czwartek, 7 lipca 2016

Makijaż na ślub/przyjęcie




W przyszły weekend wybieram się na wesele koleżanki. Zawsze na takie wydarzenia robię wszystko na ostatnią chwilę, dobieram biżuterię i makijaż tuż przed wyjściem zwykle bez ładu i składu. Jaki paradoks, bo w środku tygodnia potrafię malować się godzinę ot tak, aby chwilę później go zmyć:)

Tym razem nawet sukienkę kupiłam 3 tygodnie wcześniej! Sukienkę, do której nie potrafiłam dobrać nic a przede wszystkim butów. Moje stopy to totalny fenomen, dlatego nienawidzę kupować butów a przede wszystkim szpilek. Są po prostu bardzo szczupłe i znalezienie odpowiednich graniczy z cudem (mam 1 parę, która w 100% pasuje). Spójrzcie tylko, do mojej bajecznej sukienki założenie czarnych szpilek to grzech ciężki:





W końcu zrozpaczona znalazłam takie oto sandałki. Czytając komentarze wiedziałam, że pomimo zamówienia w ciemno mogą okazać się moim wybawieniem. Kobiety żaliły się, że muszę je niestety odesłać - przeznaczone dla bardzo szczupłej stopy, niskiej na podbiciu. Wiecie co? W 95% są idealne, jestem raczej skazana na nie chodzenie w szpilkach. Kupione w sklepie czasnabuty. A propos butów - deezee -40%!




Sukienkę mam, buty mam, czas na makijaż - myślę o czerwonej szmince bo w takiej się najlepiej czuję, ale może zaproponujecie inny kolor? Chcę postawić na mocny makijaż, abym po prostu "była".

Zdj 1. Najpierw nałożyłam bazę matująco wygładzającą od Kobo. Kolejna "warstwa" to podkład Revlon Colorstay 150. Pod oczy użyłam korektor od Astor - Skin match protect. Jest zbyt lekki i nadaje się najlepiej na dzień. Kilka godzin temu dotarła do mnie paczka z moim ukochanym płynnym kamuflażem Catrice! Na powiekach ląduje od razu perłowa baza pod cienie z Zoevy. Bardzo delikatnie wykonturowałam twarz kremową kredką do konturowania Kobo (najciemniejszy odcień). Dobrze roztarta nie daje nachalnego efektu a przy użyciu dodatkowego bronzera w kamieniu otrzymamy na zdjęciach intensywniejszy kontur:) Puder, którego obecnie używam to słynny "All about matte" Essence.

konturowanie na mokro/puder/bronzer w kamieniu/róż/rozświetlacz

Zdj 2. Musnęłam policzki różem Wibo Blush creme nr 1 i przeszłam to oczu. Zewnętrzne kąciki zaznaczam czarną kredką, którą z kolei rozcieram. Jak widać - niezbyt symetrycznie:)
Brwi zaznaczyłam pomadą Ardell w kolorze medium brown - tak, wiem muszę rozejrzeć się za nowym odcieniem:)





Zdj. 3 Delikatnym, ciepłym brązem z palety Zoeva Smoky zaznaczam dosyć wysoko załamanie. Mocno rozcieram pędzlem do blendowania. Ponownie dokładam kolor i znów wysoko rozcieram, aby powstała chmurka.

Zdj. 4 Ciemnym brązem zaznaczam zewnętrzny kącik i moje prawdziwe załamanie powieki. Delikatnie rozcieram po zewnętrznej stronie i zacieram granice.



Zdj 5 Wewnętrzną część powieki rozjaśniam białym cieniem z palety Zoeva Retro Future. Środek powieki przeznaczyłam na kolorowy akcent w odcieniu sukienki - delikatna morela, która na zdj wpada w czerwień. Cień wybrałam z palety Makeup Revolution New trals vs neutrals. Rozcieram granice pomiędzy kolorami. 

Zdj 6 Na dolnej powiece, w jej wewnętrznej części (a także odrobinę w kąciku) nałożyłam piękny połyskujący cień z paletki "bronzerów" Wibo - Baked mix bronzer.




Eyeliner to oczywiście mój ulubieniec - Golden Rose Perfect Lashes. Rzęsy podkręciłam zalotką i wytuszowałam mascarą Rimmel Wonder'full volume colourist. Kości policzkowe zaznaczam rozświetlaczem Wibo Diamond Illuminator.
Usta to efekt konturówki Essence lipliner 14 femme fatale + płynna pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet nr 01. ( Na ślub planuję nałożyć Golden Rose Longstay liquid matte lipstick w odcieniu nr 09 - czyli podobna, klasyczna czerwień).
Przygotowałam jeszcze sztuczne rzęsy, ale nie wiem czy je przykleję - nie czuję się komfortowo.



Myślicie, że to wszystko razem będzie się odpowiednio komponować?:)

49 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż i ta sukienka jak dla księżniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Sisi, raz na jakiś czas kobieta musi się odchamić:)

      Usuń
  3. piękna sukienka, cudne buty, fajny makijaż. będziesz wymiatać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wytrzymam długo w tych butach:)

      Usuń
  4. Baardzo ładny makijaż, ale usta może pomaluj na jakiś kolorek nude? Pod buty;) Sukienka piękna! Skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak by było najprościej, jednak przy mojej karnacji i jasnych dodatkach twarz w nudziakach znika :( Na zdjęciach tego nie widać, na żywo mam taką tonację skóry, że niektórzy pytają czy jestem chora, dlatego ratuję się mocnymi kolorami:) Brałam pod uwagę różne kolory szminek, ale w intensywnych tonach..

      Usuń
    2. A sukienka kupiona w butiku stacjonarnie:)

      Usuń
  5. łoooo w ogóle nie poznałam Cię ! Ale rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak łatwo można zmienić się nie do poznania!:p

      Usuń
  6. Kochana ja Cię w tej sukience porywam na sesję. Piękna Ty i ona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowa Elza:) Do niedawna córka koleżanki mówiła do mnie "ciotka Arielka" :)

      Usuń
  7. Przepiękna sukienka, ale Ty jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna suknia i makijaż. Zastanawiam się tylko, czy razem stworzy to spójną całość. Bajeczna, ultrasłodka sukienka i klasyczny dość mocny makijaż - nie gra mi tu ta szminka. Wybrałabym coś z różu na usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż a sukienka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż cudny, sukienka idealna - ja szukałam długo czegoś na poprawiny po moim ślubie, dorwałam i idę dziś zapytać krawcową czy da się coś pokombinować z nią. Całość u Ciebie prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu a w makijażu jeszcze ładnej . Sukienka bardzo ładna jednak osobiście bym jej nie kupiła ponieważ jest zbyt balowa a rzadko mam przyjemność uczestniczenia w weselach czy balach .Miłej zabawy na weselu życzę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze ją założę:) W tym roku czeka nas jeszcze kilka imprez:) Dziękuję:)

      Usuń
  12. Wszystko takie piękne :) Makijaż jest cudowny - podziwiam. Ja to jestem kompletnym beztalenciem jeśli chodzi o nakładanie cieni - nigdy nie udało mi się pomalować dwóch powiek jednakowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż cudo! Podobnie jak sukienka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3 Też taką chcę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny makijaż, sukienka, buty, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaz i sukienka! rewelacja :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny strój! Po prostu boska kreacja! A makijaż idealnie będzie pasował. Nie mogę się na patrzeć na ten Twój blond. Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest prześliczna <3! Buty także świetnie dopasowane ;P. PS. Ja też mam zawsze problem z butami, ale nie z winy wąskiej stopy, a z wysokiego podbicia :P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wszystko dobrałaś. Myślę, że usta też będą do tego pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny makijaż, fajne sandałki, a sukienka trochę nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałaś wyglądać olśniewająco <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! całość genialna :) sukienka bardzo mi się podoba, makijaż także :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz olśniewająco w tym makijażu! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nawet wiem, do jakiej mojej sukienki zaproponowany przez Ciebie makijaż by pasował :D. A Twoja sukienka jest genialna, bardzo mi się podoba <3.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten różowy akcent na paczadełku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się dodatek moreli na oku. Dzięki niemu makijaż wygląda świeżo i letnio.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta morela na powiece wygląda świetnie i jeszcze bardziej podkreśla piękny odcień Twoich oczu! Makijaż zmysłowy, ale nadal naturalny - podoba mi się ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny makijaż, a i sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczarowała mnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski makijaż! Szkoda, że nie umiem sobie takiego zrobić :( I do tego sukienka cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym umieć się tak malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny makijaż...a skąd sukienka, bo jakoś się nie dopatrzyłam...piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam ja w butiku, w moim miasteczku:)

      Usuń
  32. piekny makijaz i sliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  33. Makijaż jest naprawdę przepiękny, ale nie mogę oderwać oczu od tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń