poniedziałek, 30 marca 2015

Nowości w kosmetyczce Wibo Ziaja Essence




1.Loreal Paris PRODIGY 6.60 Rubin- Od lat farbuje włosy na czerwone odcienie, jednak bardziej polecam farby z serii Preference. 
2.Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator- Udało mi się go kupić, chociaż teraz po jego recenzjach trudno go dostać. Już został moim ulubieńcem!
3.Green Pharmacy  Olejek łopianowy z czerwoną papryką- Olejek ma na celu przyśpieszenie wzrostu włosów, efekty pokaże po zużyciu dwóch buteleczek.



4.Bell korektor rozświetlający 7in1- To już moje drugie opakowanie.Jest lekki, ale delikatnie kryje.Nie mam problemu z cieniami, jednak przy dziecku po nieprzespanych nocach ostatnio często się przydaje.Warto go wypróbować.


5.Cetaphil balsam do twarzy i ciała- Używam go odkąd wszedł na rynek, poleciła mi go dermatolog, spełnia moje wszystkie wymagania.
6. Essence lipliner nr. 14 Femme fatale
7.Essence tusz pogrubiający Lash Princess Volume Mascara + eyeliner - Mój pierwszy tusz tej firmy, ostatnio doszłam do wniosku, że nie warto wydawać 50 zł na tusz, skoro jest naprawdę dużo tanich,dobrych mascar.Tak więc po przeczytaniu dużo pozytywnych opinii, próbuję:)



8.Ziaja oczyszczanie liście manuka, krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc- Wiele osób jest z niego zadowolonych, jednak potrafi również zrobić krzywdę, postanowiłam zaryzykować,
9.Lovely Pump up- Dzięki niemu uwierzyłam, że tani tusz potrafi zdziałać cuda
10.Wibo eyebrow Stylist żel do brwi- Szukam swojego produktu idealnego

11.Rimmel 60 seconds- RLM polecała ten biały lakier, naprawdę wystarczy 2 warstwy do porządanego efektu
12. Odżywka Eveline 8w1- Nie zrobiła na mnie wrażenia, moją ulubioną odżywką nadal jest jej różowa wersja SOS
13.Sally Hansen Hard as Nail Xtreme

2 komentarze:

  1. Udane łowy,sama kupiłabym z chęcią większość tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie rozświetlacz z Wibo ;). Krem z Ziaji mam, a maskarę z Lovely używałam, była w porządku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń