poniedziałek, 12 września 2016

Yves Rocher, maska odbudowująca do włosów - recenzja




Opis producenta:

"Masło Karite, zawarte w formule, wspomaga proces odbudowywania włosów, dzięki czemu Twoje włosy będą odbudowane. Drugi składnik aktywy, olejek jojoba wspomaga odżywianie, dając efekt intensywnie odżywionych włosów. 

Działanie: włosy intensywnie odżywione i odbudowane. Masło Karite dodatkowo wspomaga proces odbudowywania.

Stosowanie: po umyciu włosów rozprowadzić na całej ich długości. Pozostawić na 5 minut, po czym obficie spłukać.  






Skład: 
  • Aqua - woda;
  • Cetyl alcohol - emolient, "dobry alkohol", zatrzymuje wodę we włosach;
  • Stearyl alcohol - emolient, z tej samej grupy co cetyl alcohol;
  • Ethylhexyl Palmitate - emolient, zmiękcza włosy oraz zapobiega wyparowywaniu z nich wody (w przypadku kosmetyków do twarzy, może być cichym zabójcą zapychaczem);
  • Behenyl alcohol - wygładza i nawilża włosy;
  • Behentrimonium chloride - detergent syntetyczny, może podrażnić skórę głowy a także spowodować wypadanie włosów. Najczęściej spotykany w kosmetykach do włosów, jego głównym zadaniem jest solidne oczyszczenie skóry i włosów;
  • Simmondsia chinensis seed oil (jojoba) - regeneruje, mocno nawilża, leczy łupież, ułatwia rozczesywanie, dodaje włosom blasku;
  • Guar hydroxypropyltrimonium chloride - działa odżywczo, wygładza i wzmacnia włosy;
  • Phospholipids fosfolipid, mocno nawilża i natłuszcza włosy. Zapobiega przetłuszczanie się włosów i skóry głowy;
  • Citric acid - czyli kwas cytrynowy, wspomaga działanie składników aktywnych w danym kosmetyku;
  • Glycine soja oil (soybean) - olej sojowy. Bardzo dobrze nawilża, idealny dla włosów wysokoporowatych (solo);
  • Tocopheryl acetate -  antyoksydant;
  • Glycolipids - glikolipidy, przyśpieszają proces regeneracji;
  • Glycine soja sterols (soybean) - fitosterole otrzymywane z soi, działa jako emolient,  chroni kolor włosów, działa jako filtr UV;
  • Tocopherol. - witamina E




Moja opinia:

Maska zamknięta w wygodnym plastikowym, płaskim słoiczku - bez problemu można wydobyć ją z samego dna i zużyć w 100%. Odkręcając, szybko wydostaje się intensywny, przyjemny zapach, który jest zasługą składników aktywnych -pewnie oleju z jojoba (oświećcie mnie, gdzie w składzie znajduje się masło Karite?). Konsystencja jest dosyć gęsta. Pomimo niewielkiej pojemności 150 ml i zbitej formuły, maska służyła mi przez dłuższy czas
Przechodząc do działania - mam mieszane uczucia. Obecna kondycja moich kosmyków jest fatalna,  mimo wszystko od kosmetyków z owej półki oczekuje się widocznych rezultatów. Maska ta miała za zadanie poprawić stan włosów długoterminowo,  w praktyce wyszło inaczej. Jednego dnia włosy były naprawdę wygładzone, miękkie, bezproblemowo się rozczesywały. Innym razem wygląd włosów sugerował, że poza szamponem nie dopieściłam ich żadnym innym wspomagaczem. Mimo wszystko z przyjemnością po nią sięgałam - zapach miała naprawdę obłędny i utrzymywał się na głowie! Czy  kupię ją ponownie? Na pewno nie - jest wiele lepszych i tańszych masek, które poradzą sobie nawet z moimi włosami:)

Cena: 29,90/ 150 ml

Lubicie kosmetyki do włosów od Yves Rocher? Znacie dzisiejszego, nieszczęsnego bohatera?


15 komentarzy:

  1. Szkoda, że maska nie sprostała wymaganiom Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze nigdy nic nie miałam tej marki - jakoś nie po drodze mi do niej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że polecą same pochwały, a tu taki zawód... Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko płukanke z YR. Szkoda, ze maska sie nie sprawdzila :/

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze nie przekonał mnie jakoś ten akurat produkt tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonałaś mnie do tej maski swoją recenzją. Wiem, żeby ją omijać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, że te maski z YR sa jakies takie... niby dobre, niby fajne ale czegos im brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos nigdy nie probowalam produktow z YR do wlosow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Z firmy YR miałam tylko balsamy, żele pod prysznic oraz mydło nic więcej :) ale te produkty bardzo mi podpasywały :) z serii do włosów nie miałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś jeszcze nie trafiłam na dobrą odżywkę do włosów z YR :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jej i póki co raczej się nie skuszę, bo zapas moich masek mi na to nie pozwala. ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jej w sumie nie miałam, ale polecam maskę z owsem i tak samo serum na końcówki, to dopiero jest sztos i działa u mnie rewelacyjnie! też Yves rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie żadnych kosmetyków z tej firmy nie miałam ;)

    Powiem Ci szczerze, że nie raz maski czy odżywki, po których wiele się spodziewamy, zwyczajnie zawodzą. Ja tak miałam z maską Loreal Professionnel Absolut Repair Lipiudium. Wydałam na nią małą fortunę - ta jednak całkowicie mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń