niedziela, 4 października 2015

Olejowanie - miesięczna aktualizacja wrzesień

Miesiąc temu zaczęłam regularnie olejować włosy (ok 2-3 razy w tygodniu).
Na początku używałam mieszaniny z oleju kokosowego, oliwy z oliwek i olejku łopiankowego z czerwoną papryką. Spektakularnych efektów nie było.

2 tygodnie temu zmieniłam oleje. Z szerokiej gamy, którą dziś mamy dostępną ciężko jest dokonać wyboru - w końcu padło na olej ze słodkich migdałów i olej avocado. Obecnie raz w tygodniu olejuję włosy olejem kokosowym +  olejem ze słodkich migdałów, kolejnym razem robię połączenie z olejem avocado. Zmiana ta wyszła moim włosom znacznie na plus, dostały blasku, za którym tak tęskniły od lat.

Włosy farbuję od 6 lat, natomiast końcówki podcinam co 2 miesiące. W zeszłym tygodniu zostały skrócone o 10 cm, także najgorszej części już się pozbyłam. Nie ukrywam, że do niedawna nosiłam na głowie długie siano, ale chęć posiadanie długich włosów jest silniejsza ode mnie.

Przed moimi włosami jeszcze długa droga, ale w ciągu ostatniego miesiąca naprawdę ożyły:)





12 komentarzy:

  1. Ja cały wrzesień olejowałam olejem Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się ostatnio nad kosmetykami Khadi, jak wrażenia? :) Wybieram się do zielarskiego to może coś znajdę:)

      Usuń
    2. Ja używam khadi Amla. Jestem chyba zadowolona. Włosy mam w tak złym stanie, ze doprowadzanie ich do ładu to proces długofalowy. Ale Twoja czupryna jest wspaniała!

      Usuń
  2. U mnie olejowanie daje świetne wyniki fajnie, że u Ciebie także się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy w moim kolorze :) Tylko długość mi trochę brakuje do Twojej :) Śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz długie włosy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także powróciłam do olejowania, na chwilę obecną używam na przemiennie kilka gotowych mieszanek- recenzja wkrótce :)
    Karolinko nie pamiętam czy proponowałam Ci to w ostatnim moim komentarzu, ale czy nie zastanawiałaś się nad zmianą nagłówka? Nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie, ale chętnie coś przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie olejowania brak - niestety nie mam czasu :<

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie olej ze słodkich migdałów średnio sprawdza się do włosów. PS: Piękny kolor włosów!:)

    OdpowiedzUsuń