czwartek, 19 listopada 2015

Planeta Organica, żel-mus oczyszczający do wszystkich typów skóry [RECENZJA]

Jakiś czas temu mogłyście zobaczyć moje zakupy w sklepie Skarby Syberii i większość z was była bardzo ciekawa zakupionych kosmetyków:) Używam je cały czas, więc w ciągu tygodnia postaram się sprezentować wam wszystkie recenzje. Wczoraj ponownie skorzystałam z jesiennych promocji i zrobiłam jeszcze małe zamówienie - to już o czymś świadczy:) No cóż, czas na recenzję. Na pierwszy ogień idzie produkt, który używam codziennie od dnia, kiedy paczka do mnie dotarła - mus do mycia twarzy.




Co obiecuje producent:

" Kosmetyki do oczyszczania skóry twarzy marki Planeta Organica zawierają organiczne ekstrakty i oleje roślinne, które usuwają nadmiar sebum, oczyszczają pory, pozostawiając skórę świeżą i przygotowaną na działanie preparatów pielęgnacyjnych.
Żel- mus, delikatny środek do mycia skóry twarzy, którego bazą myjącą jest zmydlony olej ze słodkich migdałów zapewnia skórze delikatne oczyszczenie i nawilżenie. Unikalne wysokiej jakości aktywne składniki organiczne oraz cenne oleje zapewniają kompleksową pielęgnację cery.  Delikatnie napinają i odżywiają skórę, zmiękczają ją , usuwają nieprzyjemne uczucie suchości i ściągnięcia. Żel – mus nie zawiera szkodliwych substancji uczulających, wywołujących alergie czy też podrażnienia .
Olej z wetiwerii pachnącej i kwiatów drzewa pomarańczowego pozostawiają na twarzy zachwycający, delikatny aromat.


 Zalety produktu:
ekstrakty roślinne oraz oleje pochodzą z bezpośrednich dostaw z Brazylii, Grecji i Indii
bazą myjącą jest zmydlony olej ze słodkich migdałów
nawilża i zmiękcza skórę
odświeża i odżywia skórę twarzy
przywraca skórze elastyczność
 

Produkt nie zawiera:
szkodliwych składników pochodzących z przerobu ropy naftowej
SLS
SLES
parabenów
syntetycznych barwników oraz zapachów"


                                       Moja cera:
 

Moja cera zalicza się do mieszanych, ze skłonnością do przesuszania. Nauczyłam się kontrolować sebum, także nie mogę powiedzieć, że jest strasznie tłusta w strefie T. Od żeli do mycia twarzy oczekuję tego, aby nie przesuszały skóry i nie toleruję uczucia ściągnięcia. Po demakijażu płynem micelarnym, domywam resztki makijażu żelem, dlatego zależy  mi, aby nie podrażniał oczu. Jestem przychylnie nastawiona do naturalnych składów, poza tym nie oczekuję od żeli itd cudów - od tego są kremy i inne kosmetyki pielęgnacyjne:)

Do rzeczy...

Moja opinia:


To co się na początku "rzuca w oczy" a raczej nos, to zapach. Mocno wyczuwalny, ale przyjemny z zniekształconą nutą cytrusową. Właśnie tak wyobrażam sobie cytrusy w Rosji - przekombinowane, pochodne naszych zapachów:D
Mus jest gęsty i wystarczy niewielka ilość, by dokładnie oczyścić twarz. To co bardzo mnie ucieszyło a ciężko jest obecnie w tych sprawach na rynku żeli/musów to nie szczypanie w oczy. Jest całkiem przyjazny dla okolicy naszego oka i można spokojnie domyć resztki tuszu. Pomimo, że nie pieni się zbyt mocno, bardzo dobrze oczyszcza twarz. Po zmyciu musu wodą, skóra jest czysta, miękka, nieprzesuszona. To co najbardziej w nim polubiłam, to to, że cera zaraz po umyciu wygląda, jakby była po prostu naturalna - nie mieszana :) Dodam jeszcze, że mus jest robiony ręcznie z naturalnych składników.

Mus okazał się przyjemnym dodatkiem do mojej codziennej pielęgnacji. Jego regularna cena to 25 zł, teraz jest na zniżce i cena wynosi ok 18 zł. Jeśli zauważyłyście, wiele dziewczyn, które współpracują z tym sklepem udostępniają na blogach kod rabatowy -30% i w ten sposób kupiłam go za niecałe 13 zł:) Myślę, że za tą cenę ciężko kupić coś lepszego:)

Pojemność 200 ml.






Taka ilość wystarczy na jedno mycie twarzy:




Lubicie kosmetyki Plenata Organica?:)

14 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam nic tej marki..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu produkty. A te sdiełane w Rassii szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale może sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy mam tylko krem do stóp, ale wiele produktów kusi ;) Do mycia twarzy jednak wolę olejki i pianki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale kusi mnie by wypróbować bo lubię naturalne produkty. Obserwuję i zapraszam do mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię cytrusowe nuty :) chętnie go sprawdzę bo cały czas szukam ideału do mycia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy ale jest kusząca ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę bardziej przyjrzeć się temu produktowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę bardziej przyjrzeć się temu produktowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszący jest i ta przyjemna cena... muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o musie oczyszczającym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym musie ale widzę,że konsystencję ma całkiem ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń