wtorek, 15 września 2015

Podkład Rimmel Match Perfection True Ivory 103 - Recenzja



 Rimmel Match Perfection kupiłam z myślą o upałach, skusiła mnie jego lekka konsystencja i pozytywne opinie. Jak sprawdził się latem?

Obietnica producenta:
" Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.  Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną. Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek."

Podkład zamknięty w masywnej, ciężkiej, szklanej butelce z pompką. Mój odcień wybrałam z myślą o opaleniźnie i w tej chwili jest dla mnie za ciemny. W sprzedaży są jeszcze 3 jaśniejsze odcienie, idealne dla bladziochów - 100, 101,102. Podkład ma bardzo lekką formułę, jednocześnie dobrze kryje. Doskonale stapia się z cerę, jest praktycznie nie widoczny na twarzy. Nie podkreśla suchych skórek. Moja skłonna do zapychania skóra ,nie doznała krzywdy z jego strony. W połączeniu z pudrem ryżowym, twarz była matowa przez kilka godzin nawet w największe upały. Cera wygląda zdrowo, przez jego nawilżające składniki wykończenie wydaje się delikatnie rozświelające. 


 
Za 30 ml zapłaciłam około 18 zł w drogerii internetowej. Stacjonarnie kosztuje ponad 30 zł.
Powoli wyczekuje -40% w Rossmanie i upoluję jaśniejszy odcień. Podkład na pewno zostanie ze mną na dłużej.

Porównanie koloru z Bourjois HM 52:




Miałyście, lubicie?:)

8 komentarzy:

  1. Ja wciaz szukam swojego ideału. Poki co trwam przy Holika Holika Face2Change. To BB ale znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie podkłady z Rimmela są zbyt różowe i muszę je mieszać, jedyny jaki mi odpowiadał to wycofany Match Perfection w słoiczku, ahh co to był za wspaniały podkład... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę ciemny.Ciekawe kiedy będzie ta promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się też za recenzje tego podkładu, ale marnie mi idzie :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z utęsknieniem czekam na promocje -40 % :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze podkładu Rimmela, od lat jestem wierna Pure Light od YR. Uwagę przykuł Twój lakier do paznokci, co to za odcień?
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć swój ideał:) Lakier to Golden Rose WOW 78

      Usuń
  7. Kupiłam go na promocji -49% w Rossmannie, tylko dlatego, że skończył się mój ulubiony podkład i potrzebowałam czegoś na szybko. Wzięłam zbyt ciemny, ale to tylko moja wina i podejrzewam, że ten najjaśniejszy byłby ok

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń