sobota, 12 grudnia 2015

Makijaż świąteczny - klasyka w złocie i czerwieni [krok po kroku]





W nadchodzące Święta każda z nas chce wyglądać pięknie, więc bez eleganckiego makijażu się nie obejdzie :) Dla mnie elegancja to przede wszystkim czerwień na ustach i czarna kreska. W zimowe Święta chętnie poszaleje ze złotem. Jakiś czas temu kupiłam w końcu sztuczne rzęsy, ale czuję się w nich po prostu źle, więc efektu WOW z rzęsami, które robią 70% makijażu dalej nie będzie:) Zapraszam do tutorialu, może któraś z was się zainspiruje moją propozycją:)



-> 1

Na pierwszy plan wychodzi dziś metaliczny brązowy cień wpadający w złoto. Chociaż paletę Eyes like angels męczę od dawna, dopiero teraz zauważyłam tą małą perełkę:) Cień nakładam na środek powieki.



-> 2 

W ruch idzie mój nowy cień, który pokazywałam wam w ostatnich postach, świetnie się spisze przy świątecznych makijażach. Nakładam go po wewnętrznej stronie powieki. Małym syntetycznym pędzlem rozcieram delikatnie granice z brązem.




step by step



-> 3

Kuleczkowym pędzelkiem nakładam cień tworząc kształt ">". Następnie rozcieram go, kierując górną granicę do wewnętrznego kącika.






-> 4

Tym samym brązem maluję 2/3 dolnej powieki. Rozcieram cień i łączę z górną powieką. Na pozostałą część dolnej powieki ląduje złoto z palety MUR.






Robię kreskę eyelinere, tuszuję rzęsy a linie wodną zaznaczam cielistą kredką. Maluję usta i mój świąteczny makijaż gotowy:)



Twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance nr 20; puder ryżowy Paese, puder do konturowania twarzy Kobo, korektor pod oczy Catrice Camouflage w płynie 010, rozświetlacz Wibo Illuminator;
Oczy:  baza pod cienie Zoeva Fix pearling, cienie ( paleta Zoeva Smoky, MUR eyes like angels, MUR new - trials vs neutrals, cień L'Oreal Color Infaillible 02),eyeliner Golden Rose Perfect Lashes,  Max Factor cielista kredka 090, Tusz Avon Big&False Lash.
Brwi: Pomada Ardell Medium Brown.
Usta: Rimmel Moisture Renew 500 Diva Red


10 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda :) chyba spróbuję zrobić sobie taki :D szkoda tylko, że nie potrafię narysować kresek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie złote brązy, szczególnie akuratne w okresie świąt i sylwestra :-)-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za perłowymi cieniami ale odcień rudości na Twoich włosach to zdecydowanie mój faworyt wśród rudych <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) spróbuję taki sobie zrobić na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż i kolory, które uwielbiam. Też jestem ruda i takie kolory mi pasują.

    Nie wiedziałam, że paletka "Smoky" Zoevy ma takie świetne barwy (tę złocistą zieleń), chyba zacznę ją chcieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) pasuje do włosów. Ja zwykle takie kolory do pracy nosze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękny makijaż :) Lubię je w Twoim wykonaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ;)) Uwielbiam takie kolory na powiekach!

    OdpowiedzUsuń