czwartek, 29 września 2016

3 x JESIENNY MAKIJAŻ




#Makijaż 1

Wykonany moją pierwszą paletą, do której nadal często wracam a mowa o Sleek - Ultra matte darks V2. Jeśli szukacie matów, w jesiennych kolorach, może okazać się idealna również dla was. Obecnie na stronie cocolita.pl trwają przeceny kosmetyków, m.in palet marki Sleek.

Kosmetyki, których użyłam:

Twarz: baza pod makijaż Kobo matte&toning; podkład Revlon Colorstay nr 150; korektor Catrice liquid camouflage 010; Wibo póltranspartentny puder matujący; Kobo kredka do konturowania nr 3; Kobo matte bronzing&contouring powder 311; Wibo róż 2 kolorowy nr 1; Wibo rozświetlacz diamond illuminator

Oczy: baza pod cienie Zoeva eyeshadow fix pearl; cienie z palety Sleek Ultra matte darks v2; eyeliner maybelline master precise liquid eyeliner, mascara Rimmel wonder'full volume colourist, rzęsy Ardell (genetycznie zmodyfikowane i obcięte przeze mnie).

Rzęsy: Pomada Ardell medium brown

Usta: Golden rose matte lipstick crayon 08








 #Makijaż 2

Kosmetyki, których użyłam:

Twarz: podkład Revlon Colorstay nr 150; korektor Catrice liquid camouflage 010; Wibo póltranspartentny puder matujący; Kobo kredka do konturowania nr 3; Kobo matte bronzing&contouring powder 311; Wibo róż 2 kolorowy nr 1; Wibo rozświetlacz diamond illuminator

Oczy: baza pod cienie Zoeva eyeshadow fix pearl; cienie z palety Zoeva Retro future, Makeup revolution Eyes like angels, Makuep Revolution trals vs neutrals; eyeliner maybelline master precise liquid eyeliner, mascara Rimmel wonder'full volume colourist, rzęsy Ardell (genetycznie zmodyfikowane i obcięte przeze mnie).

Rzęsy: Pomada Ardell medium brown

Usta: Golden rose Longstay liquid matte lipstick 06








#Makijaż 3

Wykonany nowością z mojej toaletki - paletą Sleek Vintage Romance. Dla miłośniczek fioletu, brokatu i błysku strzał w 10. Odkopałam również brązowe szminki, które przy czerwonych włosach sprawdzały się jako stonowanie koloru na całej głowie:) Możecie również zobaczyć nowy podkład od Catrice w akcji. Na zdjęciach prezentuje się znacznie lepiej niż Revlon CS. 

Kosmetyki, których użyłam:

Twarz: baza pod makijaż Bielenda efekt poprawy kolorytu; podkład Catrice HD liquid coverage foundation; korektor Catrice liquid camouflage 010; Wibo póltranspartentny puder matujący; Kobo kredka do konturowania nr 3; Kobo matte bronzing&contouring powder 311; Róż Diadem 09; Wibo rozświetlacz diamond illuminator

Oczy: baza pod cienie Zoeva eyeshadow fix pearl; cienie z palety Sleek Vintage Romance; eyeliner maybelline master precise liquid eyeliner, mascara Rimmel wonder'full volume colourist, rzęsy Golden Rose false eyelashes 06.

Rzęsy: Pomada Ardell medium brown

Usta: Golden rose matte lipstick crayon 14








 


Przykuł któryś waszą uwagę?:)

25 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy są przepiękne, nie umiem wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne makijaże, ostatni najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała trójka piękna, aż nie potrafię wybrać, który mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczn ą kobietą i robisz piękne makijaże! Wow!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie we wszystkich trzech makijażach :) podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :) Chyba wybrałabym nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te makijaże są piękne, a ten kolor włosów naprawdę Ci pasuje ♥ Najbardziej spodobał mi się jednak pierwszy i ostatni - maja w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie świetne, ale nr 3 to mój absolutny faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tych makijażach! Zachwycasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie makijaże bardzo mi się podobają jednak chyba najbardziej ten 3 jest idealny na imprezę. Usta z 3 makijażu też mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś! Makijaż 3 najbardziej do mnie trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne makijaże, najbardziej spodobał mi się trzeci. Oko wygląda zachwycająco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszesz o moich paznokciach, a ja zachwycam się Twoimi makijażami :) śliczne!
    Chyba w makijażu o numerku 1 podobasz mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ostatni. Tak poza tym widzę, że łączy nas ekonomia. :D Przede mną co prawda trzeci rok.

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne makijaże, ale trzeci makijaż podbił moje serce! Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie makijaże ą świetne i bardzo pasują do Twojej urody :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń