sobota, 5 września 2015

Zakupy + wygrana

Cześć dziewczyny!

Wciąż nie mogę się zdyscyplinować i regularnie pisać posty, ale aktualna pogoda i nadchodząca wielkimi krokami jesień (mam nadzieję) będzie moim sprzymierzeńcem przy prowadzeniu bloga.
W ostatnim czasie uzbierałam kilka "drobiazgów", które niebawem ukażą się wraz z recenzją.

 1. Tusz wibo BOOM BOOM ;
2-3. Mascary PUPA Diva's Lashes - W ubiegłym tygodniu można je było znaleźć w Rossmanie za 19,99 zł;
4. Bell lip tint nr. 04 - W końcu doczekałam się szafy Bell w pobliskiej Biedronce;


5. Perfecta SPA Antycellulitowe masło do ciała PINA COLADA - kupione ze względu na obłędny zapach;
6. Eveline Bio Hyaluron 4D  Skoncentrowany rozświetlający krem pod oczy - Używam go od około tygodnia, krem godny uwagi;
7. Ziaja Kuracja wybielająca krem wybielający przeciw zmarszczkom na noc;

8. Pierre Rene Skin Balance Cover nr 20 - Poczeka na chłodniejsze dni, kiedy wykończę obecne zapasy;
9. Eveline Art Scenic Korektor 2w1 kryjąco rozświetlający - jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona;
10. Essence Lipliner transparent 13 - czyli produkt must have dla szminkomaniaczek za zawrotną cenę ok 5 zł.

Na koniec wygrana u Interendo
Przesyłka przyszła do mnie w dzień blogera, co było miłą niespodzianką! :)
Zachęcam was do brania udziału w obecnych rozdaniach Interendo:)




P.S Dawno nie byłam tak zadowolona z kosmetyków jak z korektora i kremu pod oczy Eveline. Od 2 lat nie rozstaję się z serum arganowym na rzęsy Eveline. Jakie kosmetyki tej marki możecie jeszcze polecić?

Co kupiłyście ostatnio, kosmetykomaniaczki?:)

5 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio kupiłam kilka ciekawych rzeczy i niebawem pokażę je na blogu:) Mam jeszcze ochotę na Skin Balance, bo już rozmyślam o nim od kilku miesięcy:) dzięki za odwiedziny! I nie przestawaj blogować, bo widzę, że mamy podobny gust kosmetyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie się zastanawiam nad podkładem z Pierre Rene, daj znać koniecznie jak się sprawdzi, gdy zaczniesz już go używać :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Lovely post dear!
    I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! I wondered if you would like to follow each other via GFC

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości.Uwielbiam ten zapach LBD :)Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem pod oczy z Eveline jest bardzo ciekawy. Może kiedyś przetestuję :)
    Gratulacje!

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń