środa, 10 lutego 2016

Apteka Agafii, Dermatologiczny szampon do włosów tłustych - Recenzja




Co mówi producent:


"Aktywne składniki wchodzące w skład szamponu obniżają nadmierną aktywność gruczołów łojowych.
Liście Gorczycy poprawiają metabolizm, normalizują gospodarkę hydro- lipidową skóry głowy, a także są naturalnym środkiem antyseptycznym.
Propolis posiada wysokie działanie ochronne, przedłuża cykl życiowy włosów.
Ceramidy przywracają i wzmacniają włosy, Mydlany Korzeń to naturalna baza myjąca. Dermatologiczny szampon to idealny profilaktyczny środek dla włosów skłonnych do przetłuszczania się.

Sposób użycia: nanieść szampon na wilgotne włosy i skórę głowy i okrężnymi ruchami masującymi wzbudzić pianę, Zostawić na włosach na 1-2 minuty a następnie zmyć wodą. Zaleca się stosować szampon 2-3 razy w tygodniu. Przy regularnym stosowaniu po 2-4 tygodniach szampon przynosi spodziewane efekty.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Sodium Styren/Acrylates Copolymer, Polyquaternium-10, Parfum, Saponaria Officinalis, Brassica Alba Extract, Ceramide, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone."
 
 
 
Moja opinia:
 
Szampon powoli sięga dna a moja kuracja dobiega końca, także czas podsumować jego działanie. 
 
Nasza buteleczka zawiera 300 ml produktu i chociaż nie wygląda na wydajny, przy odpowiednim stosowaniu wystarczy na około 2 miesiące. Ma dosyć gęstą konsystencję, bardzo dobrze się pieni i niewielka ilość wystarczy na umycie włosów. Skupiając się na wmasowaniu w skórę, bez problemu utworzona już piana przechodzi na długie włosy. Zapach można zaliczyć do tych męskich, mi on zupełnie nie przeszkadzał, niektóre nosy może drażnić.
 
Według zaleceń używałam go 3 razy w tygodniu, masowałam skórę głowy około minuty, czekałam kolejne dwie minuty i zmywałam. 
 
Na początku nie widziałam żadnych efektów, nawet po umyciu włosy przetłuszczały się po takim samym czasie jak po niedermatologicznych szamponach. W moim przypadku - przy porannym umyciu, wieczorem są już nieświeże. Po zużyciu ok. połowy buteleczki zauważyłam, że moja skóra głowy jest w lepszym stanie ( w ostatnim czasie była podrażniona przez szampony). Umyte rano włosy są świeże cały dzień, niestety kuracja nie przynosi większych efektów - po umyciu innym szamponem, włosy przetłuszczają się tak szybko jak zwykle. 
 
Mam mieszane uczucia do tego produktu, z jednej strony poprawił stan skóry głowy a z drugiej - nie przynosi oczekiwanych rezultatów pod względem uregulowania się pracy gruczołów:) 
 
Szampon dostępny jest w stacjonarnie w sklepach zielarskich a także w sklepach internetowych z rosyjskimi kosmetykami. 
 
Cena: ok 20 - 25 zł.  

15 komentarzy:

  1. hmm ciekawe ;)) nie mam przetłuszczających sie włosów na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z kolei potrzebuję czegoś nawilżającego, skóra głowy zdecydowanie mi się nie przetłuszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również potrzebuję czegoś nawilżającego :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm może wypróbuje. Całkiem ciekawy. Ja też mam problem z przetłuszczaniem się skóry głowy :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie włosy przetłuszczają się u nasady. Dalej są suche. Wciąż szukam ideału.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego produktu, dobrze że chociaż poprawił stan skalpu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam problem, włosy strasznie szybko mi się przetłuszczają. Próbowałam już wielu szamponów, ale nic mi nie może pomóc :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam problemy ze skórą głowy - jest bardzo wrażliwa, a włosy przetłuszczają się w zabójczym tempie. Postanowiłam ostatnio kupić szampon z ekstraktem z bursztynu i biosiarki z Joanny i o dziwo sprawdza się, a włosy są dłużej świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam czytać z zapartym tchem, bo moje przetłuszczanie włosów sięga zenitu, a tu klops, ten szampon nie działa. :(

    Mam znajomą, która myje włosy raz w tygodniu - nie używa żadnych odżywek ani olejków, tylko szamponu. Raz użyła olejku tylko na końce i od razu tego samego dnia miała tłuste włosy. Także wniosek jest jeden - to produkty, których używamy obok szamponu tak bardzo obciążają nam włosy. :( Ma oczywiście niezdrowe końce, ale coś za coś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli średnie działanie. Ale wcześniej nie słyszałam o nim muszę przyznać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat tej wersji nigdy nie miałam. Ogólnie lubię rosyjskie kosmetyki choć trafiają mi się też takie, które nie do końca mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aptecznej serii jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah jak trudno znaleźć ideał w tej kategorii. Moje włosy są tłuste już po kilku godzinach i jeszcze nie znalazłam szamponu, który by dał sobie z nimi radę na dłużej. A szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  14. A myślałam, że znajdę w końcu coś na moje przetłuszczające się włosy :'(

    OdpowiedzUsuń
  15. Też myje włosy codziennie, choć wieczorem jeszcze nie są takie złe tak jak Ty mówisz że już wtedy masz problem. No nic ja już sobie chyba dałam spokój, przyzwyczaiłam się do codziennego mycia.

    OdpowiedzUsuń