poniedziałek, 7 listopada 2016

Catrice, HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION - płynny podkład kryjący 010 [RECENZJA + EFEKT NA TWARZY]




Catrice
HD Liquid Coverage 
Płynny podkład do twarzy 010 light beige

Opis producenta:

Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!

  • Wysokie krycie i naturalny wygląd
  • Ultra lekka płynna formuła
  • Perfekcyjna cera przez 24 godziny




Skład:

AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)




Moja opinia: 

Podkład używam regularnie odkąd został wypuszczony na "salony", czyli prawie 2 miesiące. W tym okresie moja mieszana cera zdążyła go dobrze poznać. W drogeriach internetowych nadal jest ciężko dostępny a uzupełnione zapasy znikają w ciągu kilku dni, więc szybciej można na niego trafić stacjonarnie (Natura, Hebe). Moje oczekiwania były wobec niego proste - liczyłam, że zastąpi miejsce Revlon'a CS, którego nie darzę szczególnym sentymentem. Dla mnie to zwykły przeciętniak, jednak miał dla mnie ważną cechę, kusicielkę - idealny kolor, wręcz kolor mojej cery (150 buff).

HD LCF nie bez powodu jest najbardziej rozchwytywanym podkładem tej jesieni, marka zasłużyła sobie na grono zaufanych klientek i można z góry założyć, że wypuścili kolejny fenomen w niskiej cenie. A jak się sprawdza, jakie ma wady i zalety?

Przejdźmy najpierw do opakowania - dla niektórych kobiet można go uznać za pierwszą wadę, u mnie nie sprawia problemu a mowa o pipecie. Chociaż jest to mniej higieniczna forma "wyciskania" podkładu, można bardziej kontrolować ile go wypuścimy na dłoń/gąbeczkę. Słoiczek wykonano z solidnego szkła, przy upadku nic złego mu się nie przytrafiło.



Obecnie w sprzedaży są jedynie 3 dostępne kolory, jest to o wiele za mało! Udało mi się kupić najjaśniejszą wersję, czyli 010 light beige. Przed moim zakupem kilka youtuberek ogłosiło ten odcień "naprawdę jasnym". Kiedy po raz pierwszy nałożyłam go na dłoń, byłam w szoku. Zrobiłam porównanie z Revlonem CS nr 150, kilka z was pewnie widziało zdjęcie na instagramie, niestety nie mogę go znaleźć w telefonie, więc odsyłam was tutaj -> porównanie Catrice HD LCF & Revlon CS 150 Buff.

Kolory odbiegają od siebie nie tylko tonacją, za co oczywiście nie można mieć pretensji (znajdą się dziewczyny, dla których będzie idealna). Raczej czuję niedosyt, że na polski rynek zostały wypuszczone tak ciemne propozycje. Miejmy nadzieję, że Catrice pójdzie o krok dalej i jaśniejsze cery bedą usatysfakcjonowane.



Nałożyłam go na twarz i byłam pozytywnie zaskoczona! Podkład idealnie współgra ze skórą, jednak trzeba uważać na nakładaną ilość. Ma dosyć płynną, lejącą się konsystencję. Przy odpowiednim zaaplikowaniu jest niewidoczny na twarzy, nie podkreśla suchych skórek (Revlon CS robił to u mnie nagminnie)  W szybkim tempie zastyga i gdybym się uparła nie musiałabym go przypudrowywać (MAM MIESZANĄ CERĘ). . Przez cały dzień utrzymuje się na swoim miejscu! Kryje znacznie lepiej niż Revlon Colorstay, podsumowując jego zalety - sprawdzi się idealnie na większe wyjścia, szczególnie u kobiet z tłusta/mieszaną cerą.

Ma też swoje wady.....

Miałam świadomość, że jest dla mnie za ciemny, ale nakładałam go solo, kiedy nie musiałam wychodzić z mieszkania, stąd moje zdanie o jego właściwościach. Czar prysł, kiedy zobaczyłam go w świetle dziennym. Nawet rozjaśniony innym podkładem mocno oksyduje zmieniając tony ... w pomarańczowe. Planuję kupić podkład typowo rozjaśniający i zobaczę jak będzie się zachowywał w takim połączeniu. 






Poniżej świeżo nałożony i zastygnięty na twarzy (solo). Nieprzypudrowany, bez korektora. Dla przypomnienia, moim idealnie dobranym kolorystycznie podkładem jest Revlon CS nr 150, czyli taki jak u wielu z was, Zwróćcie uwagę jak odbija się od szyi.


