środa, 6 kwietnia 2016

Co planuję kupić na promocji w Rossmannie -49%

Jak już oficjalnie wiadomo, wielkimi krokami zbliża się kolejna promocja w Rossmannie -49% na produkty do makijażu. Obniżka startuje:

20.04 -twarz (podkłady, pudry, korektory, róże, rozświetlacze, bronzery, bazy)
26.04 - oczy (tusze do rzęs, cienie do powiek, bazy pod cienie, kredki do oczu, kosmetyki do brwi)
04.05 - usta i paznokcie - ( szminki, konturówki, lakiery do paznokci).

Nie wiem, czy odżywki do paznokci itd wliczają się w promocje?:)

Jesienią moje zakupy były bardzo skromne, większość rzeczy zamawiałam online. Tym razem planuję wypróbować kilka kosmetyków, z którymi nie miałam jeszcze styczności. W "moim" Rossmannie niestety nie ma szafy Bourjois, Revlon, Eveline, więc będę musiała obejść się smakiem m.in Healthy Mix. Listy pewnie nie uda mi się zrealizować tak jak planuję. Znając życie i napięcie przy szafach, do koszyka wpadnie co ręce poniosą.


W pierwszym tygodniu planuję kupić jeden z podkładów Rimmel. Może w końcu uda mi się złapać Wake me up w jasnym odcieniu. Jeśli nie - liczę na  Match perfection. Jestem ciekawa nowej formuły, w zeszłym roku kupiłam go akurat przed zmianą składu i bardzo mi odpowiadał. 
Jeśli chodzi o korektory, to obecnie używam płynny kamuflaż Catrice, który powoli dobija dna a jak wiadomo, ciężko go znaleźć w jasnym odcieniu. Muszę się zabezpieczyć i myślę, że dobrym wyborem będzie L'Oreal True match. Róż o chłodnym odcieniu to konieczność, jestem po kolejnych dwóch rozjaśnianiach włosów i wiele kosmetyków nadaje się obecnie do kosza. Moje zbiory są przepełnione ciepłymi tonami, które obecnie zupełnie mi nie pasują. Podobają mi się propozycje Lovely, pewnie znajdę coś dla siebie. Rimmel Kate Sculpting & Highlighting Kit - odkąd trio pojawiło się na półkach miałam na niego wielką ochotę, ale cierpliwie czekam na promocje. Wibo Fixing Powder - zachwalany przez wiele was. W końcu wypróbuję na własnej skórze. Twarzowy tydzień zamyka Wibo Baked Mix Bronzer- ta wersja bardziej mi się podoba. Dziwie się, że jeszcze go nie mam w swoich zbiorach:)



W drugim tygodniu ograniczę się jedynie do zapasu mascar. Najbardziej liczę na nowy tusz Rimmel Volume colourist, chociaż pewnie najszybciej zostanie wykupiony. Lovely Pump up to tani klasyk, który zna praktycznie każda z nas. Świetnie sprawdza się na dzień, ponieważ łatwo go zmyć i nie obciąża naszych rzęs. Chętnie do niego wracam:)

Trzeci tydzień to możliwość zrobienia zapasów szminek. Jeśli chodzi o drogeryjne pomadki, mam wielki sentyment do marki Rimmel i pewnie wybiorę 2-3 kolory. Jeśli brakuje wam klasycznej czerwieni o satynowym wykończeniu wybierzcie Moisture renew nr 500 - nie pożałujecie:) Płynna szminka Wibo Million dollar lips zebrała tyle pozytywnych opinii, że koniecznie sama muszę przetestować:) Jeśli chodzi o paznokcie - do dziś nie noszę hybryd. Nie podlega dyskusji, że prezentują się pięknie, jednak coraz częściej czytam o bolesnych uczuleniach i to mnie dobitnie odrzuca. W szafy Wibo wybiorę kilka odcieni, lakiery te używam od lat i jestem zadowolona:)




                        

A wy wybieracie się na nadchodzącą promocję? Macie już plany zakupowe?:)

42 komentarze:

  1. aaa właśnie się zastanawiałam, kiedy będą takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę polować na tusz Rimmela :)
    I może na jakiś róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyda się promocja. czas faktycznie zrobić listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję coś do brwi, może jakiś korektor i coś na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że aż zazdroszczę sprecyzowanych planów :D Mnie trochę boli, że akurat pudru nie potrzebuję (chociaż może kupię na zapas, połowa ceny to jednak różnica dość spora). To samo z podkładem - używam baaardzo okazyjnie i mam jeszcze prawie cały po ostatniej promocji (oby do następnej starczył :D). Tusz czeka na półce jeszcze nowiutki, nietknięty. Mam też cienie z poprzedniej promocji, ale jestem średnio zadowolona. Może zainwestuję w jakieś nowe :) Ale musiałabym sporo poszukać, żeby znowu nie wtopić. Swoją drogą polecasz jakieś w miarę niedrogie i możliwie z jak największą ilością odcieni? Chętnie zainwestuję też w kredkę lub eyeliner. Na szminkę poluję, ale z Golden Rose, więc promocja w Rossmanie w tym mi akurat nie pomoże, podobnie z lakierami. :) Może to i lepiej, nie wykosztuję się aż tak! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, ze Rossmann nie ma szafy Golden Rose :/ szczerze Ci powiem, ze drogeryjne cienie nie zrobiły jeszcze na mnie większego wrażenia i przeważnie mamy do wyboru pojedyncze odcienie. Może wypróbuj nową paletke Wibo?:) zdania są podzielone, ślę na -49% może warto spróbować:)

      Usuń
  6. Chyba wpadł Ci mały błąd: na początku posta, w rozkładzie promocji/obniżki ma być chyba 26.04 ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam oba te podkłady i gdybym miała Ci doradzić z pewnością lepiej spisuje się True Match z loreala :) jeśli chodzi o koektor z tej serii - jest bardzo lekki, nie podkreśla skórek ani drobnych zmarszczek mimicznych, więc ogólnie na plus :) Róż z lovely jest super na co dzień :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład TM niestety podkreślał mi suche skórki :)

      Usuń
  8. Nie wiem czy się wybiorę na promocję ponieważ przeglądając kosmetyki doszłam do wniosku, że w tej chwili nie potrzebuję nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic nie planuję, w sumie wszystko mam, ale pójdę i zobaczę co będzie i co mnie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jesiennej promocji wpadła mi w ręce pomadka z Rimmel i strasznie mi się spodobała. Może teraz też sobie jakąś kupię. A Co na pewno kupię?? Krem BB hypoalergiczny z Bell x2 albo x3. Uwielbiam go i muszę zrobić zapas. No i może jakiś korektor.
    Pisałaś, że w tamtym roku zamawiałaś online. Ja się zastanawiam czy teraz tak nie zrobić. Warto?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli drogerie internetowe typu Cocolita itd, gdzie cały rok są przystępne ceny:) Z tego co się orientuje to zamawiając paczkę Rossmannowską online można ją odebrać osobiście i wszystko jest skompletowane:)

      Usuń
  11. U mnie w planach podkład Astor Perfect Stay i lakiery, ale konkretów z kolorami czy markami brak :D Najpewniej jak wejdę do Ross będę brać co popadnie, jeżeli nie będzie macane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo tak tak ! tusz z lovely na pewno też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam już na tę promocję :) Ale ja będę polować chyba tylko na podkłady i cienie :)

    Kochana czy oddałabyś głos na moje zdjęcie? (Paulina Włodarczyk) Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)https://apps.facebook.com/click_competition/28754/pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planuję kupić podkład w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pewno skuszę się na promocję, ale jeszcze nie wiem co kupię :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twojej chciejlisty znam większość produktów, które mogę polecić! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. odżywki się wliczają ;) ja chyba nic nie kupię ;) wszystko mam

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę zaplanować, co chcę kupić, żeby potem nie wyjść z pełnym koszykiem niepotrzebnych drobiazgów :D Ogólnie na tych promocjach zawsze staram się kupić coś, co ogólnie jest droższe i w normalnej cenie bym się na to nie skusiła :)

    Ciekawi mnie ta paletka z Rimmela, ale mam podobną z Wibo, więc chyba zostanę przy nowości do konturowania od Loreal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa bronzera&pudru Loreal, ale wydaje się dosyć ciepły i pewnie na ciekawości się skończy:)

      Usuń
  19. bardzo fajna promocja
    chyba muszę tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę stworzyć swoją listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zamierzam na spontana iść :D
    Jedyne co mam na liście to puder i eyeliner, a co jeszcze kupie to nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chcę kupić tylko L’Oreal False Lash Wings ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja myślę o jakimś podkładzie i tuszu tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam korektor z Loreal, też zamierzam go zakupić. Dodatkowo jeśli mi się uda dopaść mam też ochotę na tą maskarę Lovely oraz puder Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam że znowu ma być teraz ta promocja :) świetnie się składa, bo muszę akurat kupić puder. Też na pewno wszystko dokładnie zaplanuję :)
    Co do odżywek, to wydaje mi się, że one też zawsze się wliczały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nic nie planuję :D czyzli coś kupię ale przez Internet na szaleństwo sklepowe się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jak na razie nie mam żadnych planów odnośnie tej promocji. Zastanawiam się czy w ogóle jest mi cokolwiek potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. odżywki się wliczają, bo kupowałam ostatnio ;) tzn te w lakierze na pewno, nie wiem, jak z resztą jest ;)
    rimmel wake up jeden z moich ulubioncyh:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Może na tusz Lovely też się skuszę :) Ogólnie będę polować na cienie Color Tattoo :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze się nad tym nie zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja lista zakupów się tworzy, ale korektor True Match na pewno też kupię, bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja lista tak samo jak poprzedniczki w tworzeniu :) Sama doradzam na blogu co kupić, a czego nie. :P a sama dalej nie mam pojęcia na co ja się zdecyduję.
    Mam o tyle przewagę, że pracuję w Rossmannie i mogę wcześniej sobie wybrać i odłożyć kosmetyki. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Korektor L'Oreal jest również na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez już mam przygotowaną listę i czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń