poniedziałek, 12 października 2015

Garnier opatrunek w mleczku - Must have na jesień/zimę?


Po okresie letnim skóra na moim ciele była wyjątkowo przesuszona i długo nie mogłam doprowadzić jej do normy. Żaden balsam ani masełko nie potrafiło jej wystarczająco nawilżyć. W najgorszej kondycji były uda, które były aż zaczerwienione!

W końcu natrafiłam w Biedronce na promocję mleczka Garnier - niecałe 11 zł za 400 ml !
Nigdy wcześniej go nie używałam, sugerując się dobrymi opiniami kupiłam i jestem zachwycona.

Co obiecuje producent?

" Mleczko głęboko odbudowuje skórę, nawet najbardziej podrażnione i wysuszone miejsca (łokcie, kolana). Jego kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania, aby łagodzić uczucie szczypania i podrażnienia. Skóra jest zregenerowana i odzyskuje swój dawny komfort na 24 godziny."

Skład:

Aqua, paraffinum liquidum/mineral oil, glycerin, cyclopentasiloxane, elaeis guineensis/palm oil, petrolatum, butyrospermum parkii/shea butter, cetearyl alcohol, aluminum starch octenylsuccinate, acer saccharinum/sugar maple extract, allantoin, coco-glucoside, ammonium polyacrylodimethyl taurate, xanthan gum, disodium EDTA, imidazolidinyl, BHT, parfum/fragrance"

Moja opinia:

Przed pierwszym użyciem zrobiłam mocny peeling ciała. Podczas aplikacji faktycznie można było zauważyć, że produkt błyskawicznie wchłania się w skórę. Jego konsystencja jest dosyć gęsta, a jednocześnie lejąca. Ma przyjemny zapach, nie jest tłusty, z łatwością rozprowadza się po ciele. Niewielka ilość wystarczy na nawilżenie całego ciała. Jego konsystencja jest dosyć gęsta, a jednocześnie lejąca. Nie czułam pieczenia na udach, które powodowały inne balsamy. Skóra jest miękka nie tylko po wchłonięciu, ale również rano ( z czym miałam problem). Moje podrażnienia na udach po pierwszej nocy znikły! Byłam w szoku, brak suchych skórek, skóra delikatna i nawilżona. 


Ocena 5/5
Cena bez promocji: ok 11 zł/ 250 ml  17 zł/400 ml



11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten balsam.Spełnił moje oczekiwania i ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez go lubie. Świetny! A ta cena - generalnie zachęcający pomimo ze zasadniczo za produktami Garniera nie szaleje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam, ale jak szybko się wchłania to podoba mi się. Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może za niedługo go wypróbuję, bo taka pogoda jest, że aż pasuje zadbać o skórę :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś go miałam i byłam zadowolona :) Słyszałam jeszcze bardzo dobre opinie o czerwonym balsamie Evree, może Ci się to przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam jeszcze, a moze sie zaopatrzę na zimę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego mleczka okazji wypróbować:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie używałam :) Ale może przyjdzie na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubieniec na ten za przeproszeniem pizgający złem czas <3

    OdpowiedzUsuń