środa, 3 sierpnia 2016

Konturowanie na mokro z KOBO: Face contour mix & kredka do konturowania 3 sculpting




Hej!

Kilka miesięcy temu w końcu miałam okazję zajrzeć do drogerii Natura (jest mi do niej zawsze nie po drodze). Cel był zamierzony - szafa Kobo! To był mój szczęśliwy dzień, trafiłam na promocję -40% i w tym samym czasie na półki trafiły nowe kredki do konturowania. Do mojego koszyka trafiła m.in paleta Face contour mix (którą zna chyba każda kosmetykoholiczka) a także kredka 3 sculpting.

Wyobrażacie sobie obecnie makijaż bez konturowania? Tak, wiem, że u wielu z was jest to nadal zbędny krok, ale kobiety z typem urody jak moja zostały wybawione tymi kosmetykami. Przy makijażu dziennym ograniczam się naprawdę do minimum, ale bronzer na policzkach po prostu MUSI BYĆ!:)





Dlaczego warto konturować się na mokro?

Kremowy kosmetyk pod wpływem ciepła bardziej stapia się z naszą cerą i jest mniej widoczny, bardziej subtelny. Latem szukamy sposobu jak zakryć to i owo na twarzy i po wyjściu z domu nie spłynęło pod wpływem temperatury. Oczywiście, że najprościej jest wyjść bez makijażu, ale dlaczego mamy sobie go całkowicie odmawiać?:) 

Najgorszą sytuację mają osoby z tłustą czy tez mieszaną cerą - jak moja. Utrzymanie nawet lekkiego makijażu w ryzach to niemały wyczyn. Nie można narzekać tylko wziąć się w garść, ja nauczyłam się żyć z tym problemem i wciąż oszukuję skórę m.in produktami z dzisiejszego postu. 


Face contour mix



Opis producenta:

 Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę,tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty. 

Skład:

 Benzyl Salicylate, Candelilla Cera, Caprylic Capric Triglyceride, Cetyl Palmitate, CI 12085, CI 15985:1], CI 19140:1, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Citronellol, Copernicia Cerifera(Carnauba)Wax, Coumarin, Ethylparaben, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Kaolin, Methylmethacrylate Crosspolymer, Octyldodecanol, Parfum, Petrolatum, Syntethic Besswax, [+/- CI 77891, α-Isomethyl Ionone Tocopheryl Acetate 




Moja opinia:  

Paletka wykonana jest z "cienkiego" plastiku. Myślę, że producent przesadził z tym przeznaczeniem dla wizażystów, raczej samą jakością opakowania skierowany jest dla zwykłych "śmiertelników" jak ja:)

W paletce znajdują się 4 odcienie kremowych podkładów. Według mnie ich przeznaczenie to:

żółty - rozjaśniający
brzoskwiniowy - kamuflujący
jaśniejszy brąz - konturowanie
ciemny brąz - brązujący

Biorąc pod uwagę konsystencję, jest dosyć gęsta i ciężka do bezpośredniego zaaplikowania, dlatego jestem zmuszona delikatnie roztopić (jakkolwiek to brzmi) dany kolor palcami. Pod wpływem ciepła problem znika. Najjaśniejszy odcień zupełnie się u mnie nie sprawdził, nie wiem czy to wina koloru czy owej TĘPEJ konsystencji, ale wygląda po prostu nieestetycznie. Brzoskwinia okazała się zbędna, jest zbyt ciemna na kamuflowanie. Jestem na półmetku i połowa paletki w tym momencie okazała się nieużyteczna.

2 brązy mają naprawdę idealne kolory do konturowania i optycznego poprawiania wyglądu twarzy. Mamy tutaj chłodny i cieplejszy odcień - pierwszy do samego konturowania, ciemniejszy do przybrązowienia określonych partii. Niestety, ich konsystencja sprawia, że praca nimi jest po prostu nieprzyjemna. Źle się rozcierają i trzeba włożyć sporo serca, aby ostateczny efekt był zadowalający. Może  stwierdzicie, że narzekam, ale same wydobycie i nałożenie kosmetyku jest dla mnie niewygodne. Nakładanie palcami może okazać się przerysowaniem a pędzel "maczany" w tak gęstym podkładzie to dla mnie absurd:)



Cena regularna: 19,99 zł
Dostępność: drogerie Natura






Kredka do konturowania Step 3 - sculpting 



Opis producenta:

Trzy kredki do rozjaśniania, konturowania i modelowania owalu twarzy. Wygodne w aplikacji,  osiadają mechanizm wykręcana i nie wymagają strugania.
1. HIGHLIGHTING – Kredka przeznaczona do rozjaśniania, rozświetlania twarzy.
2. SHADING – Kredka do konturowania, nadaje cerze koloryt oraz pomaga stworzyć cienie wyszczuplające kształt twarzy.
3. SCULPTING – Kredka przeznaczona do modelowania owalu twarzy i jej optycznego wyszczuplenia.

źródło: internet 

Moja opinia:

Jak widzicie wyżej, do wyboru mamy 3 odcienie kredek (rozjaśniajaca, konturująca, brązująca). Celowo wybrałam cieplejszy kolor, czyli kredkę nr 3 i używam jej do konturowania. Zauważyłam, że zbyt chłodne brązy nie wyglądają przy moim kolorycie naturalnie. 

Kredka jest bardzo poręczna i wygodna w "obsłudze". Praca nią to czysta przyjemność. Dzięki samej idei brązera w kredce, aplikacja jest wyjątkowo prosta i nie zrobimy sobie tak szybko krzywdy:)
Jej formuła jest wystarczająco miękka, aby bez problemu nałożyć i rozblendować ją na skórze. Efekt jest delikatny, ale widoczny, dlatego kolejnym krokiem jest przypudrowanie i jedno pociągniecie pędzlem z bronzerem w kamieniu, aby osiągnąć naturalnie wyglądający kontur. Kredka jest wysuwana, dlatego nie trzeba się martwić o temperowanie.

Cena regularna: 19,99 zł
Dostępność: drogerie Natura







Używacie kosmetyków na morko do konturowania?:) 

11 komentarzy:

  1. Kompletnie nie mam pojęcia, jak to sie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia może dlatego że rzadko maluje się mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. A tu już widzę wyższa szkoła jazdy. ;-D Ja ledwo potrafię róż nałożyć na policzki. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam takich produktów i na razie mam spore obawy przed ich zakupem. Nie wiem czy bym sobie poradziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :D Miałam paletkę do konturowania od KOBO, ale nie chciało mi się nią "bawić" na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to kółeczko, ale kredka może i by się spisała ale dla mnie za dużo tych nowinek jest

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to kółko mam nawet zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie konturowanie to czarna magia :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paletka wygląda całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń