się sprawdza u innych dziewczyn:)

      Usuń
  3. Och, ale mnie nią zaciekawiłaś! Kiedyś olej kokosowy naprawdę dobrze się u mnie sprawdzał :D Zapach musi być obłędny... kocham takie słodkie aromaty w kosmetykach <3 Poza tym efekty o jakich opowiadasz są mocno kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce :o Skład wymarzony :) Lubię olej kokosowy ale mam dosyć cienkie i rzadkie włosy, dlatego nie trzymam go długo na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach tej odżywki jest nieziemski :) Z dokładną recenzją na razie się wstrzymuję. Wolę ją dłużej testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam tą odżywkę! A zapach, cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o, moje kłaki mogłyby się z nią polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać ich produktów, ale cena trakcyjna i skłąd zachęcający więc chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że na moich włosach mogłaby się bardzo dobrze sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy nie do końca lubią się z olejem kokosowym, więc mogło by być różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kusząco wygląda ta nowa seria. Kosmetyki Cece of Sweden miałam przyjemność poznać po raz pierwszy jakieś dwa lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna chce przetestować kokosową odżywkę do włosów ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze, że ta seria ogromnie mnie zaciekawiła i jak uda mi się odrobinę uszczuplić moje zapasy to z przyjemnością po nią sięgnę. Muszę również poczytać o wersji z olejem marula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekoladowe cukierki ... brzmi ciekawie. Poza tym podoba mi się design Twojego bloga <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj niestety nie znam :) Ale z miłą chęcią bym poznała, kiedyś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również otrzymałam ten box i jestem w trakcie używania odżywki :) Już niebawem z pewnością podzielę się opinią! :) ostaję na dłużej, by mieć na bieżąco Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń