piątek, 14 sierpnia 2015

Baza pod cienie Zoeva FIX MATTE i FIX PEARL - Porównanie, którą wybrać??

Kilka lat temu wybór baz pod cienie był ograniczony do minimum, co na szczęście się zmienia i  posiadaczki tłustych powiek mogą cieszyć się makijażem w ryzach przez cały dzień.

Na tłustych powiekach, których niestety jestem posiadaczką baza pod cienie to podstawa. W mojej kosmetyczce przewinęło się już mnóstwo fundamentów pod cienie, ale nigdy nie byłam do końca zadowolona. Przy zakupie palety Zoeva, na mintishop dostałam gratis próbkę matowej bazy. Wystarczyła jedynie na kilka makijaży i nie było innego wyjścia musiałam kupić produkt pełnowartościowy!

Podczas zakupów okazało się, że matowa baza nie jest obecnie dostępna i skusiłam się na bazę perłową. Więc czym one się różnią i którą wybrać?








Bazę dostajemy w wygodnym opakowaniu, wyciskanie z tuby jest znacznie wygodniejsze niż wyciąganie produktu ze słoiczka. Za ok. 27 zł otrzymujemy 7,5 ml bazy. Baza perłowa ma konsystencję bardziej gęściejszą niż baza matowa i posiada drobinki. Jest niesamowicie wydajna, co jest jej wielkim plusem. Baza matowa posiada pigment, dzięki któremu wyrównuje koloryt powieki i zakrywa żyłki. Na obu bazach cienie utrzymują się cały dzień, w tej kwestii nie zauważyłam między nimi żadnej różnicy.

Czym się różnią? Baza matowa, poza dobrą pigmentacją wyrównującą koloryt idealnie podbija matowe cienie. Baza perłowa również je podbija, ale nie daje tego samego efektu. Jeśli chodzi o perły - na bazie matowej cienie delikatnie są przygaszone, natomiast na bazie perłowej ze względu na jej mokre wykończenie daje oczekiwany przez nią efekt.

(Przy dłoni cienie bazie perłowej)
 



1 komentarz:

  1. Świetne porównania ale nadal nie wiem na którą bym się zdecydowała;p

    OdpowiedzUsuń