Mimo wszystko uważam, że to naprawdę świetny podkład. Jego noszenie jest komfortowe, odpowiednio matuje i kryje. Mam nadzieje, że mocniejsze rozjaśnienie odpowiednio dopasuje go do mojej cery nawet po oksydacji.

Cena: 28-30 zł/30 ml




Znacie podkład Catrice, HD Liquid Coverage Foundation? Jak wrażenia wrażenia?

34 komentarze:

  1. Już bardzo dawno nie korzystałam z podkładów drogeryjnych :)
    Klikniesz w linki w najnowszym poście? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłaś mi z nieba, bo mam zamiar się skusić, pipetke przeżyję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej u mnie to byłby chyba za ciemny o milion tonów :D Ciągle zastanawiam się nad jego kupnem, bo niby mam rozjaśniacz do podkładów, ale sama nie wiem czy aż tak bardzo mi go rozjaśni..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znoszę kiedy podkłady oksydują :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. W Hebe widziałam cztery odcienie, z tym, że 01 i 03 nie było, ale parę dni później dołapałam 01. Wczoraj i dzisiaj miałam ten podkład na twarzy i na szczęście u mnie nic nie ściemniał, nie wiem od czego to zależy, ale mam nadzieję, że już tak zostanie i nie będę miała za jakiś czas niespodzianki jak spojrzę w lusterko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia od czego do zależy. U wielu dziewczyn oksyduje Pierre rene Skin Balance a u mnie kolor pozostaje bez zmian.

      Usuń
  6. Właśnie się na niego czaję ! Niestety póki co wszędzie wyprzedany :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na niego ogromną ochotę bo naczytałam się mnóstwo dobrego szczególnie o trwałości i kryciu, co potwierdza Twoja recenzja ;) boję się jednak, że odcień ten będzie dla mnie za ciemny, ewentualnie latem wpisałby się w odcień mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałości i kryciu nie można niczego zarzucić:)

      Usuń
  8. Łoo.. szkoda, że taki typowy beż :( Ja niestety jestem żółta:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwie czekajmy, może doczekamy się żółtego podkładu z tej serii:)

      Usuń
  9. Patrząc na swatche mam wrażenie, że odcień nie byłby dla mnie zbyt dobry. Czytałam jednak o tym produkcie wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest dobry podkład, niestety kolor nie będzie pasował pasował większości bladolicych Polek:)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia, podkładu nie planuje testować, za ciemny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś go kupię, bo teraz znalezienie go graniczy z cudem :P mogłam brać jak byłam w Niemczech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie go spotkasz w najmniej oczekiwanym momencie:)

      Usuń
  12. ooo nie, czy nie mogli by pomyśleć choć raz o osobach z bardzo jasną karnacją? :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ogromnego pecha do podkładów. Zawsze odcień, który wydaje się idealny okazuje się zbyt różowy albo zbyt żółty. Obecnie stawiam na azjatyckie BB, bo przynajmniej one nie odcinają się tak bardzo od koloru mojej cery i szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę upolować ten podkład ! Kiedy nie pójdę do drogerii, jest niedostępny :( obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOoo to i dla mnie będzie za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie Revlon jest za ciemny, więc tym mogłabym się wykonturować co najwyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem co o nim myśleć, coraz więcej sprzecznych opinii o nim jest, niestety mocno ciemnieje z tego co widzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję go kupić od kilku tygodni i nie udaje mi się to niestety. Zawsze gdy zachodzę do Natury, zostają tylko ciemne odcienie. Trochę przeraziłam się tym jego ciemnieniem na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  19. O kuuurde, mega oksyduje!:/ Ale i tak nigdzie się go nie da kupić, na allegro jakieś horrendalne ceny, więc poczekam do lata jak się trochę opale, żeby go nosić:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam go szansy wypróbować, bo wszędzie jest wykupiony :D Ja używam Revlon CS 180, więc mam nadzieję, że odcień będzie mi pasował. Martwi mnie to, że się utlenia... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli to jest najjaśniejszy kolor to ja dziękuję xD

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie tez ten 010 ciemnieje. A szkoda, gdyby nie to byłby podkład idealny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten podkład i u mnie także sprawdza się świetnie :)
    Dodałam właśnie jego recenzje na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń