sobota, 17 października 2015

Golden Rose Matte Lipstick Crayon - matowa szminka w kredce. Nowe kolory + swatche 08,12,13,14


Niedawno mogłyście zobaczyć pełną recenzję nowych szminek od Golden Rose. Moja kolekcja powiększyła się o kolejne dwa odcienie 12 i 14. Kredki są tak świetne, że pewnie na czterech się nie skończy. Dziś nie będę się dużo rozpisywać na temat ich trwałości, jeśli nie widziałyście recenzji - odsyłam tutaj.
Pokażę wam jedynie, jak prezentują się na ustach:)

Nr 08 jest chyba najpopularniejszym kolorem w odcieniu zgaszonej śliwki.
Nr 12 to jasny, cukierkowy róż, który będzie pasował większości karnacji. Ja czuję się w nim źle:)
Nr 13 to jego ciemniejsza wersja z domieszką pomarańczowego pigmentu, dosyć nasycony, chociaż wydaje się jasny.
Nr 14 to średni brąz, który uwielbiam!

Przy dzisiejszej pogodzie ciężko było mi uchwycić prawdziwy kolor szminek, ale wyszło praktycznie identycznie jak na żywo (najgorzej wypadł nr 13 - z lampą, na żywo jest bardziej pomarańczowy). Moje usta z natury są bardzo jasne i dodatkowo podbijają kolory - weźcie to pod uwagę:)








Macie swoich faworytów, niekoniecznie z mojej czwórki?:)

15 komentarzy:

  1. Nie mam swojego faworyta bo nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie najbardziej pasowałaby 12 ale jeszcze nie miałam tych kredem a raczej szminek :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kredki z golden rose :D sama mam i to moja uluuubiona :)
    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten 14, ale nie wiem czy by mi pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Po swatchach z filmików najbardziej podoba mi się 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam numerki 07 i 09 i uwielbiam obie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomadkę, muszę teraz wypróbować kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu kupić tę pomadkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr. 12 jest śliczny, muszę w końcu się po nie wybrać bo już zwlekam prawie miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam 04 i 11; bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń