niedziela, 26 czerwca 2016

STOP zmęczonym, opuchniętym oczom! Yves Rocher - żel pod oczu usuwający opuchliznę




Kilka słów od producenta:

"Żel pod oczy usuwa opuchlizny oraz nawilża skórę wokół oczu, jednocześnie rozświetlając spojrzenie. Jego żelowa, bezzapachowa konsystencja, wchłania się natychmiast po aplikacji. Żel może być stosowany na skórę oczyszczoną lub na makijaż w ciągu dnia. Przystosowany do skóry normalnej, mieszanej, tłustej, suchej i odwodnionej."





Aqua - woda;
Methylpropanediol - funkcja rozpuszczalnika, dobry nawilżacz, ułatwia przenikanie substanjom aktywnym do skóry;
Hamamelis Virginiana flower water  (hydrolat z oczaru wirginijskiego) - działanie przeciwzapalne, odświeża skórę, przyśpiesza gojenie ran;
Betaine - mocny nawilżacz często stosowany w kosmetykach naturalnych;
Glycerin - substancja nawilżająca. W kosmetykach pełni rolę humektanta - czyli działa nie tylko na skórę, ale również na sam produkt;
Acer sachcarum extract (klon cukrowy) - nawilża skórę;
Aphloia theiformis leaf extract (ekstrakt z liści aphloia) - silne właściwości ochronne skóry, naturalny filtr przeciwsłoneczny;
Phenoxyethanol - konserwant;
Agave tequiliana leaf extract  (niebieska agawa) - zatrzymuje wodę w skórze;
Benzyl alcohol - alkohol aromatyczny, konserwant. Należy do grupy "tych gorszych" alkoholi, szczególnie dla włosów;
Carbomer - zagęszcza substancje;
Escin - aktywny składnik wyciągu kasztanowca. Hamuje działanie enzymu, który rozkłada kwas hialuronowy w skórze;
Caffeine   (kofeina) - naturalny filtr, działanie odmładzające, zmniejsza cienie i obrzęki pod oczami, działa wyszczuplająco;
Sodium hydroxide - regulator ph. Przy stosowaniu kosmetyków z jego składem należy szczególnie uważać, aby preparat nie dostał się do oczu;
Cellulose gum (guma celulozowa) - naturalny polisacharyd, występuje w roślinach. Nadaje lepkość substancjom;
Methylsilanol carboxymethyl theophylline alginate - nowoczesny czynnik aktywny.  Redukuje obrzęki i worki pod oczami.
Tetrasodium EDTA - konserwant;
Sodium benzoate - konserwant;
Citric Acid (kwas cytrynowy) - regulator ph, konserwant;
Potassium sorbate - konserwant;
Cl 42090 - barwnik




Moja opinia:

Żele poprawiające wygląd okolicy oczu to chyba jedne z największych wybawicieli kosmetycznych, które naprawdę szybko potrafią poprawić nasz ogólny wygląd twarzy. Chociaż znalezienie dobrego żelu nie jest takie proste jak mogłoby się wydawać, jest to możliwe!:) Wiele lat temu, kiedy chodziłam spać o 1 w nocy a wstawałam przed 5 moje opuchnięcia i zasinienia pod oczami wyglądały tragicznie. Przypadkiem, znalazłam w łazience próbkę magicznego żelu, który w kilka minut działał cuda. Był naprawdę niesamowity. Jak to w życiu bywa, nie zapisałam nazwy, saszetka przepadła a ja przez lata nie używałam specyfików na opuchliznę oczu - ratowałam się korektorami.

Składając zamówienie w sklepie Yves Rocher zauważyłam, że mają taki żel w swoim asortymencie i rzuciłam go na próbę do koszyka. Nie miałam wielkich oczekiwań, bo rzadko czytam o żelach, które się sprawdziły. Z neutralnym podejściem czekałam na przesyłkę.

Dostajemy go w kartonowym małym opakowaniu (takim samym jak pozostałe kosmetyki z serii nawilżającej). Dopiero na nim możemy dowiedzieć się, co tak naprawdę kryje w składzie. Wspomnę o tym już po raz kolejny - Yves Rocher nie podaje pełnych składów przy opisach produktów, co uważam za nieposzanowanie klienta. Dla mocno "ciekawskich", skład wysyłają meilowo. 
Jak widać na wysokich pozycjach znajduje się wiele substancji aktywnych, żel jest wręcz nimi przepełniony. Nie brakuję również sporej garstki konserwantów - ocenę pozostawiam wam:)

Sam żel znajduje się w wygodnym, plastikowo - gumowatym, podłużnym opakowaniu z wydłużoną końcówką, która kontroluje ilość wyciskanego kosmetyku. Faktycznie, jest on bezzapachowy i bardzo wydajny. Używam go od połowy marca, praktycznie codziennie. Zużyłam 3/5 pojemności. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć wskazane miejsca.

DZIAŁANIE: 

W moim przypadku opuchlizna i zasinienia są zmienne jak pogoda i zależą od wielu czynników. Z natury nie mam z tym zbyt dużych problemów, jednak wystarczy krótki sen, zmęczenie, długie czytanie i od razu wyglądam "bardzo źle". W tym przypadku można powalczyć z dobrymi kosmetykami i osiągnąć cel.

Jeszcze wspomnę, że czytając recenzję przed zakupem dowiedziałam się, że działa od razu. A u mnie?

Z początku nakładałam go jedynie rano, wieczorem stawiałam na kremy odżywcze i nawilżające (w końcu to tylko żel). Efekty były bardzo delikatne, ale nie dałam za wygraną. Może to był mój błąd, że nie trzymałam go w lodówce, co ma dać lepsze rezultaty, ale kontynuując - po ok. tygodniu zauważyłam spore zmiany. Przede wszystkim wyrównanie kolorytu, brak sińców co było moim najczęstszym utrapieniem. Opuchlizna również z dnia na dzień odchodziła w zapomniane. Żel działał stopniowo, w końcu zaczęłam go używać rano i wieczorem. Ku mojemu zdziwieniu bardzo dobrze nawilża. Przy regularnym stosowaniu okolica oczu wygląda świeżo i nie potrzebuje mocno kryjących korektorów, aby wyglądać na wyspaną. Nie powoduje pieczenia, nie uczula. Żel nie działa po 5 minutach jak mogłoby się oczekiwać, ale tydzień-dwa jest wart poświęcenia dla rezultatów na długi okres czasu.
 


15 ml/39 zł (warto kupić go z kodem rabatowym)



Miałyście z nim styczność? Używałyście pozostałych kosmetyków do oczu od Yves Rocher?:)


14 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że wygląda ciekawie :) Lubię tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam kilka razy formy żelu do okolic oczu jednak zawsze cos mi nie pasuje i nie jestem zadowolona, wolę jednak bogate kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się fakt, że potrafi powalczyć z cieniami i opuchlizną. Na dzień mógłby się u mnie sprawdzić, wieczorem sięgam po bardziej odżywcze kremy pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow skusze się na niego na pewno :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem całkiem, jednak u mnie sprawdza się z Lirene na podpuchnięte oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam problemu z opuchniętymi oczami, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ciekawy...aż dziwne że się sprawdza, bo po składzie bym tego nie przypuszczała. niby nie zły, ale nie widzę tam jakiś składników cudotwórczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie żele się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń