środa, 14 października 2015

Sleek i-Divine Del Mar Vol II [RECENZJA]



Paletka wpadła w moje ręce już w lipcu, także do dzisiaj zdążyłam ją porządnie wymacać i obyć się z poszczególnymi cieniami.

Palety Sleeka są różne - z pięknymi odcieniami i doskonałą jakością lub całkiem przeciwnie. Jaki okazał się Del Mar Vol II?





Tak jak każda, z dobrze wszystkim znanych palet - zamknięte są w plastikowych kasetkach z ukrytym wewnątrz lusterkiem i podwójną pacynką. Jakość opakowania jest kiepska i nieadekwatna do jakości cieni. Moja poprzednia paleta rozwaliła się na dwie części, na szczęście cienie są w dalszym ciągu całe i zdrowe. Wielkością przypominają palety róży z Makeup Revolution.

Wersja kolorystyczna totalnie do mnie przemawia, kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz, wiedziałam, że w końcu będzie moja. Znajdziemy matowe, perłowe i brokatowe. To co łączy wszystkie odcienie to jakość - wszystkie są naprawdę dobre. Nie osypują się, łatwo się blenduja, nie zanikają na powiecie. Perły przepięknie się błyszczą, nie mają tandetnego wykończenia . Maty są doskonale napigmentowane. Przez ostatnie miesiące wciąż używałam palet Zoevy, ale Del Mar Vol II nie jest w niczym gorsza i również chętnie po nią sięgam :)

Loco - perłowy, brzoskwiniowy odcień. Przepięknie zdobi powiekę, odbija światło.
San Antonio - mat, z drobinkami brokatu, które w palecie nie są widoczne. Chociażby dla tej pastelowej pomarańczy warto mieć tą paletę. Jest wyjątkowy.
Ibiza Rocks - zwykły, żółty, dobrze papigmentowany mat:)
Zoola - złota perła, świetny akcent przy brązach.
Pura Vida - intensywny mat w kolorze butelkowej, zgaszonej zieleni.
Spotlight - ciemny odcień szarości, z drobinami brokatu. Specyficzny cień, dobrze sprawdzi się przy wieczorowym makijażu.
Pearl - perłowy, jasny cień. Nie jest do końca biały, idealny do aplikacji w kącikach.
Ushuaia - bardzo jasny, delikatny brąz. Używam go do "podkreślenia" załamania powieki, dobrze wygląda przy jasnej karnacji.
Puro- mat w odcieniu bardzo jasnej lawendy.
Bora Bora  - matowy, intensywny turkus.
Ocean Beach - mat w specyficznym kolorze, którego nawet nie potrafię nazwać:)
Siesta - matowy, ciemny brąz w zimnej tonacji.







Jak podoba wam się kolorystyka? Lubicie palety sleeka?:)

18 komentarzy:

  1. u mnie też byla recenzja i paleta okazała się bublem, zero pigmentacji, cienie jak kamień. super, że Twoja jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że trafił mi się dobry egzemplarz a Tobie wręcz przeciwnie- co nie powinno mieć miejsca :/

      Usuń
  2. Piękne kolory! Przy Twoich włosach to musi wyglądać obłędnie. Ja niestety tylko nudny szary i granat jakos znoszę, a moze brak mi odwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że nie pokazałaś nam makijazu z uzyciem tej paletki :) Mi się podobają tylko 3 kolorki więc nie ma sensu inwestować w tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę więcej czasu, to zrobię makijaż :)

      Usuń
  4. Powiem tak, ta paletka to dobra opcja dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą jaki kolor będzie odpowiedni do ich tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki :)
    Czekam na makijaż oczu tą paletką !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki, ale nie wiem czy umiałabym wyczarować z nich fajny make up.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocean Beach to mój ulubiony kolor na co dzień :D Ale na oczach wolałabym go jako pojedynczy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień Bora, Bora jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię takie odcienie, ale szczerze - ładniejszy turkus można kupić w Kobo jako pojedynczy wkład, jest strasznie intensywny:)

      Usuń
  9. Śliczna ale nie moje kolorki. Wolę nude :)

    Zapraszam na rozdanie :)
    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna ta paleta, aczkolwiek, ja preferuję wersje bardziej stonowane, jednak podejrzewam, że będziesz w nich wyglądać obłędnie, chciałabym zobaczyć makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory naprawdę piękne, ale jednak nie "moje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo uniwersalna paletka, nie pogardziłabym nią :)) Buziaczki na dobry dzionek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń