środa, 2 grudnia 2015

Nowości listopadowe

Po obfitym październiku przyrzekłam sobie, że listopad będzie skromny - taki i był. Na Rossmannowskich promocjach nie poszalałam, kupiłam jedynie kilka produktów (szminki zaliczyły się jeszcze do poprzedniego wpisu zakupowego, pozostałości zostawiłam na dzisiaj).






W pierwszym i drugim tygodniu promocji -49% kupiłam jedynie 3 kosmetyki:)


1. Maybelline Colo tattoo 24 h taupe - polowałam na jasny odcień, który posłuży za bazę pod cienie, ale w sobotni poranek był już niewielki wybór kolorów.



2. Eveline, kredka do oczu z gąbeczką, plum - nieplanowany zakup, nie wiem czy będę jej używać :)




3. W ostatnim tygodniu zależało mi na kupnie jasnego korektora i pudru. Na półce czekał na mnie ostatni, jasny, lekko porysowany (ale niewymacany wewnątrz) puder  Astor perfect stay 24h:)



4. Od dawna szukałam w drogeriach korygującego serum od Bielendy z kwasem migdałowym. W końcu go znalazłam i widać już spore 3tygodnowe zużycie :)



5. W Rossmannie do koszyka wpadła jeszcze ozdobna wstążka w śnieżynki. Na święta przeprowadzamy się już we własny "kąt", więc na pewno będzie co dekorować:)



6. Kolejna buteleczka serum łopianowego od Elfa pharm. Pełna recenzja tutaj



Zakupy w skarbysyberii:


7.  Babcia Agafia Cedrowe mydło do włosów i ciała - kupiłam go z myślą o włosach, skusiły mnie pozytywne opinie na jego temat:)





8. Apteczka Agafii Dermatologiczny szampon do włosów tłustych - zazwyczaj jest niedostępny i udało mi się go kupić w promocji. Czytałam na jego temat tyle dobrego, że musiałam w końcu wypróbować.



9.Organic Shop, Organiczny krem do ciała Japońska Kamelia - nałożyłam go wczoraj na rękę i zapach wyczuwałam cały wieczór:)






10. Planeta Organica, Ajurwedyjska złota maska " objętość i wzrost włosów". Jak już wiecie, obecnie używam maski tajskiej i spisuję się u mnie doskonale. Mam nadzieję, że wersja ajurwedyjska również polubi się z moimi włosami. To co mnie irytuje w tych maskach to jej ilość. Otwieram nowe opakowanie a tam dziura - w masce tajskiej była identyczna sytuacja.






Wygrana w rozdaniu u Patrycji Interendo

11. Skin79 Crystal Peeling Gel




I na tej perełce kończą się moje listopadowe nowości. A co wpadło w wasze ręce?:)

34 komentarze:

  1. Maskę Planeta Oragnica chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie teraz pielęgnacji włosów bez maski PO, oby ta złota też była taka świetna jak tajska:)

      Usuń
  2. Sporo fajnych rzeczy chodź ostatnia perełka przyćmiła wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzi Ci się mydło do włosów i ciała, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa mydła, jeszcze nie było nawet pierwszego wrażenia:)

      Usuń
  4. Kredkę Eveline mam i chętnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to serum łopianowe mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydło cedrowe uwielbiam. Nic! Nic nie kupiłam na promocji w Rossie! Nic:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości. To serum z Bielendy muszę sobie sprawić bo zauważyłam, ze po kremie z Norel, który zawiera kwas migdałowy moja skóra wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego testowania nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum z bielendy to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widziałaś ja też nie zaszalałam w Rossmannie za bardzo - i całe szczęście :) Korciło mnie ostatnio żeby zamówić parę rosyjskich kosmetyków, ale jednak zdrowy rozsądek wygrał: najpierw muszę uszczuplić zapasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż musisz przyznać, że z tym zdrowym rozsądkiem trzeba walczyć podczas promocji:)

      Usuń
    2. Oj zdecydowanie! I podczas zamówień internetowych... Jeszcze to i jeszcze to, i jeszcze tamto dorzucę. A jak wezmę jeszcze coś to przesyłka będzie darmowa. To wezmę jeszcze jedną rzecz, bo wtedy dostanę prezent za zamówienie... :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Używałam go już kilka razy i jest dosyć specyficzny:)

      Usuń
  13. Mnie ciekawią te maski z planeta organica. A peeling ze Skin79 jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski koniecznie musisz wypróbować! :) Chociaż bez promocji, które ostatnio były ceny trochę odstraszają, ale warto.

      Usuń
  14. Jutro wybieram się po rosyjskie kosmetyki! Też je chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tego typu kredki do oczu z gąbeczkę. Mam innej firmy i nie narzekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości :) Serum z Bielendy i Łopianowe bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten puderek z astora :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej ciekawi mnie to serum łopianowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa, jak u Ciebie spisze się mydło cedrowe :D Zainteresowałaś mnie tą złotą maską do włosów. Będę czekała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne łupy!
    Skin 79 ma też fajne BB! a czekam na recenzję tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam kilka takich wstążek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nabyłam wstążki , napisz recenzje Skin 79 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę więcej przeczytać o tym serum łopianowym :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zakupy, oby wszystko się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń