środa, 4 maja 2016

Nowości kosmetyczne ostatnich tygodni




Witam was:)

Koniec miesiąca przemknął mi za plecami. Totalnie straciłam poczucie czasu, w piątek dowiedziałam się o weekendzie majowym:) Zebrałam się w garść i zrobiłam podsumowanie zakupowe (i nie tylko) ubiegłych tygodni. Staram się nie kupować więcej niż zużywam, chociaż przyznajcie - czy tak naprawdę może się to udać kosmetykoholiczce? 

Większość rzeczy przybyło do mnie w ramach testowania. Iskierka szczęścia jakimś cudem upatrzyła sobie moją osobę i udało mi się wygrać cudowny zestaw. Pozostałe, kupione kosmetyki były przemyślane i jak najbardziej potrzebne:)

Najpierw trafił do mnie zakup miniaturek koreańskich kremów BB, które pomogły mi zdecydować się na produkt pełnowartościowy. Jeśli zastanawiacie, w który zainwestować, nie wahajcie się przed zakupem tego trio:) Na blogu pojawił się post i porównanie kolorów  TUTAJ




Polski Dystrybutor Skin79 rozpieszcza promocjami i chwile później kupiłam pełnowymiarowy BB -  w wersji pomarańczowej. Razem z kremem w "pakiecie" znalazł się peeling krystaliczny, o którym pisałam tutaj.
Im dłużej go używam, tym bardziej się lubimy. Jest na tyle wydajny, że posłuży mi jeszcze dłuższą chwile a cudak ze zdjęcia trafi do jednej z was w urodzinowym rozdaniu:) Od dawana chciałam przetestować żel aloesowy, w końcu go mam!:)



Na początku miesiąca dostałam do testów dermokosmetyki Oeparol. W mojej paczuszce znalazł się krem nawilżający, płyn micelarny oraz serum do ciała. Rzadko używam dermokosmetyków, więc byłam ciekawa jak zareaguje moja skóra - na dzień dzisiejszy jestem pozytywnie zaskoczona! 




Razem z kosmetykami Oeparol trafiło do mnie również kilka rzeczy od LA LUXE PARIS. Tym razem jest to kolorówka i o dziwo podkład trafiony "prawie" w mój koloryt cery:)





Jaka była moja radość, kiedy okazało się, że wygrałam kosmetyki Victoria's Secret u Angel - Kosmetyki bez tajemnic. Scrub i olejek są niesamowite! 




W Rossmannie poszłam zupełnie inną ścieżką niż zakładały moje plany. Większość rzeczy, które chciałam wrzucić do koszyka były wykupione albo wymacane. 

W pierwszym tygodniu ograniczyłam się do szafy Wibo. Tak jak planowałam - złapałam Baked Mix Bronzer. Jestem w szoku, jak pięknie poszczególne kolory wyglądają na powiece. Nie wyobrażam sobie nałożyć go na policzki. Wrzuciłam jeszcze róż Blush creme. Z początku wydawał się słabo napigmentowany i niewidoczny na skórze, jednak daje niesamowicie naturalny efekt! Kuleczki rozświetlające najbardziej mnie zawiodły. Zrobię jeszcze kilka podejść, może zmienię zdanie. Po powrocie z Rossmanna do domu okazało się, że .. zapomniałam korektora pod oczy a mój płynny kamuflaż dobił dna! Moja lepsza połówka pojechała do Rossmanna, dopchała się do szafy i wybrała  jasny odcień:)






W drugim tygodniu udało mi się złapać niewymacany tusz, na którym najbardziej mi zależało, czyli Rimmel Wonder'Full Volume Colourist. Za grosze wrzuciłam jeszcze mascarę z Wibo, której dotychczas nie znałam. Nie jestem wielką fanką eyelinerów w żelu i wybrałam tym razem wersję w pisaku od Maybelline - master precise liquide eyeliner




W tym tygodniu raczej się nie zajrzę do Rossmanna. Jestem ciekawa płynnych, matowych szminek od Golden Rose i przy okazji wybiorę się na stoisko. A wam co udało się kupić w ostatnich tygodniach i promocji -49%?:)

25 komentarzy:

  1. Sporo nowości! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, co mi się najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ukochany bb, kuleczki i korektor Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie się ogląda nowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem kosmetyków Oeparol :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu krystalicznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te produkty od Opearol ;-) miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że kulki Cię zawiodły, bo szczerze powiedziawszy wyglądają kusząco :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą maskarę Wibo, na moich dość lichych rzęsach spisuje się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam liche, więc może też ją polubię:)

      Usuń
  10. U mnie kremy Skin 79 się nie spisały :( A bardzo chciałam dać im szanse :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ten korektor z wibo występuje tylko w jednym, jasnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale ten jest z Astor i ma ciemniejsze kolorki:) Chociaż tym najjaśniejszym jestem troche zawiedziona - wcale nie jest taki jasny:)

      Usuń
    2. Aha,zrozumialam ze Twoj facet na korektor wibo polowal.sorki :)

      Usuń
  12. Najbardziej mnie ciekawią kosmetyki Oeparol, czekam więc na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokochałam płyn micelarny Oeaprol :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolorek różowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kremy bb skin 79, mam pełnowymiarowe opakowania złotego, ślimakowego i zielonego, mini tubkę pomarańczowego. Super nowości
    też jestem tak blada jak Ty

    OdpowiedzUsuń