czwartek, 22 października 2015

Akcent na dolnej powiece


Jeśli obserwujecie mnie dłużej, pewnie już zauważyłyście, że gdybym musiała być zwierzątkiem z pewnością byłabym pawiem!:)
Lubię kolor, dużo kolorów. Zawsze jak robię makijaż dzienny i bawię się brązami kończy się na turkusie lub fiolecie:) Minął miesiąc odkąd używam Long4lashes i moje brwi wpadły w totalny szał. Codziennie mam nowe włoski, odrastają w miejscach, które od lat były "gołe", przez zbyt długie skubanie w czasach gimnazjalnych. W końcu może uda mi się je zapuścić i uzyskać nowy kształt.

Jeśli macie opadające powieki, pewnie znacie ten ból, kiedy zrobicie makijaż a cienie są praktycznie niewidoczne przez fałdę skóry. Często, więcej koloru umieszczam na dolnej powiece, aby bardziej podkreślić oko. Dobrze sprawdza się to w dziennych makijażach, który może niebawem tu pokażę, jak nauczę się robić zdjęcia i beże będą widoczne:)






Kosmetyki, których użyłam:
  • Twarz: podkład Bourjois HM nr 52 + podkład Pierre Rene Skin Balance nr 20; puder ryżowy Paese, bronzer Kobo, rozświetlacz Wibo Illuminating.
  • Brwi : pomada Ardell Medium Brown
  • Usta: Golden Rose Velvet Matte nr 13
  • Oczy: cienie z palet: Sleek Ultra Matte Darks V2, Makeup Revolution Eyes like angels, Zoeva Smoky; Golden Rose Perfect Lashes Eyeliner; Tusz Avon big&false lashes; czarna kredka Sumita.

14 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się kolorki z górnej powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne przejścia kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoje makijaże - masz do tego dryg ! do malowania trzeba urodzić się z talentem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne :) Na co dzień wybieram dosyć neutralne odcienie, ale lubię raz na jakiś czas zaakcentować dolną powiekę, zazwyczaj stawiam wtedy na niebieski, zieleń lub złoto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie łączysz kolory! I może to dziwne, ale w życiu nie zastanawiałam się nad tym, że istnieje w moim ciele coś takiego jak dolna powieka :O

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż w jesiennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń