piątek, 5 lutego 2016

Nowości niekosmetyczne (SH + wyprzedaże)





W zeszłym tygodniu koleżanka namówiła mnie na odwiedziny SH. Byłam tam tak dawno, że z przyjemnością wstałam o świcie i ruszyłyśmy pod drzwi królewska lumpexowego, czekając aż Pani otworzy wrota i cała gromada oślinionych kobiet ruszy na bitwę i najlepsze zdobycze - wrota nie zostały uszkodzone a futryna pozostała na swoim miejscu.
Przez ostatni rok znacznie bardziej wolę robić zakupy kosmetyczne a kurierów z paczkami wypełnionymi kosmetykami wypatruję przez okno. Jednak człowiek nie małpa, ubrać się musi i ukochany wyciągnął mnie jeszcze na ostatnie wyprzedaże - tutaj już nie ma takich emocji jak w SH.

Po tym wstępie, muszę się dziewczyny kochane usprawiedliwić. Wiem, z czystym sumieniem przyznaję, że powinnam dostać pałę za odwiedziny na waszych blogach. Czytam wszystko na bieżąco, na szybkiego, ale cholerny wujek czas goni mnie niesamowicie a jak wiadomo - trwa sesja.
Magisterkę robię zaocznie i mam wrażenie, że ta sesja nie ma końca. Od stycznia mam egzaminy a w walentynkowy weekend czeka nas największa rzeź. Teraz powinnam pisać projekt, nawet już zaczęłam - mam AŻ plan i chyba dziś więcej nie napiszę:) Jeszcze żeby było mało - moja mała pociecha chodzi! Ba, biega jak mały bocian za żabami. Najlepszy widok, kiedy dziecko poczuję smak chodzenia i nie potrafi jeszcze zawracać.


Na pierwszy ogień idą zakupy lumpexowe:


1. torebka Atmosphere 15 zł







 2. Sukienka TOPSHOP 27 zł

Na plecach ma dosyć głęboki dekolt,  stan idealny.




 3. Koszula, Atmosphere 10 zł




4. Koszula dla mojego małego kawalera. 10 zł
 Kupiłam mu jeszcze koszulkę z lokomotywą, ale jak na największego fana "stacyjkowa" przystało - biegał w niej od razu po wyschnięciu a mama akurat robiła zdjęcia.





Zakupy wyprzedażowe:


1.  t-shirt Terranowa 11 zł




2. Skarpety - kupione w sklepie z bielizna w naszym miasteczku 2,90 sztuka

 


3. Terranowa 3,90




4. Cropp 19,90



5. Cropp 9,90





6. Nie przepadam za swetrami, moja szafa jest przepełniona marynarkami, ale znalazłam całkiem ładny golf!

Tally Weijl, 29,90 zł





7. Terranowa 15,90







I to koniec moich zakupów:)



A nasz Miłoszek skończył we wtorek roczek! Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci. W niedzielę będzie dmuchał swoją pierwszą świeczkę:)




26 komentarzy:

  1. bardzo ładna torebka :) w sh można super rzeczy upolować

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy! Rzadko udaje mi się znaleźć takie fajne rzeczy w sh :( Ubrania z wyprzedaży też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te skarpetki z pandą :D I wszystkiego najlepszego dla malucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały mężczyzna jest cudny:)))))). Ten uśmieszek łobuzerski - miodzio. Ucałuj go od cioci Malkontentki. I wszystkiego wspaniałego z okazji roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka mi się bardzo spodobała! :) i widzę, że zdecydowaliście się na lustro! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka i koszula w kratę spodobały mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka wpadła mi w oko. Skarpetki są przesłodkie! Uwielbiam takie nosić. Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest super. Naprawdę fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka piękna, świetne zakupy zrobiłaś. Wszystkiego najlepszego dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie torebka i skarpetki najmocniej mi się spodobały :) Świetne łupy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetne sh, prawdziwe cudeńka znalazłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka i koszula bardzo mi się podobają!
    I skarpetki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna torebka i skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka genialna! I ostatni sweterek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. TAKA TOREBKA W SH ?! No świat zwariował ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna torebka, wszystkiego najlepszego dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest świetna !!!
    Wszystkiego najlepszego dla małego słodziaka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukieneczka i torebka bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna ta torebka :) jaki mały szkrab :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudowne zakupy :)!!! Torebka bardzo fajna, no i ten szary sweterek, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  22. moja dwuletnia córeczka też uwielbia stacyjkowo :) i jesżdżenie tramwajem, na który mówi ciu ciu :)

    OdpowiedzUsuń