piątek, 28 października 2016

PIĘKNA JESIENIĄ #3 paznokcie




To już trzeci tydzień naszej akcji "piękna jesienią", poświęcimy go paznokciom i jesiennym stylizacjom. 
Jeśli jeszcze nie widziałyście wcześniejszych postów, możecie nadrobić zaległości:)



Lakiery jak i  produkty do paznokci nigdy nie wzbudzały we mnie szybszego bicia serca. Zupełnie nie mam cierpliwości i sprawnej ręki przy wykonywaniu efektownych zdobień. Do niedawna nakładałam jedynie tradycyjne lakiery, a na moich paznokciach lądowały wszelakie czerwienie, burgundy lub typowe nudziaki. Idąc z duchem czasu zdecydowałam się na hybrydy!
Porównując wygodę noszenia, wykończenie jak i trwałość - niebo a ziemia, tyle kobiet nie mogło się mylić!
Jak możecie się już domyślić, zbyt wielu ulubieńców w tej kategorii u mnie nie zagościło:)




Wierzcie lub nie - nigdy nie usuwałam skórek! Pierwszy ulubieniec powinien już dawno zrobić porządek na moich palcach. Dopiero hybrydy uświadomiły mi, że paznokcie mogą wyglądać estetyczniej. 
Żel do skórek od Sally Hansen jest wszystkim dobrze znany, przynajmniej z blogosfery. Swoją rolę spełnia na tyle dobrze, że każda kobieta (nawet tak niedoświadczona jak ja) może pozwolić sobie na ten mały "zabieg" w domowym zaciszu.



Hybrydy goszczą u mnie od września, więc nie pochwalę się pokaźną kolekcją barw. Co do marek - oczywiście używam Semilaców, jednak zupełnie im nie ufam i szukam alternatywy. Kilka miesięcy temu na rynku pojawiły się lakiery hybrydowe Starlack, które postanowiłam przetestować. Sprawdziły się na tyle dobrze, że kupiłam kolejne sztuki i śmiało mogę je polecić. W ofercie, oprócz "zwykłych" hybryd znajdziemy serię ONE STEP. Są na tyle wygodne i samowystarczalne, że nie wymagają nałożenia bazy czy topu

Kolor, który gra pierwsze skrzypce na tle jesiennych barw to numer 24 (siren green). Żaden inny odcień nie zrobił na mnie w ostatnim czasie większego wrażenia.









Trzecim i ostatnim już ulubieńcem jest pyłek od Indigo  Metal Manix. Jego wykończenie przyciąga spojrzenia, chociaż nie jestem pewna czy przez tę cechę powinnam go nakładać - tylko spójrzcie na moje krzywe paluchy:) Czytałam różne opinie na jego temat, dla niewygórowanych oczekiwań na pewno będzie przyjemnym partnerem w manicure hybrydowym.





35 komentarzy:

  1. Mam ten żel do skórek SH i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle słyszałam o tym żelu do skórek i jak już przyszedł moment by kupić go w rossmannie, to nie było ani jednego :(

      Ps ostatnia propozycja -> cudo!

      Usuń
  2. muszę w końcu kupić ten preparat z sally hansen! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, zaciekawiłaś mnie mocno tym preparatem do skórek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lakier! A płyn z SH też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ogarnąć to cudo do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega podobają mi te srebrne paznokcie *,* Masz bardzo ładne dłonie, nie przesadzaj :D

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu spróbować sweterkowego wzoru.
    Jestem po prostu zachwycona Twoimi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny manicure! Kusi mnie metal manix, ale cena powala :D Może zamówię sobie coś podobnego na Aliexpress ;) Tez używam żelu do usuwania skórek z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie żelu do skórek z SH jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie różne zdobienia to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest metal manix srebrny, ale moim zdaniem dużo lepszy multi chrom:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Metal manix jest po prostu cudowny :D Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. osstatnie paznokcie... PRZEPIĘKNE! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Metalic jest boski. A to cudeńko do skórek muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się połączenie żółtego i srebrnego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne paznokcie! lubię efekt sweterka :)
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie widziałam tej firmy, ale jeśli chodzi o hybrydy to faworytem u mie jest semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Srebrne wyglądają super :) Ale przyjemnie tu u Ciebie, zostaję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno u Ciebie nie byłam...Pierwsze co mnie urzekło, to śliczne zdjęcie po prawej - wyglądasz jak jakaś cudowna wróżka z bajki, na innych zdjęciach jakoś nie widać było, że masz takie fajne oczy :)
    Mogłabyś mi jakoś pokrótce przedstawić ten żel do skórek? Jak się go używa? Jestem zupełnie zielona w temacie, a przydałoby się, żebym też jakoś zadbała o pazurki.
    Też powoli przekonuję się do hybryd, w tym tygodniu mam zamiar znowu wybrać się do kosmetyczki :) trzymaj kciuki, żeby nic mi nie zepsuła, bo jestem bardzo wybredna ;) twoje pazury mega mi się podobają, ciekawy pomysł z tym żółtkiem, przełamuj kolor :)
    Co do mnie, to zmieniłam adres bloga na: pieknapannajulianna.blogspot.com. Poszerzyłam tematykę bloga i mam nadzieję, że zajrzysz i się spodoba ;)
    Całusy i miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! ale piękne wzory na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne pazurki :) Pyłki od indigo kuszą mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żel SH jest genialny, nie może go zabraknąć w mojej kosmetyczce. Pyłek Indigo wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam tego żelu do skórek od Sally Hansen i jestem zachwycona. :) Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! :) Bardzo lubię ten remover z SH :) Efekt lustra oczywiście mega mi się podoba ale nie nosze hybryd więc omija mnie ta przyjemność :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten żel do skórek jest rewelacyjny ;) I muszę koniecznie spróbować zrobić taki sweterkowy wzorek u mnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam ten żel do skórek, jest najlepszy!
    Chętnie wypróbowałabym hybrydy one-step o których piszesz, ten morski kolor jest śliczny! Też nie szaleję za Semilacami, choć kolory mają piękne.
    Też biorę udział w akcji "Piękna Jesienią", ale późno dołączyłam. Wszystkie wpisy już gotowe, teraz czytam posty uczestniczek. Masz fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń