piątek, 20 listopada 2015

ShinyBox Listopad 2015

W tym miesiącu kończy się mój pakiet shiny. Po nieudanym październikowym pudełku zastanawiam się czy jest sens kupować je w dalszym ciągu, chyba teraz spróbuję czegoś innego albo poczekam do ujawnienia kosmetyków:) Nie mniej jednak, dziś wiele z nas dostało listopadowego boxa i prezentuje się on tak:





Szata graficzna samego pudełka jest w tym miesiącu szczególnie miła dla oka:)








Zacznę od produktów pełnowartościowych, których w listopadowym pudełku znajduje się 3.


1. ENKLARE Regenerujące serum AllForYou

"Serum stworzone dla osób prowadzących aktywny tryb życia oraz pracujących w zamkniętych pomieszczeniach, wspaniale nadaje się również do zastosowanie po imprezowej nocy. Serum natychmiastowo odświeża, regeneruje i pobudza skórę."

Mamy przyjemność jako pierwsze przetestować serum, ponieważ dziś miało swoją premierę w pudełku. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, brakowało mi takich właściwości na mojej pielęgnacyjnej półeczce (chociaż serum należy przechowywać w lodówce). Regularnie nie dosypiam, skóra jest przemęczona i na dłuższą metę okropnie odbija się to na  wyglądzie.

79 zł/30 ml





2. ENKLARE  Mydło naturalne  

" Mydła marki Enklare są powrotem do oryginalnych i sprawdzonych przez wieki receptur i technologii we współczesnym wydaniu. Produkty wykonywane są wyłącznie na bazie naturalnych roślinnych olejów i maseł, w większości pochodzących z upraw ekologicznych". 


Mydełko jest przeurocze, aż żal zdejmować z niego wstążeczkę. Ostatnio polubiłam się z naturalnymi mydełkami, chętnie go przetestuję i mam nadzieję, że sprawdzi się tak jak wygląda:)

28 zł/szt.




3. Delia Foot Krem do stóp - regulator potliwości 

 " Kosmetyk, który pozwala na profesjonalną 
 pielęgnacji stóp. Zawartość składnika o działaniu antyperspiracyjnym i olejku z drzewa herbacianego zapobiega wydzielaniu potu. Krem działa nawilżająco i regenerująco na skórę stóp"

Nie wiem czy też tak macie, ale chodząc w bamboszkach w ciągu dnia pocą mi się stopy i jest to uciążliwe. Jestem ciekawa czy w jakimś stopniu zadziała :)


7 zł/100 ml



4. Norel Mandelic Acid rozjaśniająco - wygładzający  z kwasem migdałowym i PHA

 " Krem na noc o jedwabistej konsystencji i świeżym zapachu, dla każdego rodzaju cery w każdym wieku. Głęboko nawilża, złuszcza i wygładza nierówności skóry. Rozjaśnia przebarwienia i ujednolica koloryt cery, zapewniając jej świetlistość i młody wygląd"

Pierwszy niepełnowartościowy produkt. Jego pojemność jest zadowalająca i można solidnie go przetestować, bo to aż połowa kremu pełnowartościowego. Cieszę się, że trafił do pudełka, ostatnio jestem zakochana w kwasach i z pewnością się u mnie nie zmarnuje!

80 zł/ 50 ml




5,6,7 - To kosmetyki od AA z lini Oil Essence : kremowy żel do mycia ciała orchid, balsam do pielęgnacji ciała oraz regenerujące serum do rąk.

Całe trio ma bardzo przyjemny zapach, serum już od południa pachnie na moich dłoniach. Miniatury żelu i balsamu zostawię na jakiś wyjazd, bo takie produkty zawsze się na czarną godzinę. Nie mam za złe, że tak tanie miniaturki zostały załączone w pudełku, bo na pewno się nie zmarnują:)












Ceny produktów pełnowartościowych:

żel do mycia ciała 10 zł/250 ml
balsam do pielęgnacji ciała 13 zł/250 ml
regenerujące serum do rąk 11 zł/75 ml

Czytając wasze wrażenia, wychodzi na to, że jestem jedną z niewielu, której pudełko przypadło do gustu:) Cieszy mnie, że pełnowartościowe produkty to nie drogeryjne kosmetyki z niskiej półki (pomijając Delię). Cała zawartość sprawiła mi radość i zabieram się do testowania!:)


A wy co myślicie o listopadowym boxie?:)

16 komentarzy:

  1. Fajna zawartość , ja ciągle się przymierzam do zamówienia takiego pudełka ale jakoś to odkładam;)
    Dodaję cię do obserwowanych i gratuluję 100;D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość pudełka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpuściłam w tym miesiacu gdyż w ostatnim trochę mni zawiedli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie byłabym zadowolona z tych kosmetyków... Raz wzięłam udział w boxie "Naturalnie z pudełka"- idea projektu jest szczytna, ale trafiłam na najgorzej skomponowane pudełko i zraziłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby dużo kosmetyków dostępnych w drogerii ale nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zamawiam ich, chciałam ale jakoś nie jestem do nich przekonana

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremik z Norela mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja się cieszę, że nie zamawiałam ;) Zaciekawiło mnie jedynie serum, ale uda mi się je dorwać ;) A mydełko z Enklare miałam i dobrze się spisało. Nie cierpię produktów AA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio bym była z tego pudełka zadowolona ale nie jest złe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie firma Norel-jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego i pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie by zawartość nie zadowoliła.. no ten krem z Norel chyba jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie też niezbyt przemawia zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na początku nie byłam zadowolona, ale już się przekonałam :) po 1 kilka produktów, które i tak musiałam kupić, po 2 jestem ciekawa działania serum i kremu Norel, także jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko jest ok. chociaż ja wolałabym dostać miniaturę Delii i jakiś pełnowymiarowy produkt AA.

    OdpowiedzUsuń