czwartek, 10 marca 2016

Pierwsze urodziny bloga!




Równy rok temu po miesiącach wahań postanowiłam założyć bloga i być częścią tej wspaniałej, kosmetycznej społeczności. Chwilę później powstał pierwszy post a czas zweryfikował małą porażkę i niestety przez długi czas byłam praktycznie nieobecna. Końcem wakacji postanowiłam nie marnować tego co już zaczęłam i pisać, dlatego wiele z was trafiło tu nie tak dawno. Dziś muszę się wam do czegoś przyznać - blogosfera mnie pochłonęła i cieszę się, że jestem tu z wami:)

Jak to się zaczęło?

Muszę się wam do czegoś przyznać -  nie jestem wieloletnią fanką kosmetyków. Jak to kobieta, kupowałam je, ale tylko te naprawdę potrzebne. Co więcej, nigdy o nich nie czytałam. Skończyła się maska do włosów lub tusz zrobił się zbyt suchy - "eh znów muszę wstąpić do drogerii". Makijaż nie sprawiał mi takiej przyjemności, chociaż od czasu do czasu lubiłam podkreślić oczy cieniami, tylko dlatego, że to mój jedyny fizyczny atut.

Jak już wspominałam wiele razy jestem 23 letnią mamą i ciąża w moim życiu zmieniła wszystko. Chociaż dla niektórych może to być zupełnie nieważne - dzięki ciąży odkryłam swoją pasję - makijaż. Powiem wam szczerze, że to był okropny okres, czułam się naprawdę źle, bardzo źle. Wymiotowałam do takiego stopnia, że ponad tydzień spędziłam w tygodniu po mocnym odwodnieniu. W końcu nieprzyjemne dolegliwości minęły a ja nagle musiałam większość czasu spędzać w domu. Siedź w domu i dbaj o siebie, dobry boże co można tyle robić? 
Akurat skończył mi się podkład, z dotychczasowego nie byłam zadowolona, pierwszy raz trafiłam na blogi. "Te dziewczyny naprawdę to kochają, wyglądają pięknie i sporo wiedzą o kosmetykach".
W końcu zaczęłam godzinami czytać blogi, oglądać tutoriale makijaży na youtubie i zafascynowałam się. Chwilę później moja kosmetyczka w szybkim tempie zaczęła się powiększać. Na mikołaja chłopak podarował mi paletę i zaczęłam malować. Poczułam to, z czego większość ludzi może się śmiać - przyjemność:)

Syna urodziłam na początku lutego, nie przebywaliśmy wtedy w Polsce. W marcu wróciliśmy do domu i przez tą wielką zmianę dostałam dodatkowego kopniaka, żeby nie być tylko mamą i studentką walcząca o przyszłość, ale mieć swój własny kącik kobiecości - blog.

Horsi to nie jest moje prawdziwe nazwisko, to już dłuższa historia a wzięła się od nazwy pokemona - po prostu przezywaliśmy się z chłopakiem :)

"Poznałam" tu wiele wspaniałych kobiet, takich jak ja i cieszę się, że zostałam tak miło przyjęta. Nie każda z nas ma obok siebie przyjaciółkę, koleżankę, która uwielbia to co my. Blogosfera łączy osoby, które mogłyby wyjść z Tobą na kawę i z pewnością nie brakłoby wam tematów do rozmów.  Nie spotkałam się z anonimowym hejtem a pewnie większość osób tego się obawia zanim odważy się pisać.

Blogosfera ma jedną wadę : pochłania!

Dzisiaj chciałabym coś ulepszyć, planuję zmiany w wyglądzie bloga. Znajdziecie w moim kąciku recenzje a od czasu do czasu  pojawiają się moje makijaże. Wiem, że nie każdy lubi oglądać zmalowanych postów, ale jeśli zrobisz coś co sprawia Ci radość, to chcesz to pokazać światu - więc w dalszym ciągu będą się one przeplatać na blogu.
Mam pytanie do was - co chciałybyście zobaczyć? 

Na końcu małe podsumowanie:

Od marca do sierpnia było niecałe 1000 wyświetleń, jest to zrozumiałe bo mnie tu praktycznie nie było.
Od jesieni do dziś uzbierało się 29 095 odwiedzin.
Napisałam 106 postów.
A na dłużej zostało ze mną 172 osób, za bardzo dziękuję:) 

Rozdanie urodzinowe będzie, ale na moje prawdzie urodziny. Planuję obdarować kogoś większą paczką a zawartość już zaczynam kompletować.
Jednak do jutra trwa małe rozdanie z paletką MUR, więc jeśli jeszcze nie wzięłyście udziału, to ostatni dzwonek. Może ta paleta wcale nie jest Ci potrzebna, ale sprawi, że pokochasz makijaż jak ja? Kto wie:)
 


28 komentarzy:

  1. Z tym pochłanianiem się zgadzam!
    Gratuluję Ci Kochana roczku na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego co najlepsze! i powodzenia na dalszej drodze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i kolejnych lat i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje kochana i życzę ci dalszych lat w blogosferze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana kolejnych lat blogowania ci zycze. Bardzo chcialabym wygrac paletke

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lat i wytrwałości w blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na na tym etapie w którym mało kiedy jesteś na blogu ale czujesz, że jeszcze warto próbować :) Czekam na ten dzień w którym zbiorę się i będę tak pochłonięta jak Ty swoją pasją :) miło się czyta, naprawdę. Zostań tu z nami, bo masz bardzo ciekawe posty i chętnie przeczytam jeszcze wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam pierwsze urodziny mojego bloga ;) Gratuluję i życzę kolejnych rocznic oraz dalszej wytrwałości w prowadzeniu swojego "zakątka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje i powodzenia dalej :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno u u mnie był rok, a teraz już huhu, chyba ze 4 lata :P Masz rację, blogodfera wciąga i nie chce wypuścić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę powodzenia w blogowaniu ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Bardzo mi to pomoże ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To zaczęłyśmy podobnie, bo ja mam 13stego pierwsze urodzinki :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana kolejnych lat blogowania ci zycze. Bardzo chcialabym wygrac paletke

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. :) Ja swój rok obchodziłam miesiąc temu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wielu kolejnych urodzin w naszej społeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog pochłania w całości :P Gratuluję odniesionych sukcesów.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://kobiecyszyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby takich blogowych urodzin było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnione ale szczere ;) Wszystkiego co najlepsze, aby ten blogowy świat był jak najbardziej przyjemny. Życzę Tobie dużo, dużo pomysłów na nowe posty i dużo więcej latek blogowania !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pierwszego roczku, wszystkich sukcesów małych i dużych :). Oby tak dalej, niech wena i inspiracje Cię nie opuszczają Kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę zawziętości w pisaniu i wielu kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń