czwartek, 28 lipca 2016

3 x MINI RECENZJA [L'oreal Elseve, Balea, Babuszka Agafia]






Hej! 

Dziś przygotowałam dla was kosmetyki, które używam, ale nie okazały się produktami godnymi uwagi i raczej do nich nie wrócę. Jestem również ciekawa czy same miałyście z nimi styczność i co o nich sądzicie:)


L'Oreal Elseve, Arganine Resist, dwufazowy eliksir (ekspresowa odżywka pielęgnacyjna)



Opis producenta:

Ekspresowa odzywka pielęgnacyjna, wzbogacona argininą i serum pielęgnująco-nabłyszczającym. Natychmiastowa odbudowa włosów. Łatwe rozczesywanie, intensywny połysk, ochrona przed suszeniem i puszeniem. Włosy wyglądają na zadbane, są odżywione, maja piękny połysk.

Skład: 

 AQUA / WATER, ISODODECANE, PHENYL TRIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, CI 17200 / RED 33, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, PHENOXYETHANOL, ARGININE, CHLORPHENESIN, DIMETHICONOL, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, CITRIC ACID, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE



Moja opinia:

Rzadko używam odżywek w spray'u, ponieważ zwykle sięgałam po nie przed rozczesywaniem mokrych włosów. Od lat czeszę jedynie suche włosy (mokre kosmyki są bardziej podatne na uszkodzenia mechanicznie).

Odżywka trafiła do mnie w ramach testów wizażowych i zaczęłam ją poznawać na różne sposoby. Przed rozpyleniem należy ją wstrząsnąć, aby dwie części dwufazówki stworzyły jednolity płyn. Zapach jest niezwykle przyjemny, dlatego z początku zdarzało mi przesadzić z ilością, przez co włosy robiły się tłuste zaraz po umyciu. Co zauważyłam?

Zalety:

- zmiękcza włosy
- wyglądają na zdrowsze (delikatnie wygładza)
- łatwiej się rozczesują
- przyjemny zapach

Wady:

- może obciążyć włosy
- przy zbyt dużej ilości, włosy tracą świeżość
- jego stosowanie nie pooprawia kondycji włosów


Cena: ok 15 zł/200 ml




Babuszka Agafia, Kamczacki Scrub do ciała "rozgrzewający"




Opis producenta:


Scrub posiada działanie rozgrzewające, złuszcza zrogowaciałe komórki skóry, otwiera i oczyszcza pory, sprzyja głębokiemu odżywieniu i nawilżeniu. Po zastosowaniu skóra staje się miękka i gładka.

Składniki aktywne:


 Sól z kamczackich źródeł termalnych - wzmacnia cyrkulację krwi i przywraca prawidłowe funkcje komórek skóry
Czerwone glony - zawierają witaminy i karoten, nawilżają, a także posiadają działanie rozgrzewające,
Olej z igieł syberyjskiej sosny karłowatej - zawiera aminokwasy, witaminy F i E, dzięki czemu głęboko odżywia skórę,"


Skład:


Aqua, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Ascophyllum Nodosum Extract (ekstrakt czerwonych alg), Pinus Pumilio Leaf Oil (olej z igieł syberyjskiej sosny karłowatej), Organic Sargassum Filipendula Extract, Rapa (sól z kamczatskich źródeł termalnych), Parfum, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid






Moja opinia:


Scrub w typowych dla Babuszki Agafii saszetce. O ile przy maseczkach nie miałam problemu z wydostaniem kosmetyki na zewnątrz, było to nawet wygodne i higienicznie. Tak w przypadku scrubu musiałam włożyć więcej serca z wydostaniem mazi. 

Wierzę na słowo, na kosmetyk jest ze składników naturalnych. Można w nim znaleźć praktycznie wszystko, przez co zapach jest niekoniecznie miły dla nosa. Podczas kąpieli chyba każda z nas lubi się odprężyć przy przyjemnych aromatach - ten scrub niszczy całą atmosferę, po prostu śmierdzi.

Jego działanie mogę uznać za dobre. Miałam wiele lepszych peelingów, ale faktycznie ściąga martwy naskórek pozostawiając skórę gładką. Nie rozumiem, dlaczego nazywa się rozgrzewający - nie czuję żadnego ciepła.
Cena: ok 5 zł/100 ml 


Balea, krem do ciała masło shea 




Opis producenta:


Krem do codziennej pielęgnacji ciała. Zalecany do masażu. Zawiera masło Shea oraz witaminę E dzięki którym odżywia, nawilża i czyni skórę jędrną i miłą w dotyku. Nadaje skórze ciepłego miłego zapachu. Olejek arganowy dodaje blasku i delikatności. Chroni przed wysychaniem.


Skład:

 AQUA · GLYCERIN · GLYCERYL STEARATE SE · COCO NUCIFERA OIL · ETHYLHEXYL STEARATE · butylenoglikolowy · Butyrospermum Parkii Butter · CETYL ALKOHOL · Argania spinosa KERNEL OIL · Sodium Cetearyl Sulfate · PERFUMY · tokoferylu octan · Carbomer · fenoksyetanolu · etyloheksylogliceryna · TETRASODIUM glutaminian DIOCTAN · MICA · BHT · dwutlenek tytanu · wodorotlenku sodu · tlenek żelaza · linalool CITRONELLOL · LIMONENE kumaryny · Alpha-Isomethyl jonon · Butylphenyl methylpropional
  



Moja opinia:


Masło jest zamknięte w wielkim słoiczku, dostajemy aż 500 ml produktu. Jego zapach jest intensywny i bardzo przyjemny, co z początku zrobiło dobre wrażenie. Zazwyczaj kosmetyki tego typu, są gęste i treściwe. W tym przypadku konsystencja jest rzadka, wręcz lejąca. Jego wielką wadą jest czas wchłaniania - nigdy nie miałam kosmetyku do ciała, który pozostawałby na skórze dłużej. Skóra po wsmarowaniu jest miękka i nawilżona, ale efekt nie utrzymuje się na długo. Niestety, pomimo zawartości masła shea, nie sprawdził się w swojej roli.

Cena: 1,95 Euro/500 ml

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że masełko się nie sprawdziło :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że masełko się nie sprawdziło :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nie miałam nigdy żadnego z tych trzech produktów ale może i dobrze :) też nie przepadam za odżywkami w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta odżywka do włosów bardzo mnie zainteresowała :) dużym plusem jest fakt, że włosy lepiej się rozczesują, minusem - że bardziej je obciąża. Nie miałam nigdy takiej odżywki dwufazowej, ale cena zachęca do zakupu. Wszelkie produkty Agafii znam i kupuję coraz to nowsze wynalazki - na razie jestem zadowolona. Tego SCRUBU akurat z Agafii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawiałam się nad tym scrubem, ale wybrałam inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie miałam, oprócz peelingu z Babuszki Agafii, ale w innej wersji-u mnie tamten też się nie sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
  8. O a ja miałam chętkę na to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już myślałam, że ten scrub mocno rozgrzewa, to po co ta nazwa... Ale za tą cenę można spróbować :) Póki co z Agafii lubię najbardziej maski do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A już myślałam, że masełko będzie hitem. Niestety, ta lejąca konsystencja totalnie do mnie nie przemawia. Kiedyś nadziałam się tak na jednym musie do ciała od Farmony i stanowczo mówię takim produktom NIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale ciekawi mnie spray Elseve, choć też nie używam tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowałabym ten dwufazowy spray do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To masełko mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie mini recenzje, sama od dawna zbieram się do takich postów w pigułce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam wcześniej tych produktów, ale chciałam kiedyś kupić ten scrub do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki do włosów Elseve, więc może mimo wszystko skuszę się na tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń