piątek, 9 października 2015

Dzisiejsze paczki, wygrana w konkursie

Dzisiejszy dzień miał należeć do mojego małego mężczyzny i pan listonosz miał przywieźć zimowe zaopatrzenie na moje malutkie ciałko. Stópki rośną mu w prędkością światła i mam nadzieję, że zmieszczą się w śniegowce przez całą zimę. Uwielbiam kupować ciuchy dla mojego dziecka, chociaż patrząc jakie rzeczy są w sklepach dla dziewczynek to serce robi się miększe :)

Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że jedna paczka to nie wyczekiwana zimowa kurteczka - panda, a ciężkie nie wiadomo co!
Zapomniałam, że miesiąc temu brałam udział w konkursie i chcąc nie chcąc okazało się, że zostałam jedną z laureatek :)

W paczce znajdowały się kosmetyki z Avonu. Przez wiele lat składałam zamówienia w Avonie i nie narzekałam na ich jakość, szczególnie lubiłam te przeznaczone do włosów.





W związku z zaistniałą sytuacją w moje ręce wpadły:

  • 3 tusze BIG False Lash efekt sztucznych rzęs - po pierwszym użyciu jestem pozytywnie zaskoczona, ale wyczekujcie osobnego postu z testem! Cena ok 17 zł.
  • Woda perfumowana Attraction ( kategoria drzewno - owocowa; jeżyny, zniewalające akordy piżmowe, ambra waniliowa). 75 zł/50 ml
  • Balsam do ciała Attraction 150 ml.
  • Perfumetka Attraction 10 ml.
Perfumy i tusze to całkiem przyjemna niespodzianka, chociaż nie do końca rozumiem, dlaczego w wygranej jest 3x ten sam produkt. Jeden już poleciał do mamy, drugim zaopiekuje się przyjaciółka:)




A na koniec śniegowce dla 13 centymetrowych stópek


9 komentarzy:

  1. Śliczne śniegowce:). U mnie juz rozmiar dla pięciolatka wiec ciuszki robia sie coraz bardziej banalne - niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się,że dla dziewczynek to jednak wybór jest ogromny a dla chłopców już niekoniecznie.Jeszcze jak mój synek był malutki to wybór był większy i ciuszki śliczne,różne fajne koszule,ogrodniczki ale wiadomo,facet rośnie i ogrodniczek już mu nie wciągne :P A córka czy była malutka czy nawet teraz to można wybierać i przebierać.
    A co do wygranej to oczywiście gratuluję :) Ciekawa jestem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehehe te śniegowce są mocne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie buciki! :) te tusze ponoć są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie śniegowce :)) Gratuluję zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej, jakie słodkie te buciki :)

    OdpowiedzUsuń