wtorek, 17 listopada 2015

Kosmetyki do brwi, których używam

Jeszcze kilka lat temu poza koszmarnie wyregulowanymi brwiami, nawet nie myślałam, że można z nimi robić coś jeszcze. Pewnie większość z was również przechodziła przez wszystkie nietypowe brwiowe kształty świata, przez co dziś brakuje włosków w miejscach pożądanych :)

Osobiście, uważam, że żadne podkreślenie brwi nie będzie wyglądało dobrze, jeżeli mają beznadziejną formę. Mój problem polegał na niesymetrycznym naturalnym kształcie. Subtelnego łuku też ciężko się w nich doszukać a od wewnątrz brakuje mnóstwo włosków. Z gęstości jestem prawdę mówiąc zadowolona - są w sam raz. Do kosmetyczki chodziłam lata temu, uważając, że Pani, która się na tym zna  z pewnością nada im piękny kształt, ale niestety - z pustego i Salomon nie naleje:)

Odkąd traktuję okolicę brwi odżywką Long4Lashes wyłoniła się spora gromadka nowych włosków a także odrastają od wewnętrznych stron. Najwięcej odżywki nakładałam w miejscu niewyrośniętego łuku. Po tym zapuszczeniu powoli próbuję nadawać im symetryczny kształt, ale przede mną jeszcze długa droga.

Podziwiam dziewczyny, które z rzadkich brwi potrafią wyczarować cuda i wygląda to naturalnie:) Ja takich talentów nie posiadam, ale pokażę wam kosmetyki, których używam:)

1. MUR cienie do brwi Focus & Fix Light Medium 

W paletce znajdują się 3 cienie + wosk do układania włosków. Cienie męczyłam przez naprawdę długi czas, co widać po zużyciu. W porównaniu do innych kosmetyków przeznaczonych do brwi, cieniami uzyskujemy najdelikatniejszy efekt, ale też najmniej trwały.





2. Wibo - Brązowy żel stylizujący do brwi

Wiele osób jest w nim zakochanych. Żel naturalnie i subtelnie prezentuje się na brwiach, dodatkowo całkiem nieźle radzi sobie z zdyscyplinowaniu kłopotliwych włosków. Często używam go na dzień, wykorzystując wcześniej paletkę cieni MUR. Jego trwałość na pewno nie jest całodniowa, ale przez kilka godzin trzyma wszystko w ryzach. W samym produkcie gołym okiem widać mnóstwo drobinek, zrobiłam zdjęcie pod światło, żebyście to dokładnie zobaczyły, aż sama zdziwiona - drobinki nie są widoczne na brwiach:)





3. P2 Kredka do brwi 

Po kredkę nie sięgam zbyt często, ale nie dlatego, że ta jest zła - jest całkiem niezła:) Nie potrafię użyć jej, by efekt był naturalny - brwi zawsze zostają przerysowane.




 4. Ardell Pomada medium brown

Po pomadę sięgam najczęściej, pomimo jej intensywności można uzyskać naturalny efekt a dodatkowo poprawić kształt brwi, aby nie rzucało się to zbytnio w oczy:) Pomada jest ekstremalnie trwała, utrzymuje się cały dzień. Pełna recenzja tutaj .





A wy jakich kosmetyków najczęściej używacie do pokreślenia brwi i co możecie jeszcze polecić?:)

11 komentarzy:

  1. Żadnych i nigdy. A to dlatego, ze nie wiem jak się za to zabrać. Mam brwi z takimi wicherkami jak towarzysz Brezniew.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory tylko regulowałam ale ostatnio zaryzykowałam-kupiłam kredkę,podpatrzyłam na YT jak mniej więcej jej użyć i wyszło mi to całkiem dobrze.Wydaje mi się,że kredka jest trochę za ciemna i jej kolor jest zbyt ciepły ale przy najbliższej wizycie w drogerii wybiorę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosuję bo kiepsko mi to wychodzi. Ale Tobie perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie poszukuję takich kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam tylko żelu do brwi z Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomada ciekawie wygląda :)
    Ja używam obecnie cieni do brwi z Golden Rose, ten cień wydaje się w ogóle nie kończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja póki co używam żelu Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do brwi mam kredkę . Czasem używam brązowego, matowego cienia do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj sięgam po matowy cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie od dłuższego juz czasu króluje kredka Maybelline brow satin. Bardzo dobrze mi się jej używa :) W przyszłości chciałabym spróbować pomady z Inglota. Z Twoich kosmetyków miałam okazję używać żelu z Wibo i dla mnie był nieodpowiedni. Oddałam kuzynce, która jest nim zachwycona :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. ja cały czas używam color tattoo w kolorze permanent taupe, ale nie każdemu będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń