sobota, 15 sierpnia 2015

Baza Rimmel Lasting finish primer - Recenzja


Informacja od producenta:

"Baza przedłuża trwałość makijażu. Posiada bardzo lekką konsystencję zapewniającą uczucie komfortu. Formuła zawiera witaminę E, która pielęgnuje skórę. Baza zmniejsza widoczność porów oraz wyrównuje koloryt cery. Zapewnia długotrwały efekt nawet do 8 godzin. Kosmetyk może być aplikowany samodzielnie, pod podkład lub na podkład."

W okresie letnim staram się wybierać lekkie podkłady. Jestem posiadaczką tłustej cery ze skłonnością do wysuszania i zazwyczaj po 2 godzinach podkład latem zaczyna spływać.
Jeśli chodzi o bazy pod makijaż, nie byłam przychylnie nastawiona do tych produktów, ale postanowiłam przetestować Rimmel Lasting finish primer.

To co jest dla mnie wielkim  plusem - baza nie ma typowo sylikonowej konsystencji. Przypomina biały krem - żel. Stosowanie bazy nie wysuszyło mojej skóry. Podkład rzeczywiście utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin, wszystko pozostaje na miejscu. Nie zauważyłam, aby zmniejszał widoczność porów, struktura skóry wygląda tak samo jak bez użycia bazy.

Za 30 ml zapłacicie w drogerii około 25 zł. W drogeriach internetowych znajdziecie ją za około 15 zł.



4 komentarze:

  1. Mam ją gdzieś w domu, ale nie próbowałam, jakoś nie jestem za bazami a minerały się u mnie i tak świetnie trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jesteś zadowolona z trwałości minerałów nie ma sensu męczyć dodatkowo skóry bazą:)

      Usuń
  2. A ja nie używam żadnej bazy-może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywam serum na to filtr i podkład baza to chyba za duzo do tego

    OdpowiedzUsuń