piątek, 27 listopada 2015

Paleta Makeup Revolution new-trals vs neutrals [Recenzja]

Pewnie już zauważyłyście, że paletę "new-trals vs nautrals" męczę nieustannie. Na powiece widziałyście ją już bodajże w 3 makijażach - teraz pokaże wam wszystkie cienie i podzielę się swoją opinią :)






W zeszłym miesiącu chciałam powiększyć paletowe zbiory i wahałam się pomiędzy Zoevą a TheBalm, w końcu do koszyka wpadła paletka MUR i był to najlepszy wybór jaki mogłam zrobić. Dlaczego? Paleta kosztuje połowę mniej od Zoevy i chociaż darzę tą niemiecką markę ogromną sympatią to niestety uważam, że kolory w paletach są nie do końca przemyślane i wiele cieni się omija.
Jeśli chodzi o cienie MUR, jestem posiadaczką tylko jednej palety I heart chocolate i chociaż uważam, że pomiędzy nią a Zoevą jest przepaść, to new-trals vs neutrals trzeba rzucić do całkiem innego worka jakościowego.

W palecie znajduje się 16 cieni w ciepłej tonacji o różnym wykończeniu. Mamy również lusterko, z którego i tak nigdy nie korzystam:) Przed zrobieniem zdjęć specjalnie nie przecierałam paletki, żebyście mogły zobaczyć, że pylą się podczas nabierania. Przy nakładaniu na powiekę absolutnie się nie osypują, dlatego to można im wybaczyć. Nałożone na bazę utrzymują się prawie cały dzień ( przy makijażu zrobionym rano popołudniu wyglądają idealnie, natomiast samym wieczorem mogą się już zbierać).

Kolorystycznie paleta jest przepiękna, na żywo wygląda rewelacyjnie. Jeśli lubicie ciepłe odcienie, z pewnością obdarzyłybyście ją uczuciem:)

Bez problemy można z nią robić dzienne jak i wieczorowe makijaże, kombinacji jest multum a w tym odcieniach jej ciepłą tonację mogę nazwać po prostu elegancją:) To co według mnie ją wyróżnia to 3 cienie z dolnego rzędu (na pewno wpadły wam od razu w oko) - nie są one ani perłowe, ani metalicznie. Przepięknie, ale subtelnie się mienią, tworząc efekt mokrego cienia.

 Rząd górny:

Przeważają tu maty, jedynie najjaśniejszy odcień ma wykończenie satynowe. Podobnie prezentuje się jasna brzoskwinia, która jest idealna przy dziennym makijażu. Typowo jesienne, ciepłe odcienie od bordowego po ceglasty będą doskonale podkreślać jasne tęczówki.




Dolny rząd:

Od razu w oko wpadają 3 mieniące się cienie o których wspominałam wyżej. Mamy tu jasny matowy beż, którego raczej nie mogło zabraknąć i brązy - każdy o innym wykończeniu. 





Chyba nie muszę podsumowywać, że paleta bardzo mi się podoba, jest jednym z moich najlepszych zakupionych kosmetyków w ostatnim czasie. Chociaż zawiera kilka specyficznych kolorów, są one bezpieczne i myślę, że można nią stworzyć idealny makijaż w święta:)

Cena regularna to 35 zł, chociaż często kosmetyki MUR są przecenione w drogeriach internetowych i można je dorwać znacznie tanie.


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam jeszcze apel do wszystkich mam. Jeśli kupujecie dla swoich dzieci maść Bepanthen, w drogerii ezebra 100g kosztuje niecałe 32 zł, dlatego warto zrobić zapas w dzień darmowej dostawy 1 grudnia:)

Dziewczyny podajcie me wasze namiary na facebookowe fanpage'e i instragram. Znalazłam jedynie kilka z was.

Mój blogowy instagram:

@karolinahorsi

Fanpage:

https://www.facebook.com/Karolina-Horsi-786514668138263/?fref=ts


Zapraszam!

20 komentarzy:

  1. Słuszna decyzja- ja wydałam majątek na paletkę theBalm i jednak nie... To nie jest to:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolory ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystykę to ma fantastyczną i świetnie zestawione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dolne cienie tak, górne nie dla mnie, nie nałożyłabym takiej pomarańczy na oko, za mocne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. W trzech pierwszych kolorach od prawej, z rzędu dolnego zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) to takie "moje" kolory, które uwielbiam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwelbiam Revolution jednak wolę matowe cienie., ale ta paletka idealnie sprawdzi się na Andrzejki i Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Górny rząd nie dla mnie, ale dolny jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o tej paletce ostatnio myślę i chyba się zdecyduję na zakup☺

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam dwie inne paletki z tej firmy :) obie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory z dolnego rzędu dużo bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, bezpieczne kolory. Takie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dolne kolory są piękne.... napewno będą ładnie wyglądać u Ciebie na oczach..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory, ale nie dla mnie :(
    Mój instagram @agnieszka_beautyblog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka jest przepiękna! Idealna dla zielono i niebieskookich:) Będzie moja! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki ciekawe, zwłaszcza te dolne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie ma za dużo rudych tonów, ale Tobie takie makijaże pasują więc nie masz się co obawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, na pewno podkreśli zieloną tęczówkę ;) Lubię MUR, jakość tych cieni jest bardzo dobra, w równie dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest!! Mam ją w koszyku do kupienia

    OdpowiedzUsuń