niedziela, 6 września 2015

Eliksir na wypadające włosy czyli Elfa pharm Serum łopianowe przeciw wypadaniu włosów

Witam was,
z problemem wypadania włosów zmaga się mnóstwo osób. Często kuracja trwa miesiącami a my kończymy się psychicznie widząc kolejne włosy wypadające nawet przy podmuchu wiatru.
Mój problem zaczął się równe 3 miesiące po porodzie (początek maja), kiedy już się cieszyłam, że mnie to ominęło. Wcześniej również od czasu do czasu włosy nadmiernie wypadały, ale nigdy sytuacja nie była tak tragiczna. Włosy po porodzie dodatkowo były osłabione, cienkie a ja bałam się używać szczotki bo wiedziałam, że każdy ich dotyk z łatwością je ode mnie oddala. Nie miałam czasu na bieganie po dermatologach i próbowałam je ratować na własną rękę.
  • Suplementy - Nigdy nie uzyskałam zadowalającego efektu po łykaniu tabletek a przeszła przez moje ręce spora ich ilość, dlatego nie polecę nic. Po porodzie kupiłam jedynie skrzyp.
  • Pokrzywa - Kilka lat temu, dzięki piciu herbaty z pokrzywy cieszyłam się grubymi, gęstymi włosami. Ciężko jest mi się zdyscyplinować i codziennie pić ok 3 kubki pokrzywy przez kilka miesięcy - wtedy widać efekty. Do pokrzywy wróciłam niedawno i myślę, że na wiosnę zobaczę różnicę.
  • Wcierki, oleje stymulujące porost włosów - Przez jakiś czas stosowałam wcierki jantar, włosy powoli odrastały, ale nadał wypadały.
W czerwcu trafiłam w Rossmanie na produkty Elfa Pharm. W ofercie mają szampon, serum i bodajże wcierkę. Wybrałam serum w spray'u i zaczęłam kuracje. Produkt należy aplikować ok 3-4 razy w tygodniu, moja desperacja doprowadziła do używania go codziennie. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po ponad tygodniu moje włosy przestały wypadać. Niedługo potem, na mojej głowie pojawił się wysyp baby hair. Serum jest bardzo wydajne, co jest jego kolejnym plusem. Włosy w dalszym stopniu są cienkie, ale powoli staram się je doprowadzić do zdrowego stanu.

Cena: ok 12 zł.



11 komentarzy:

  1. Odstaw Jantar! Ja też go używałam i wiem, że po dłuższym stosowaniu włosy po nim strasznie wypadają. Wręcz nadmiernie. Nie wiem czym jest to spowodowane ale to okropne.
    A co do tego serum to nigdy nie miałam, ale chętnie wypróbuje, bo teraz strasznie na jesień mi włosy wypadają :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jedną buteleczkę raz na ok 8 miesięcy, pierwszy raz słyszę coś takiego na jego temat :)

      Usuń
    2. Ja używam i jakoś nigdy wypadania włosów nie zauważyłam.

      Usuń
  2. Kochana spróbuj oleju z czarnuszki! U mnie działa rewelacyjnie na włosy i skórę głowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie kończy mi się olej kokosowy i muszę jakiś zamówić ;)

      Usuń
    2. A ja polecę Ci olejek rycynowy! Nie ma nic lepszego.Może nie redukuje wypadania ale włosy rosną szybciej,są grubsze i piękniejsze! wypróbuj.

      Usuń
  3. No to bardzo pozytywnie się prezentuje ;) Ja mam inny problem z włosami - są zniszczone i słabe :(
    Dołączam do obserwatorów poprzez Blogger i G+ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubię kiedy włosy wypadają! Tego eliksiru nie miałam, a chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze no spadłaś mi jak z nieba ! Właśnie moje włosy są w trakcie okropnego wypadania ... ratuję się szamponem Bioxine, ale to serum chyba sobie sprawię. Dzięki !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Tanie, dobre kosmetyki sama planuję kupić jeszcze szampon z tej serii:)

      Usuń