piątek, 15 kwietnia 2016

Makijaż artystyczny

Witam was!

Dłuższy czas nie dodawałam postów z makijażami z jednego powodu - brak czasu na tworzenie zdjęć "krok po kroku". Tego typu odtworzenia lubię najbardziej oglądać i stwierdziłam, że gotowe makijaże będę udostępniać jedynie na instagramie. 

Dzisiaj pokażę wam już skończony makijaż, chcieć nie znaczy móc i nie miałam pojęcia co z tego wyjdzie:) Jeśli oglądacie kanał zmalowanej możliwe, że tak jak ja przepadłyście po ostatnim tutorialu. Pani Marta tworzy dzieła sztuki a przy jej artystycznych makijażach kopara dosłownie mi opada. Chociaż tego typu zabawy nie nadają się na wyjścia, to prawdziwej fance makijażu sprawiają dużo przyjemności. 


Kosmetyki, których użyłam:




Twarz: 
  • Baza Rimmel Lasting Finish Primer
  • Podkład Revlon Colorstay 150 + Bourjois Healthy Mix nr 52
  • Paese Puder ryżowy
  • Skin79 BB cream bronze + Kobo puder brązujący
  • P2  glow up highlighter 020 pearl gold
  • Catrice camouflage korektor w płynie 010



Oczy:
  •  Baza pod cienie Zoeva fix pearl
  • Paleta cieni Makup Revolution Eyes like angels
  • Paleta cieni Zoeva Smoky + Retro Future
  • Astor Gel eyeliner perfect stay 003 Beverly Hills
  • Golden Rose styleliner metallic 17
  • Rimmel Scandaleyes waterproof gel eyeliner
  • Sumita czarna kredka
  • L'Oreal So couture
  • Ardell pomade medium brown



Usta:
  • Golden Rose Velvet matte nr 13
  • Golden Rose 








21 komentarzy:

  1. Nie moja bajka, ale na jakiejś sesji czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobny widziałam na kanale Zmalowanej, ale Twój podoba mi się o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow co za kolor! Niby chaos, ale bardzo precyzyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego lubię makijaż, bo każdy może stworzyć to, co ma w swojej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba makijaż oczu. Wygląda bardzo... smoczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, musiałaś mieć przy nim sporo zabawy :) Piękny odcień na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Górna powieka wygląda świetnie, bez artystycznych pociągnięć spokojnie poszłabym tak do ludzi :D Ale wersja artystyczna jak najbardziej fajna, ja nie mam cierpliwości do takich malunków niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, idealny na sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetnie Ci to wyszło :) Ja jakoś nie mam cierpliwości do takich makijaży :D

    OdpowiedzUsuń