środa, 24 lutego 2016

Paleta Sleek A new day swatche + makijaż dzienny



Jeśli sledzicie nowości Sleek'a to wiecie, że w zeszłym tygodniu weszły do sprzedaży dwie nowe paletki o naturalnych kolorach. Obie paletki wyglądały zachęcająco a moje zbiory są przepełnione kolorowymi cieniami.
Wybór padł na "A new day"  ze względu na większą ilość matowych cieni - 5. Druga wersja, czyli "All night long" posiada tylko dwa maty - brązowy i beżowy.

Ostatnio coraz częściej czytam o negatywnych opiniach paletek Sleek, u mnie dotychczas znalazło się 2 sztuki i byłam bardzo zadowolona z ich pigmentacji. Ich wadą faktycznie jest osypywanie się - jeden cień mniej, drugi bardziej.

Dzisiaj opiszę wam jedynie moje pierwsze wrażenie, zdążyłam je jedynie wymacać, zrobić swatche i makijaż. W poście możecie zobaczyć zdjęcia, które bardzo dobrze odwzorowują kolory z rzeczywistości:)

Tak jak już wspominałam, w palecie znajduje się 5 matowych cieni, to wystarczalna ilość by zrobić pełny matowy makijaż. Robiąc swatche byłam trochę zawiedziona - maty są słabo napigmentowane,  podczas blendowania praktycznie zanikają. Średni brąz jest wyjątkowo kredowy - nie wiem czy trafiłam na tak fatalną wersję, czy wkłady w każdej palecie są tak kiepskiej jakości. 
Jednak miłym zaskoczeniem był typowo neutralny odcień ( w dolnym rzędzie, 4 od lewej) - jest bardzo dobrze napigmentowany i pięknie się prezentuje. 
Cienie metaliczne/perłowe nie powaliły na kolana intensywnością. Najmocniej wybijający się cień o mocnej intensywności jest złoto (górny rząd, 5 od lewej). 
Świetnym, delikatnym dodatkiem w makijażu dziennym będzie łososiowo/różowy cień (górny rząd, 2 od lewej). Jest jasny i subtelny, pewnie będę go teraz męczyć:)

Podsumowując, paleta nie zrobiła na mnie oszałamiającego wrażenia. Ma jedynie 2 cienie, które będę używać. Większość z nich ma słabą pigmentację. 
Dlatego nie jestem zwolenniczką neutralnych palet - kilka matowych brązów np. z palety Zoeva Smoky zupełnie mi wystarczało a teraz już wiem - ta paleta była mi zbędna:)

Cena 39,90 zł












 SWATCHE

Górny rząd/dolny rząd 

 






Jak wam się podoba paletka? Co sądzicie o cieniach Sleek'a?

27 komentarzy:

  1. Lubię takie odcienie a makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory ma przepiękne, bardzo 'moje' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki, wszystkie moje! Świetnie Ci w takim delikatnym, romantycznym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie moje kolory- u mnie szarości i czerń

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory fajne ale nie dobrze jak sie sypia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, takie jak lubię. :) Mam dwie palety Sleeka i na pewno kupię więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się makijaż w Twoim wykonaniu :D A sypanie, to chyba Sleek ma we krwi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione kolorki, brązy to ja wielbię ponad inne, więc paletka podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jedna z tych palet;) choć leży gdzieś zapomniana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie zbyt ciepła jak dla mnie, ale do Twoich oczu pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą paletkę, makijaż świetny. Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam paletki z cieniami w tych kolorkach. Ona musi być moja :-) . fajny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli o kolorystykę i tonację chodzi, a new day podoba mi się bardziej niż all night long. jednak po słoczach i Twojej wstępnej opinii stwierdzam, że raczej nie warto. nie ma w niej nic specjalnego. wolę swoją ukochaną garden of eden :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie odcienie, dobrze się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna paletka, śliczne kolorki wszystkie takie jak ja używam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory! Lubie takie ❤️
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, co im się podziało z tą pigmentacją, bo nigdy nie narzekałam na Sleeki :/ Tej paletki nie mam i... już nie chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, marzy mi się ta paletka
    Świetny makijaż !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad nią, ale jeśli maty są średnie to jednak ją sobie daruje, tym bardziej że mam sporo takich kolorów ☺

    OdpowiedzUsuń