sobota, 10 października 2015

Elfa pharm, Odbuduwujący balsam-maska łopianowa przeciw wpadaniu włosów Recenzja



Serię łopianową od elfa Pharm, mogłyście już poznać w poście o serum , który doskonale poradził sobie z moimi wypadającymi włosami. Po zadowalających efektach poszłam o krok dalej i dokupiłam balsam.

Co obiecuje producent?

"Balsam-maska łopianowy wzmacnia i kontynuuje działanie Szamponu łopianowego. Wnika w strukturę włosa, chroni jego powierzchniowe warstwy przed dalszymi uszkodzeniami tworząc warstwę ochronną. Dodaje włosom blasku i energii"

Skład:

" Aqua, Cetearyl Alcohol, Urtica Dioica Leaf Extract, Propylene Glycol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Arctium Lappa Root Extract, Persea Gratissima Oil, Hydrolyzed Lupine Seed Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Keratin, Niacinamide, Medicago Sativa Leaf Extract, Polygonum Multiflorum roqt Extract, Centella Asiatica Leaf Extract, Ligusticum Chuaxiong Root Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Glycerin, Trifolium Pratense Flower Extract, Ruscus Aculeatus roqt Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Equisetum Arvense Leaf Extract, Angelica Acutiloba roqt Extract, Thymus Vulgaris Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Triceteareth-4 Phosphate, Lactic Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Linalool."

Jak sprawdził się u mnie?

Balsam ma specyficzny, łopianowy zapach, który zupełnie mi nie przeszkadza. Jego konsystencja nie jest gęsta, ale nie jest też lejąca. Produkt jest lekki i zupełnie nie obciąża włosów. Producent zaleca stosować balsamu na całe włosy. W kwestii wzmocnienia i odbudowy ciężko mi stwierdzić, czy faktycznie się sprawdza. W chwili obecnej olejuję włosy i powoli odzyskują życie, ale balsam jest idealnym dodatkiem do codziennej pielęgnacji. Po jego użyciu włosy są lejące, błyszczące i mniej się puszą. Wyglądają na zdrowe.
Balsam jest bardzo wydajny, mam wrażenie, że zupełnie go nie ubywa.
Czy zmniejszy wypadanie włosów? Myślę, że ten problem nie zostanie rozwiązany balsamem, ale produkt świetnie sprawdza się jako zwykła odżywka, która przez cały dzień trzyma włosy w ryzach.

Cena: Ok 12 zł/ 200 ml



8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki- ale wszystko co niweluje puch mnie interesuje. Z wypadaniem też walczę- teraz stosuję wcierkę L-102. Efekty powoli są widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam tego produktu. Kiedyś zastanawiałam się nad całą serią, ale ostatecznie zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale też nie mam problemu z wypadaniem włosów.Moje się raczej łamią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że chociaż w jakimś stopniu się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji testować tej maski i raczej się na nią nie skuszę :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przyglądałam się kosmetykom z tej serii ale się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń